“چیزهای خوب می توانند در سال 2020 اتفاق بیفتند”: مشاغل با هم متحد می شوند تا به تحول در فضاهای کاری غیر انتفاعی کمک کنند – WCCO

خبرهای روز جهان

مینیاپولیس (WCCO) – تعدادی از مشاغل دور هم جمع شده اند تا فضای کاری یک سازمان غیرانتفاعی را که به کودکان با امید به زندگی کوتاه تر و خانواده های آنها کمک می کند ، تغییر دهند.

مجموعه غیرانتفاعی – متشکل از جوامع املاک و مستغلات ، ساخت و ساز و طراحی – هدف آن غنی سازی کاری است که یک خیریه در حال انجام آن است. امسال آنها اقامتگاه Crescent Cove و Hospice Home برای کودکان را انتخاب کردند.

تارا اندرسون گفت: “آمدن به این مکان بسیار مقدس است و بسیار زیباست ، و هر بار که اینجا هستم آنچه را که می خواهیم با خدمت به بچه ها و خانواده هایمان تلاش کنیم دوباره به من الهام می کند.”

و این همان چیزی است که کرسنت کاو برای همه کسانی که برای غیر انتفاعی کار می کنند ، می خواهد. در یک مکان بودن. مکانی که کمک و امید را ارائه می دهد.

اندرسون گفت: “ما واقعاً بر ایجاد لحظاتی با خانواده و کمک به آنها برای ایجاد خاطره تمرکز می کنیم.”

کارمندان اداری در این فضای اداری ، خارج از سایت کار می کردند. بدون پنجره است و بسیار تنگ است. اندرسون گفت یکی از اعضای هیئت مدیره ایده ای دارد.

اندرسون گفت: “ما با مجموعه غیرانتفاعی ارتباط برقرار کردیم و ایده تبدیل گاراژ به فضای مدیر را ارائه دادیم و همه در آن حضور داشتند.”

این مجموعه سال گذشته تشکیل شد ، تا به کسانی که همیشه به دیگران می دهند ، بدهد ، در حالی که ماموریت خود را به جلو می کشد.

“همه فقط خیلی اهمیت می دهند. بنابراین ، جدا از پنج سازمانی که به طور مستقیم درگیر آن هستند ، تعداد بیشتری سازمان وجود دارد ، بیش از 20 سازمان که وقت و انرژی ، خدمات یا محصول خود را به این کار اهدا می کنند. ”آنتون نیومن با Fluid Interiors گفت.

کاری که آنها انجام می دهند محل کار و نحوه کار برخی از کارکنان را دگرگون می کند ، و طراحی شامل یک پنجره بزرگ است.

“این یک دفتر پیشرفته خواهد بود که میز تحریر نشسته و در داخل آن یک اتاق استراحت است. این جزیره برای ذخیره سازی خواهد داشت ، بنابراین فضای مشترک. »

اندرسون اضافه کرد ، “ما هیجان زده هستیم زیرا پر از رنگ خواهد بود. چیزی که ما در اینجا در خانه خود انجام داده ایم این است که اطمینان حاصل کنیم مکانی شاد و سرزنده برای آمدن بچه ها است و ما می خواستیم که در فضای دفتر ما نیز بازتاب داشته باشد. “

اندرسون می گوید که این امر باعث می شود تیم آنها قوی تر شود و به خانواده های بیشتری کمک کند.

وی گفت: “با وجود همه چالش های عدم حضور در کنار هم ، اتفاقات خوبی می تواند در سال 2020 رخ دهد. این به ما کمک می کند تا برای آینده جایی برنامه ریزی کنیم که بتوانیم به عنوان یک تیم در یک مکان با هم باشیم. “

انتظار می رود تحول در Crescent Cove در اواسط دسامبر کامل شود.

جمعی اولین پروژه خود را برای بنیاد فیبروز کیستیک به پایان رساندند. اینجا را کلیک کنید تا ببینید چطور شده است. و در اینجا اطلاعاتی در مورد نحوه درخواست آنلاین برای تبدیل شدن به فضای بعدی انتخاب شده وجود دارد.