یک تیغ صورت ارزان قیمت جیمی 2600.

خبرهای روز جهان

داشتن ماشین اصلاح همیشه در کنار خود کاملاً ضروری است تا بتوانید در هر جایی که هستید چه در خانه و چه در تعطیلات اصلاح کنید. در اینجا یک ماشین اصلاح کامل پیدا خواهید کرد. ماشین اصلاح جیمی IGM-805 ساخت چین است. ماشین اصلاح با تیغه های فولادی ضد زنگ در برابر هوا و رطوبت بسیار مقاوم است. این ماشین اصلاح با استفاده از تیغه اصلی خود موهای شما را از 01 تا 2 میلی متر برای شما کوتاه می کند.

برای داشتن صورت بدون مو و مرتب، هر مردی باید صورت خود را روزانه بتراشد. ماشین اصلاح زنانه با عملکرد قدرتمند و بدون نویز خود به مدت چند روز تمامی موهای صورت و سر را اصلاح می کند. ماشین اصلاح جیمی مدل GM-830 یکی از بهترین ماشین های قابل استفاده در منزل و آرایشگاه و متعلق به بهترین مدل های این شرکت می باشد. این ماشین اصلاح دارای تیغه های استیل ضد زنگ است که در برابر رطوبت و هوا مقاوم است. در حال حاضر، این ماشین اصلاح با یک تکنولوژی برش ساده کار می کند که شما را با یک حاشیه مشخص اصلاح می کند.

این دستگاه دارای اشکالی است که سیم وصل است، بنابراین نمی توان آن را شارژ کرد. اما همچنین می تواند یک مزیت باشد زیرا همیشه می توانید یک دستگاه کاملا شارژ شده را در آرایشگاه تهیه کنید. به عنوان بخشی از ماشین اصلاح GM-830، پس از هر جلسه اصلاح، یک برس و روغن برای تمیز کردن و مرتب کردن تیغه ها دریافت می کنید. همچنین یکی از معروف ترین محصولات موزر است که وزن و قدرت بالایی دارد. از ویژگی های موزر 1400 مشکی رنگ مشکی براق آن و کتیبه Moser است که روی قسمت فلزی بالای بدنه آن قرار دارد که زیر آن عبارت Made in Germany نوشته شده است.

موبر صورت GM-6025 Projimi یک انتخاب ایده آل برای اصلاح صورت و ریش و همچنین کناره های گوش و پشت گردن است. از ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به موتور سریع، بدنه محکم، دست راحت، باتری قدرتمند و 3 شانه اصلاح با اندازه های مختلف اشاره کرد. پاناسونیک یکی از سه برند برتر در صنعت ماشین اصلاح برقی بود و از دهه 1950 محصولات خود را تولید می کرد. ماشین های اصلاح پاناسونیک از فویل ساخته شده اند، بنابراین رقیب بزرگی برای براون هستند. اکثر ماشین های اصلاح پاناسونیک کاملا ضد آب هستند و می توان آنها را با آب و صابون یا خشک استفاده کرد.

ماشین اصلاح Geemy مدل GM-859 دارای 4 شانه در اندازه های مختلف است تا تجربه اصلاح کامل و بی نقصی را برای شما فراهم کند. علاوه بر این، یک اهرم برای تنظیم تیغه وجود دارد که در صورت لزوم برای تغییر اندازه برش استفاده می شود. هم اتصال برق مستقیم و هم عملکرد بی سیم با GM-859 امکان پذیر است. GM-859 تنها پس از یک ساعت شارژ، کاملا شارژ می شود و می تواند تا 150 دقیقه دوام بیاورد. روغن مخصوصی برای تمیز کردن و نگهداری تیغه ها در نظر گرفته شده است تا علاوه بر داشتن دستگاهی مطمئن با اصلاحات دقیق و تیغه های تیز، عمر دستگاه را نیز افزایش دهد.

یک ماشین اصلاح خوب برای در نظر گرفتن مدل جیمی (Gemei GM-805) است.این محصول توسط شرکت جیمی ساخته شده است. این ماشین اصلاح آنقدر شیک و جذاب است که هر آقایی را به سمت جیمی می کشاند و او را عاشق خود می کند. با ماشین اصلاح Jimmy GM-805 می توانید موهای سر و صورت خود را با استفاده از باتری قابل جابجایی کوتاه کنید. این تیغه ماشین اصلاح از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که ماده خوبی است و در برابر رطوبت بالا مقاومت می کند.

یا می توانید آن را مستقیماً به منبع تغذیه وصل کنید و از آن برق استفاده کنید. این محصول با چهار شانه در سایزهای 3، 6، 9 و 12 طراحی شده است که کار با آن را راحت و لذت بخش می کند. ماشین اصلاح جیمی GM-6069 با طراحی زیبا، شیک و ارگونومیک یکی دیگر از ابزارهای ضروری است. این دستگاه علاوه بر سبک و کاربردی بودن، بهترین انتخاب برای آقایان است. قابلیت حمل آسان از مزایای ماشین اصلاح جیمی است.

ماشین های اصلاح موزر، فیلیپس، پاناسونیک، رمینگتون، براون و چندین برند دیگر از بهترین های موجود در بازار هستند.این برندها در این مقاله بررسی خواهند شد. در اینجا لیستی از بهترین ماشین های اصلاح که توسط مستر نکست به شما معرفی شده است را مشاهده می کنید. امیدواریم این راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح انتخاب شما را آسان‌تر کند. یکی از محبوب ترین ماشین های اصلاح، ماشین اصلاح Gemei GM-805 است. دارای یک اهرم تنظیم ارتفاع تیغه است که با آن می توانید ارتفاع تیغه را به دلخواه کم یا زیاد کنید.