یکپارچه یوتا: یک عکاس کلرادو گفت که تماشای سقوط یکپارچه معروف به زمین است

خبرهای روز جهان

راس برناردز ، عکاس ماجراجویی و سبک زندگی در خارج از کلرادو ، به CNN گفت که جمعه شب گذشته دید که یکپارچه توسط یک گروه چهار نفره برداشته شده است.

برناردز که حدود یک دهه تجربه در طبیعت گردی و پیمایش در بیابان ها دارد ، جمعه گذشته پس از تعیین محل استقرار آن ، تصمیم گرفت عکس هایی از یکپارچه مشهور جهان را با گروهی از دوستان خود ثبت کند.

بعد از اینکه او و دوستانش به محل یکپارچه رسیدند و بیش از یک ساعت مشغول عکس گرفتن بودند ، صدای گروه جدیدی را که گوشه را به سمت محل گرد کرده بودند شنیدند. برناردز فرض کرد که این گروه چهار نفره برای گرفتن عکس نیز در آنجا باشد ، اما این طور نبود.

برناردز گفت: “آنها بلافاصله شروع به تحت فشار قرار دادن آن كردند ، مانند اینكه وزن كل بدن خود را داخل آن بیندازند.” “شاید سه فشار بزرگ برای آنها طول کشید تا آن چیز کمی ظاهر شود و بچرخد.”

به محض اینکه آنها توانستند کل یکپارچه را شل کنند ، مستقیم روی زمین افتاد و صدای مهیجی بلند شد. به نظر می رسید که کسی بزرگترین قابلمه خورشت خود را تا آنجا که می تواند از نردبان به پایین پرتاب کند ، به نظر می رسید.

برناردز گفت: “هنگامی که این اتفاق افتاد ، یکی از آنها گفت به همین دلیل است که شما سطل زباله را در بیابان رها نمی کنید.”

یک گروه چهار نفره در حال برداشتن یکپارچه یوتا دستگیر شد.

برنارد گفت: این گروه چهار نفره تکه های بزرگ یکپارچه را برداشته و در یک چرخ دستی قرار داده و گفتند “هیچ ردی باقی نگذارید”.

به گفته برناردز ، عبارت “رد هیچ ردی” ، یک اصل شناخته شده در جامعه خارج از منزل است که افرادی را که به خارج از منزل مراجعه می کنند تشویق می کند تا با به حداقل رساندن تأثیر آنها ، از محیط زیست محافظت کنند.

وی گفت: برناردز و دوستانش مانع برداشتن یکپارچه گروه نشدند زیرا آنها توافق کردند که باید آن را بردارند زیرا منطقه برای نوع توجهی تنظیم نشده است و می تواند خسارتی ایجاد کند که بر زمین تأثیر منفی بگذارد. .

برناردز گفت: “دیدن یک چیز جالب بود ، اما فقط نیاز به رفتن بود.” “مناطق بیابانی – مادر طبیعت هنرمندی است که در آنجا وجود دارد و ما باید هنر را به او بسپاریم.”

یکی از افرادی که به حذف یکپارچه کمک کرد ، روز سه شنبه در پستی در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که وی و یک تیم مسئول حذف یکپارچه در شب 27 نوامبر ساعت 8:30 شب هستند.
سیلوان کریستنسن ، که تقریباً 30 هزار دنبال کننده در TikTok دارد ، ویدئویی از یکپارچه را که به یک چرخ چرخ بسته شده و با چهره افراد تاریک از بین بردن ، حمل می شود ، منتشر کرد. این پست از آن زمان تقریباً 200 هزار بار در TikTok مشاهده شده است.
کریستنسن در زیرنویس همراه با هشتگ #LeaveNoTrace نوشت: “اگر نمی خواهید اموال شخصی خود را در زمین عمومی رها کنید”
طبق رسانه های اجتماعی خود ، کریستنسن خود را به عنوان راهنمای تورهای ماجراجویی موآب معرفی می کند.

این گروه در بیانیه ای از طریق ایمیل به CNN گفت: “ما یونا مونولیت را حذف کردیم زیرا سابقه های روشنی برای نحوه استفاده مشترک از زمین های عمومی ، حیات وحش طبیعی ، گیاهان بومی ، منابع آب شیرین و تأثیرات انسانی بر آنها وجود دارد.” . “رمز و راز شیفتگی بود و ما می خواهیم از این زمان برای متحد کردن مردم در پشت مسائل واقعی اینجا استفاده کنیم – ما زمین های عمومی خود را از دست می دهیم – مواردی از این دست کمکی نمی کند.”