گزارش رانندگی: تویوتا یاریس کراس – Autohub.de

خبرهای روز جهان

آنها همچنین تکرارهای جدیدتری از اتومبیل های اسپرت خود یعنی MR2 ، Celica و Supra را در این دوران آغاز می کنند. در سال 2002 ، تویوتا وارد مسابقات فرمول یک شد و یک سال پس از آغاز تولید خودرو در تویوتا در فرانسه ، با شرکت های اتومبیلرانی سیتروئن و پژو سرمایه گذاری مشترک ایجاد کرد . از جمله مهمترین رقبای این خودرو میتوانیم به هیوندای i20، فولکس واگن پولو، فورد فیستا، اپل / واکسهال کورسا، رنو کلیو، سوزوکی سوئیفت، هوندا جاز، پژو ۲۰۸، مزدا ۲ و کیا ریو اشاره کرد. سراتو برای سال 2017 مورد فیسلیفت قرار گرفتهٔ و نسخهٔ کوپه از بین مدلهای آن حذف شده است اما هنوز هم میتوان از میان نمونههای هاچبک و سدان یکی را انتخاب کرد. دیدگاههای فینگلیش حذف خواهند شد.11. بیش از 7 میلیون وسیله نقلیه به طور بالقوه در ایالات متحده آسیب دیده اند. در سال 2011 ، تویوتا به همراه بخشهای بزرگی از صنعت خودروسازی ژاپن از یک سری بلایای طبیعی رنج برد. زلزله 2011 توکیو و سونامی به یک اختلال شدید پایه تامین کننده و کاهش تولید و صادرات منجر شده است. سیلاب شدید در طول فصل موسمی 2011 در تایلند ، خودروسازان ژاپنی را که تایلند را به عنوان پایگاه تولید انتخاب کرده بودند تحت تأثیر قرار داد.

از این مدل تیغه ها در تولید محصولات خود استفاده می کنند. این همان چیزی است که اکثر علاقه مندان به خودرو هنگام انتخاب ماشین راهنمایی می کنند. با توجه به این واقعیت که کابین در واقع با قفسه های چمدان ترکیب شده است ، مسافران ممکن است از بوی نامطبوع ناشی از صندوق عقب شکایت کنند ، اگر مواد غذایی خاص ، روغن موتور و غیره به طور مرتب به آنجا منتقل شوند. قیمت تویوتا یاریس 2015، مانند سایر مدلهای این خودرو در سالهای مختلف، همواره دستخوش تغییرات بوده است. این فراخوان روی وسایل نقلیه خاص Toyota Corollas ، Sequoias ، Tundras و Lexus که بین سالهای 2002 و 2005 ساخته شده اند تأثیر می گذارد. هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی بر روی این خودرو قابل نصب است ولی باتری اتمی به علت کیفیت بهتر و طول عمر بالا تر همچنین ایجاد آلودگی کمتر و عدم نیاز به مراقبت و نگهداری قطعا مناسب تر میباشد.

کراس اوور جدید Yaris دارای یک چرخ محکم بلند 2560 میلی متر بین چرخ های جلو و عقب است که باعث افزایش ارتفاع خودرو از 240 میلی متر به 4،180 میلی متر می شود. یاریس چهار درب با ترمز اختیاری دیسک عقب با سرعت 60 مایل در ساعت مسافت 123 فوت را جهت متوقف شدن پیمود که در حد متوسط بوده است. در سال 1936 ، تویوتا با مدل AA خود وارد بازار اتومبیل های سواری شد و برای ایجاد یک آرم جدید با تاکید بر سرعت برای خط تولید جدید خود ، مسابقه ای برگزار کرد. حداکثر سرعت یاریس ۱۷۱ کیلومتر بر ساعت است، در صورتی که انتظار می رود، سرعتی بیش از این عدد داشته باشد. از نوامبر 2009 تا 2010 ، تویوتا در چندین فعالیت فراخوان بیش از 9 میلیون ماشین و کامیون را در سراسر جهان فراخواند و تولید و فروش را برای مدت کوتاهی متوقف کرد.

دو سال بعد ، تویوتا یک پایگاه در انگلستان ، TMUK ایجاد کرد ، زیرا اتومبیل های این شرکت در بین رانندگان انگلیسی بسیار محبوب شده بررسی تویوتا یاریس خودرو بانک بود. در ماه مه سال 2020 ، تویوتا ویتنام 32.527 اتومبیل را در ویتنام به دلیل مشکل پمپ بنزین فراخواند . 10 میلیون اتومبیل در میان ادعاهای مکانیک معیوب. UFJ در میان بزرگترین شرکتهای باخت پول مجله Fortune Magazine در جهان قرار گرفت که رئیس تویوتا به عنوان مدیر فعالیت می کرد. این کارخانه در ابتدا برای ساخت Toyota Highlander در نظر گرفته شده بود ، اما تویوتا تصمیم گرفت به جای آن از کارخانه در پرینستون ، ایندیانا ، ایالات متحده استفاده کند. مدل جدید ده سانتیمتر کشیده تر از یاریس فعلی است و تویوتا اعلام کرده که فضای داخلی آن هم بزرگتر شده است. کیسه های هوا توسط شرکت خودروسازی تاکاتا تولید شده است. این تصمیم بر اساس دلار نامطلوب استرالیا بود که باعث شد صادرات قابل دوام نباشد ، هزینه بالای محلی تولید و رقابت زیاد در یک بازار محلی نسبتاً کوچک.