کلارنس توماس برای اصلاح فرم‌های افشای مالی به منظور منعکس کردن فروش به مگادونور GOP

خبرهای روز جهان



CNN

یک منبع نزدیک به توماس به سی ان ان گفت که قاضی کلارنس توماس قصد دارد فرم های افشای مالی خود را اصلاح کند تا منعکس کننده یک معامله املاک و مستغلات در سال 2014 باشد که او با یک اعطاکننده بزرگ GOP انجام داده است – تاییدی که این معامله باید تقریباً یک دهه پیش فاش می شد.

معامله بین توماس و هارلان کرو، غول املاک دالاس و دوست دیرینه توماس، شامل فروش سه ملک در جورجیا، از جمله خانه ای است که مادر توماس، لئولا ویلیامز، 94 ساله، در حال حاضر در آن زندگی می کند.

این منبع گفت که توماس همیشه فرم های خود را با کمک دستیاران پر کرده است و عدم گزارش معامله املاک و مستغلات یک اشتباه بوده است. به گفته منبع، توماس معتقد بود که مجبور نیست فاش کند زیرا در این معامله پول از دست داده است.

منبع گفت که توماس فرم ها را بررسی و در صورت لزوم اصلاح خواهد کرد.

این معامله املاک اولین بار توسط ProPublica، یک سازمان خبری غیرانتفاعی که در حال بررسی روابط بین توماس و کرو است، گزارش شد. بر اساس گزارش ProPublica، کرو بیش از 10 میلیون دلار در کمک های سیاسی افشا شده علنی و حمایت از تلاش ها برای حرکت قوه قضاییه به سمت راست پرداخته است.

توماس همچنین به دلیل گزارش نکردن سفرهای لوکسی که او و همسرش جینی توماس با کلاغ ها انجام داده اند، از جمله سفر با قایق بادبانی و جت شخصی اهداکننده، مورد انتقاد قرار گرفته است. قاضی از تصمیم خود مبنی بر افشا نکردن دفاع کرد و در اظهاراتی نادر گفت که در آن زمان به او توصیه شده بود که مجبور نیست آن را گزارش کند.

– منبع: CNN
” data-fave-thumbnails=”{“big”: { “uri”: “https://media.cnn.com/api/v1/images/stellar/prod/230407135727-clarence-thomas-vacation.jpg?c =16×9&q=h_540,w_960,c_fill” }, “small”: { “uri”: “https://media.cnn.com/api/v1/images/stellar/prod/230407135727-clarence-thomas-vacation.jpg ?c=16×9&q=h_540,w_960,c_fill” } }” data-vr-video=”” data-show-html=” اتاق خبر ” data-check-event-based-preview=”” data-network-id=” “data-details=””>

تعطیلات کلارنس توماس

عکس‌ها سفرهای مجلل کلارنس توماس قاضی با مگادونور GOP را نشان می‌دهد

آخرین افشاگری ها در مورد روابط توماس با کرو در حالی صورت می گیرد که منتقدان می گویند قضات دیوان عالی باید در مورد زندگی خود در دادگاه شفاف تر باشند. علاوه بر این، منتقدان و اعضای کنگره بارها از دادگاه خواسته اند که یک کد اخلاقی رسمی را تصویب کند، چیزی که از انجام آن خودداری کرده است.

سناتور شلدون وایت هاوس از رود آیلند و نماینده هنک جانسون از جورجیا حدود دوجین نفر از اعضای دموکرات کنگره را رهبری کرده اند که از جان رابرتز قاضی ارشد درخواست کرده اند تا تحقیقاتی را آغاز کند و آنها از کنفرانس قضایی – یک نهاد سیاست گذاری برای دادگاه های فدرال دعوت کرده اند. – ارجاع توماس به دادستان کل ایالات متحده به دلیل نقض احتمالی قانون اخلاق در دولت در سال 1978.

وایت هاوس و جانسون در یک گفتگوی مشترک گفتند: «حداقل دلیل منطقی وجود دارد که باور کنیم قاضی توماس عمداً الزامات افشای گزارش فروش منافع خود در املاک ساوانا را در تلاش برای پنهان کردن میزان روابط مالی خود با کرو نادیده گرفته است». بیانیه.

معامله مورد بحث شامل فروش سه ملک در ساوانا، جورجیا بود که متعلق به توماس بود. مادرش لئولا ویلیامز و خانواده برادر مرحومش. کرو خانه مادر توماس را در خیابان 32 شرقی 542 در ساوانا و دو خانه که برای مدتی اجاره شده بودند خرید.

این منبع گفت که به عنوان بخشی از قیمت فروش مورد مذاکره، ویلیامز که در زمان معامله 85 سال داشت، قراردادی برای سکونت در نظر گرفته شد تا بتواند تا پایان عمر در خانه زندگی کند. او بدون اجاره زندگی می کند اما مسئول پرداخت مالیات ملک و بیمه است.

کرو در بیانیه ای به CNN هفته گذشته گفت که او این املاک را خریداری کرده تا «یک روز یک موزه عمومی در خانه توماس ایجاد کند که به روایت داستان دومین قاضی دادگاه عالی سیاه پوست کشورمان اختصاص دارد».

وی افزود که خریدها را با “نرخ بازار بر اساس فاکتورهای زیادی از جمله اندازه، کیفیت و قابلیت زندگی خانه ها” انجام داده است.

در حالی که کرو هنوز صاحب خانه مادر توماس است، دو ملک دیگر بعدا فروخته شد.

به گفته منبع، توماس و همسرش 50000 تا 70000 دلار به خانه مادرش برای بهبود سرمایه گذاشتند و پس از تکمیل فروش، درآمد توماس به 44000 دلار رسید. منبع گفت، چون هیچ سودی در کار نبود، توماس فکر کرد که نیازی به گزارش نیست.

با این حال، بخش هفتم فرم افشای مالی به وضوح نشان می‌دهد که یک «معامله» صرف نظر از اینکه ضرری داشته باشد، باید فهرست شود.

گیب راث، رئیس Fix the Court، که از شفافیت بیشتر در دادگاه حمایت می کند، گفت که به نظر می رسد عدم افشای معامله املاک نقض قوانین فدرال باشد – قانون اخلاق در دولت در سال 1978.

راث در ایمیلی گفت: «او باید این تراکنش را در قسمت هفتم افشای اطلاعات خود در سال 2014 ذکر می کرد، اما این کار را نکرد.

«اگر شما یک قاضی دیوان عالی هستید و ملکی را که دارید می فروشید، باید معامله را در افشای سالانه خود فهرست کنید. این قانون است – حتی اگر قاضی توماس پول خود را از دست داد، و حتی اگر قرار بود روزی موزه ای بسازد.

– منبع: CNN
“data-fave-thumbnails=”{“big”: { “uri”: “https://media.cnn.com/api/v1/images/stellar/prod/230409093820-clarence-thomas-aoc-split.jpg ?c=16×9&q=h_540,w_960,c_fill” }، “small”: { “uri”: “https://media.cnn.com/api/v1/images/stellar/prod/230409093820-clarence-thomas-aoc -split.jpg?c=16×9&q=h_540,w_960,c_fill” } }” data-vr-video=”” data-show-html=” State of the Union ” data-check-event-based-preview=”” data-network-id=”” data-details=””>

کلارنس توماس آئوک اسپلیت

کلارنس توماس از تعطیلات مجلل دفاع می کند. پاسخ AOC را بشنوید

راث افزود: «مردم حق دارند بدانند چه زمانی مقامات ارشد در حال خرید و فروش ملک هستند.

مایک دیویس، کارمند سابق قاضی نیل گورسوچ که همچنین برای کمیته قضایی سنا در مورد نامزدی کار می کرد، انتقاد از توماس را “لکه های بسته بندی مجدد” خواند.

دیویس گفت: «قاضی کلارنس توماس مرد بزرگی است، و آخرین حملات سیاسی دموکرات‌ها صرفاً لکه‌گیری مجدد در یک کمپین 31 ساله نفرت برای مجازات و مشروعیت‌زدایی از یک عدالت‌خواه محافظه‌کار سیاهپوست است که خودش فکر می‌کند.»

توماس هنوز علناً در مورد معامله املاک اظهار نظر نکرده است. پس از اولین گزارش‌ها در مورد سفر لوکس خود با کلاغ‌ها، او خاطرنشان کرد که قوانین اخیراً تغییر کرده‌اند و در آینده، “قصد او پیروی از راهنمایی‌ها در آینده است.”

این اولین باری نیست که توماس مجبور است اطلاعات مالی خود را اصلاح کند. در سال 2011، او فرم های قبلی را اصلاح کرد تا منعکس کننده درآمدی باشد که همسرش بین سال های 1998 و 2003 از بنیاد هریتیج، یک اتاق فکر محافظه کار، به دست آورده بود. توماس در بیانیه ای در آن زمان گفت که این اطلاعات “سهواً حذف شده است”. این پرونده پس از طرح سوالاتی توسط گروه Common Cause صورت گرفت.

در سال 2017، توماس بازپرداخت های مربوط به زمان تدریس در دانشکده حقوق دانشگاه کریتون را کنار گذاشت. او همچنین افشای سال 2018 خود را اصلاح کرد تا منعکس کننده حمل و نقل و وعده های غذایی در حین تدریس در دو دانشگاه باشد. توماس این تغییرات را پس از بررسی های گروه Fix the Court انجام داد.