کودک 7 ساله شیکاگو پول خود را برای دنده همه گیر بیمارستان جمع می کند – CBS Chicago

خبرهای روز جهان

CHICAGO (CBS / AP) – یک کودک هفت ساله از شیکاگو بیشتر کار ویروس کرونا را صرف ساخت دستبندهای نوارهای لاستیکی رنگارنگ به عنوان جمع آوری کمک مالی برای خرید تجهیزات محافظتی شخصی در بیمارستان کودکان کرده است.

هیلی اورلینسکی روز چهارشنبه ، 2 دسامبر سال 2020 ، با چندین دستبند نوار لاستیکی رنگارنگ که در خانه خود در شیکاگو درست می کند ، عکاسی را انجام می دهد. کودک 7 ساله بیشتر ویروس کرونا را صرف ساخت دستبندها به عنوان جمع آوری کمک مالی کرده و نزدیک به 20000 دلار درآمد کسب کرده است تا تجهیزات حفاظت شخصی بیمارستان کودکان Ann و Robert H. Lurie را خریداری کند. (AP Photo / Charles Rex Arbogast)

این تلاش برای بیمارستان کودکان آن و رابرت اچ لوری نزدیک به 20 هزار دلار درآمد کسب کرده است.

هیلی اورلینسکی بارها و بارها نوارهای لاستیکی حلقه ای انگشت شست و اشاره خود را ساخته است ، به طوری که دیگر لازم نیست دستان خود را تماشا کند. تلاش او باعث تحسین و خرید از سیاستمداران شیکاگو ، بازیگر برادوی و محبوب وایت ساکس شده است.

هیلی اورلینسکی یک دستبند تمام شده ساخته شده از بندهای لاستیکی رنگارنگ را چهارشنبه ، 2 دسامبر سال 2020 ، در یک کیف در خانه خود در شیکاگو پرتاب می کند. کودک 7 ساله بیشتر ویروس کرونا را صرف ساخت دستبندها به عنوان جمع آوری کمک مالی کرده و نزدیک به 20000 دلار درآمد کسب کرده است تا تجهیزات حفاظت شخصی بیمارستان کودکان Ann و Robert H. Lurie را خریداری کند. (AP Photo / Charles Rex Arbogast)

این پول برای ماسک ، عینک ، محافظ صورت و دستکش برای کارگران پزشکی و بازدید کنندگان پرداخت شده است.

دستبندهای رنگارنگ ساخته شده توسط هیلی اورلینسکی یک ظرف پلاستیکی چهارشنبه ، 2 دسامبر سال 2020 ، در اتاق خواب خانه اش در شیکاگو است. کودک 7 ساله بیشتر ویروس کرونا را صرف ساخت دستبندها به عنوان جمع آوری کمک مالی کرده و نزدیک به 20000 دلار درآمد کسب کرده و تجهیزات حفاظت شخصی بیمارستان کودکان آن و رابرت اچ لوری را خریده است. (AP Photo / Charles Rex Arbogast)

حق چاپ 2020 آسوشیتدپرس. کلیه حقوق محفوظ است این ماده ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا توزیع مجدد نشود.

همچنین از CBS Chicago: