گروه “ده خوش شانس” از همکاران شمال شرقی اوهایو ادعا می کنند که 5.9 میلیون دلار کلاهبرداری کلاسیک لوتو

خبرهای روز جهان

کلیوند – پس از 16 سال بازی با همان ترکیب اعداد ، گروهی متشکل از ده کارگر دولتی در شمال شرقی اوهایو به معنای واقعی کلمه برنده تمام پولها شدند.

دو نماینده این گروه ، که خود را “ده خوش شانس” می نامند ، ادعا کردند که مبلغ 5.9 میلیون دلاری Jackpot Classic Lotto Jacket را در 23 نوامبر قرعه کشی کردند.

گری ، که هر هفته بلیط ها را خریداری می کرد ، گفت که این گروه بازی Powerball ، Mega Millions و Classic Lotto را انجام می دهد. او گفت وقتی فهمید آنها 5.9 میلیون دلار برنده شده اند ، چشمهایش را باور نمی کند.

“من گروه را با هم تماس گرفتم تا به آنها بگویم و می خواستم حالات چهره آنها را ببینم. آنها فکر کردند من دروغ می گویم! ” گری گفت.

هنگامی که استخر 16 سال پیش شروع به کار کرد ، آنها بلیط انتخاب خودکار را خریداری کردند و از آن زمان به بعد با شماره ها ثابت مانده اند.

این گروه گزینه نقدی 2.9 میلیون دلاری را انتخاب کردند. لاتاری اوهایو گفت ، پس از مالیات ایالتی و فدرال در مجموع 28٪ ، هر شخص 212،400 دلار دریافت خواهد کرد.

آنها به همان تعداد در نقاشی های آینده ادامه خواهند داد.

“چند ماه پیش ، ما با 2000 دلار برنده شدیم. ما تازه داشتیم در حال بزرگ کردن بودیم. ما امیدواریم که مگا میلیون ها بعدی داشته باشند. “

این گروه بلیط برنده را در Convenient Food Mart واقع در 811 East 222 Street در اقلید خریداری کردند.

مربوط: بلیط برنده تمام پولها Classic Lotto 5.9 میلیون دلار در اقلیدس دوشنبه شب به فروش رسید