کارخانه های آبجو سازی ژاپنی در حال تبدیل آبجو فروخته نشده به جین هستند

خبرهای روز جهان

به گزارش بلومبرگ ، در حالی که بارها و رستوران ها از کاهش قابل توجهی در تجارت برخوردار بوده اند ، فروش آبجو در ژاپن برای نیمه اول سال 26٪ کاهش یافت.
Isamu Yoneda ، تقطیر کننده سر در تولید نوشیدنی های صنایع دستی Kiuchi Brewery ، می گوید که این یک مشکل بزرگ برای آبجوسازی های کوچک است. با وجود تعداد کمی مشتری در میخانه های آبجو و لغو سفارشات صادراتی ، آبجوسازی کیوچی با ذخیره آبجو خراب کننده روبرو شد.

این شرکت مجبور شد به یک راه حل برسد – و تصمیم گرفت آبجو فروخته نشده را به یک نوشیدنی الکلی متفاوت تبدیل کند.

در آوریل ، آبجوسازی کیوچی کمپین “Save Beer Spirits” را در کارخانه تقطیر توکیو راه اندازی کرد و به میخانه ها و کارخانه های محلی تولید آبجو استفاده کرد ، محصولی با ماندگاری چهار تا شش ماه به جین – محصولی بدون انقضا تاریخ.

ماموریتی برای صرفه جویی در آبجو

در سال 1994 ، ژاپن قوانین سختگیرانه خود را درمورد میکروجلو سازی کاهش داد و باعث رونق آبجو شد.
در حالی که میزان فروش آبجو به طور کلی در ژاپن در دهه گذشته متوقف شده است ، تولید آبجو در حال افزایش است: سهم 0.5٪ از کل بازار آبجو در سال 2007 تا سال 2016 بیش از سه برابر شده است.

آبجوسازی کیوچی – که از سال 1823 به عنوان تولید کننده خوراک تولید شد – یکی از بسیاری از تولیدکنندگان نوشیدنی است که با تغییر قوانین تولید میکرو آبجو به آبجو تبدیل می شود. 24 سال است که آبجو دستی خود را با نام تجاری Hitachino Nest تولید می کند.

یوندا می گوید تبدیل آبجو به نوشیدنی های الکلی نوآوری جدیدی نیست. کیوچی آبجوسازی سالهاست که از آبجو برای تهیه لیکور شراب آلو استفاده می کند و در گذشته با لیکورهای جین آزمایش کرده است.

بیشتر حبوبات با یک پایه دانه مانند جو ، چاودار یا گندم ساخته می شوند ، که به صورت له شده تخمیر شده و در یک روح خنثی با مقاومت بالا تقطیر می شوند. سپس این روح برای بار دوم با انواع توت های ارس و سایر گیاهان دارویی تقطیر می شود که به آنها عطر و طعم می بخشد.

آبجو جایگزین این روحیه خنثی می شود ، و از فرآیند له شدن و تخمیر صرف نظر می کند و مستقیماً به سمت تقطیر می پرد.

یوندا می گوید ، آبجوسازی کیوچی از میله های شرکت کننده خواست که حداقل 20 لیتر آبجو بلااستفاده ارسال کنند که به عنوان جین پس داده می شود. کیوچی می تواند از هر 100 لیتر آبجو هشت لیتر جین تولید کند. سپس جین را به عنوان یک بطری استاندارد 750 میلی لیتری جین یا به صورت کوکتل جین گازدار ، به صورت قوطی یا در یک قوطی برای استفاده از میله ها در شیرهای خود به عقب می فرستد.

جین در عکسهای مسی تقطیر می شود.  عکسهای استفاده شده توسط آبجوسازی کیوچی دارای یک "گردن قو" طرح.

یوندا می گوید که پایه آبجو باعث تلخ شدن جین می شود ، اما علاوه بر توت ارس ، کیوچی از فلفل سانشو ، لیمو و میکان (پرتقال ژاپنی) استفاده می کند ، که به “متعادل سازی تلخی” با “رایحه مرکبات” کمک می کند.

میله ها فقط هزینه تحویل را متحمل می شوند ، آبجوسازی کیوچی خدمات تقطیر خود را به صورت رایگان ارائه می دهد. یوننده می گوید: “در این اوقات پر دردسر ، وظیفه ماست که این خدمات را به همه ارائه دهیم.” “مهمتر از همه ، ما می خواهیم جامعه آبجوسازی و بارها را زنده نگه داریم.”

یک روح پایدار

کیوچی تنها آبجوسازی نیست که از آبجو برای تولید جین استفاده می کند.

Chikara Ono ، یکی از بنیانگذاران ، می گوید Ethical Spirits & Co در فوریه سال 2020 تاسیس شد تا به دستگاه های تقطیر کمک کند تا غذاهای باقیمانده گیاه را به ارواح جدید تبدیل کنند. هنگامی که آمار همه گیر شدن و فروش آبجو به شدت سقوط کرد ، Ono می گوید که این شرکت شروع به کشف دستورالعمل های جدید برای تهیه جین از آبجو کرده است.
Revive gin با آبجو Budweiser درست می شود و با پوست لیمو ، چوب راش ، دارچین و san'ontō ، یک قند شیرین و شیرین ، طعم دار می شود.

در ماه مه ، آنها 20،000 لیتر Budweiser منقضی شده از غول نوشیدنی AB InBev ، که به دلیل افت فروش آبجو ، مازاد سهام داشت ، کمک مالی دریافت کردند. شرکت تازه تأسیس از آبجو برای ایجاد 4500 بطری جین استفاده کرد.

تاكاهیرو شیمادا ، رئیس بازاریابی AB InBev ژاپن ، می گوید: “ما با مشكلات موجودی بیش از حد مواجه بودیم و روحیه اخلاقی از دانش و اخلاق صحیحی برای ایجاد محصولی برخوردار بودیم كه به نظر ما تأثیر مثبتی دارد.” برای حمایت از مشاغل محلی

Ethical Spirits & Co هنوز در حال ساخت دستگاه تقطیر خود در توکیو است که قرار است در ماه دسامبر افتتاح شود ، بنابراین آنها برای تقطیر Budweiser با دستگاه تقطیر بخاطر Gekkeikan همکاری کردند.

ابتکارات جین مبتنی بر آبجو به یک بازار در حال ظهور سریع تبدیل می شود.

Beam Suntory سازندگان انگلیسی تولید جین صنایع دستی Sipsmith را در سال 2016 خریداری کرد و سال بعد اولین جین صنایع دستی ژاپنی خود را با نام Roku راه اندازی کرد.
اولین دستگاه تقطیر اختصاصی جین ژاپن فقط چهار سال پیش در کیوتو افتتاح شد ، اما ارزش بازار ژن در حال حاضر 209 میلیون دلار تخمین زده می شود و پیش بینی می شود طی سه سال آینده سالانه 4.4 درصد رشد کند. شرکت های بزرگ تولید نوشیدنی ، از جمله غول های ویسکی ژاپنی Suntory و Nikka ، به راه اندازی صنایع دستی ژاپن در صحنه بین المللی کمک کرده اند.
روند نوشیدن در ژاپن به سمت نوشابه های جین و کوکتل های کنسروی آماده برای نوشیدن است و فرصتی را برای تولید کنندگان روحیه خلاق فراهم می کند تا از پایدار موجودی نوشیدنی های اضافی استفاده مجدد کنند.

اونو می گوید: “اگر شما اساساً می توانید از مواد اولیه بلااستفاده یا باقی مانده برای ایجاد چیزهای خاص و حق بیمه استفاده کنید ، بسیار عالی است. این از دیدگاه ما در تلاش برای دستیابی به اقتصاد پایدار و دایره ای پیروی می کند.”