این شرکت مجبور شد به یک راه حل برسد – و تصمیم گرفت آبجو فروخته نشده را به یک نوشیدنی الکلی متفاوت تبدیل کند.
ماموریتی برای صرفه جویی در آبجو
آبجوسازی کیوچی – که از سال 1823 به عنوان تولید کننده خوراک تولید شد – یکی از بسیاری از تولیدکنندگان نوشیدنی است که با تغییر قوانین تولید میکرو آبجو به آبجو تبدیل می شود. 24 سال است که آبجو دستی خود را با نام تجاری Hitachino Nest تولید می کند.
یوندا می گوید تبدیل آبجو به نوشیدنی های الکلی نوآوری جدیدی نیست. کیوچی آبجوسازی سالهاست که از آبجو برای تهیه لیکور شراب آلو استفاده می کند و در گذشته با لیکورهای جین آزمایش کرده است.
بیشتر حبوبات با یک پایه دانه مانند جو ، چاودار یا گندم ساخته می شوند ، که به صورت له شده تخمیر شده و در یک روح خنثی با مقاومت بالا تقطیر می شوند. سپس این روح برای بار دوم با انواع توت های ارس و سایر گیاهان دارویی تقطیر می شود که به آنها عطر و طعم می بخشد.
آبجو جایگزین این روحیه خنثی می شود ، و از فرآیند له شدن و تخمیر صرف نظر می کند و مستقیماً به سمت تقطیر می پرد.
یوندا می گوید ، آبجوسازی کیوچی از میله های شرکت کننده خواست که حداقل 20 لیتر آبجو بلااستفاده ارسال کنند که به عنوان جین پس داده می شود. کیوچی می تواند از هر 100 لیتر آبجو هشت لیتر جین تولید کند. سپس جین را به عنوان یک بطری استاندارد 750 میلی لیتری جین یا به صورت کوکتل جین گازدار ، به صورت قوطی یا در یک قوطی برای استفاده از میله ها در شیرهای خود به عقب می فرستد.
یوندا می گوید که پایه آبجو باعث تلخ شدن جین می شود ، اما علاوه بر توت ارس ، کیوچی از فلفل سانشو ، لیمو و میکان (پرتقال ژاپنی) استفاده می کند ، که به “متعادل سازی تلخی” با “رایحه مرکبات” کمک می کند.
میله ها فقط هزینه تحویل را متحمل می شوند ، آبجوسازی کیوچی خدمات تقطیر خود را به صورت رایگان ارائه می دهد. یوننده می گوید: “در این اوقات پر دردسر ، وظیفه ماست که این خدمات را به همه ارائه دهیم.” “مهمتر از همه ، ما می خواهیم جامعه آبجوسازی و بارها را زنده نگه داریم.”
یک روح پایدار
کیوچی تنها آبجوسازی نیست که از آبجو برای تولید جین استفاده می کند.
در ماه مه ، آنها 20،000 لیتر Budweiser منقضی شده از غول نوشیدنی AB InBev ، که به دلیل افت فروش آبجو ، مازاد سهام داشت ، کمک مالی دریافت کردند. شرکت تازه تأسیس از آبجو برای ایجاد 4500 بطری جین استفاده کرد.
تاكاهیرو شیمادا ، رئیس بازاریابی AB InBev ژاپن ، می گوید: “ما با مشكلات موجودی بیش از حد مواجه بودیم و روحیه اخلاقی از دانش و اخلاق صحیحی برای ایجاد محصولی برخوردار بودیم كه به نظر ما تأثیر مثبتی دارد.” برای حمایت از مشاغل محلی
Ethical Spirits & Co هنوز در حال ساخت دستگاه تقطیر خود در توکیو است که قرار است در ماه دسامبر افتتاح شود ، بنابراین آنها برای تقطیر Budweiser با دستگاه تقطیر بخاطر Gekkeikan همکاری کردند.
ابتکارات جین مبتنی بر آبجو به یک بازار در حال ظهور سریع تبدیل می شود.
اونو می گوید: “اگر شما اساساً می توانید از مواد اولیه بلااستفاده یا باقی مانده برای ایجاد چیزهای خاص و حق بیمه استفاده کنید ، بسیار عالی است. این از دیدگاه ما در تلاش برای دستیابی به اقتصاد پایدار و دایره ای پیروی می کند.”