کافه لاته گانودرما دکتر بیز چیست؟و چگونه باید تهیه کرد؟

خبرهای روز جهان

قهوه لاته گانودرما برای چاقی

در این مقاله قصد داریم گانودرما لاته چیست و با فواید آن آشنا شویم. قهوه را از قهوه دکتر بیز گانودرما لاته با گواهینامه معتبر ملی و بین المللی نشان دهنده کیفیت آن میل کنید و با خیال راحت می توانید آن را مصرف کنید. گانودرما در شیر قهوه نوعی قارچ دارویی است که حاوی مواد موثره بسیاری است که مورد توجه بسیاری از مردم جهان است. گانودرما اولین بار در ایران و خاورمیانه از قهوه ساخته شده توسط دکتر Bees تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت.

 

برای تولید این محصول، اسپرسو را به شیر داغ یا کمی جوشانده اضافه می کنند، کف به دست آمده از شیر را روی آن می ریزند، نسبت قهوه به شیر در این محصول یک به سه است که مهم است و وجود فوم برتری دارد. دلیل تفاوت آن با کاپوچینو با افزودن قارچ گانودرما بیز به این مواد، علاوه بر لذت بردن از یک نوشیدنی خوشمزه، سلامت جسمی و روحی شما نیز تضمین می شود.

 

فواید قهوه لاته گانودرما که در سایت آریو کالا آمده است

با دانستن اینکه قهوه لاته گانودرما چیست، باید با ویژگی های مصرف آن آشنا شویم. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند قهوه ای با کافئین کم بخورند، قهوه فوری لاته گانودرما بسیار خوب عمل می کند. گانودرما لاته کمبود پروتئین های ضروری در بدن را جبران می کند و اگر خانمی این محصول را قبل از بارداری مصرف کند، بعد از بارداری شیرش افزایش می یابد. قهوه گانودرما رفلاکس لاته را از بین می برد و ورم معده را تسکین می دهد. توجه داشته باشید که زنان باردار و شیرده نباید از این محصول استفاده کنند. قهوه لاته گانودرما برای کاهش وزن نیز مناسب است

با افزایش متابولیسم باعث افزایش وزن می شود. برای لاغری گانودرما لاته بخرید تا اندامی لاغرتر و لاغرتر داشته باشید.

 

نحوه مصرف قهوه لاته گانودرما و مزایای قهوه گانودرما لاته

یک ساشه گانودرما براون لاته را داخل فنجان بریزید و آب جوش را به آن اضافه کنید. سپس آن را هم بزنید و از طعم لذیذ قهوه لذت ببرید، امکان دارد پس از هم زدن آن را خنک کرده و با یخ میل کنید. این قهوه خامه تر و خوشمزه تر خواهد بود. هر نیم بسته دارای ماندگاری 24 تا 48 ساعته است که برای مشاهده نتایج باید آن را یک یا دو روز تنظیم کنید. مصرف این محصول به صورت پراکنده از عواقب آن جلوگیری می کند. برای بهترین نتیجه از نظر کاهش قند، بهتر است حداقل دو وعده و مقدار مصرف شده مصرف شود.

 

نحوه مصرف قهوه لاته گانودرما

یک کیسه گانودرما براون لاته را در یک فنجان بریزید و آب جوش اضافه کنید. سپس هم بزنید و از طعم لذیذ قهوه لذت ببرید، پس از هم زدن می توان آن را خنک کرد و با یخ سرو کرد. این قهوه خامه تر و خوشمزه تر خواهد بود. ماندگاری هر بسته 24 تا 48 ساعت است که برای مشاهده نتیجه باید یک یا دو روز تنظیم شود. مصرف متناوب این محصول از عواقب آن جلوگیری می کند. برای بهترین نتیجه در کاهش قند، بهتر است حداقل دو وعده و مقدار مصرف شده مصرف شود

نحوه استفاده:

طعم های مختلف را با افزودن لفاف محصول به آب در حال جوش آزمایش کنید.

 

مجتمع های مسکونی:

پودر قهوه، پودر ریش (گانودرما لوسیدوم)، کاکائو فرآوری شده ویژه (کاکائو)، شکر،

 

خامه غیر لبنی (شربت گلوکز جامد، روغن نباتی، کازئینات سدیم (مشتق شده از شیر))،

 

فسفات دی پتاسیم، فسفات پنتااسید، دی اکسید سیلیکون.