کرم پودر مای ؛ مشخصات خرید کرم پودر مای بلک دایموند و آکنه لاین

خبرهای روز جهان

این ماده آرایشی مهمترین وسیله آرایشی در کیف شماست. پوشانندگی بالا یکی از مهمترین ویژگیهای یک محصول خوب است. کرم پودرهای مای بافتی یکنواخت و مات، نیمه مات و یا مخملی را با پوشش دهی بسیار خوب تا بالا به صورت شما هدیه میکنند. کرم پودر وسیلهای است که شاید بدون آن آرایش چندان معنایی نداشته باشد؛ یک زیرسازی خوب میتواند شما را بسیار زیباتر کند و یک زیرسازی بد نه تنها صورت را مصنوعی نشان میدهد بلکه رنگهای آرایشی را نیز بدرنگ نشان میدهد.

فون مایع که رایجترین و محبوبترین شکل کرم پودر است، زیرا استفاده از آن آسان است و پوشش طبیعی به پوست و بدن میدهد این کرمها معمولاٌ برای پوستهای نرمال و خشک مناسب هستند و افرادی که پوست چرب دارند باید از نوع بدون چربی (Oil Free) آن استفاده کنند. آرایشگرها میتوانند در این زمینه به شما راهنمایی بدهند. از دیگر برندهای مطرح و با کیفیت در این زمینه میتوان برندهایی مثل کرم پودر دبورا (deborah)، کرم پودر هدی بیوتی، کرم پودر درماکول، کرم پودر گاش و کرم پودر اکتی پور را نام برد. استفاده از این نوع کرم پودر نیاز به مهارت خاصی ندارد و برای افراد مبتدی هم کاملا مناسب است.

جلوهی مات این فونداسیون روی پوست باعث حذف براقی پوست در افراد با پوست چرب میشود. هر فردی با توجه به نوع پوست خود میتواند هر یک از این محصولات را خریداری کند. اغلب برندها نیز، شمارههای متفاوتی از هر طیف را برای این نوع کرم پودر ارائه میکنند؛ بدین ترتیب میتوانید کرم پودری تهیه کنید که به رنگ پوستتان نزدیکتر باشد و پوششی طبیعی ایجاد کند. کرم پودر یکی از وسایل و لوازم آرایشی مهم و مورد نیاز در هر آرایشگاهی و کلینیک زیبایی است. کرم پودر استیکی دیرتر پخش میشود، دارای بافتی خشک است و برای پوستهای خیلی خشک مناسب نیست.

برندهای بیکیفیت زیادی در بازار وجود دارد، اما خرید کرم پودر اصل کار دشواری نیست. در هنگام خرید به ضدحساسیت بودن کرم پودر توجه کنید. فقط نکتهای که باید به اون توجه کنید اینه که شماره و درجهبندی کرم پودرها بر اساس برندشون متفاوته. کرم پودرها بر اساس کاربرد هم دو دسته هستند کرم پودر برای استفاده روزانه و کرم پودر گریم که مخصوص میکآپ آرتیستها است. کرم پودر بورژوا از جمله کرم پودرهای پرطرفدار با پوشش دهی مات و طبیعی بر روی پوست است که با یکبار استفاده از ان متوجه کیفیت ان خواهید شد و برای همیشه اولین انتخاب شما خواهد بود .

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرم پودر چارم کالر 99 دیجی لطفا به بازدید از وب سایت ما.