چرا بکلینک مهم است؟

خبرهای روز جهان

هرچند که شرکت در بحث و ارائه نظرات در سایت های دیگر به شناخت بیشتر وبسایت شما کمک می کند و می تواند عده ای مخاطب فعال برای شما به ارمغان آورد ، ولی لینکهای نظرات معمولا nofollow هستند و از نظر بالا بردن اتوریتی یا پیج رنک کاربردی ندارند. اگر یک مبتدی هستید و خود را در دنیای رقابتی و پیچیده سئو تنها حس میکنید، اصلاً نگران نباشید چرا که اگر حتی با فوت و فن این رشته آشنایی کامل نداشته باشید، تولید محتوای غنی از مطالب جدید و کاربردی به تنهایی میتواند بک لینکهای زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. اما نوشتن تعداد زیاد پست با کیفیت پایین در وبلاگ ها ترافیک زیادی دریافت نمی کند و واقعاً به شما کمک زیادی نمی کند و بسته به جایی که پست را منتشر می کنید حتی ممکن است که به اعتبارتان لطمه بزند. رپورتاژ آگهی یعنی شما یک مقاله را در سایت بزرگی منتشر می کنید و از آن مقاله به سایت خود لینک می دهید.

رپورتاژ آگهی می توانید یک مقاله در حد 2000 واژه باشد و شما داخل این مقاله طولانی می توانید 3 الی 4 لینک به قسمت های مختلف سایت خود بدهید. این مطالب طولانی بوده و حاوی چندین هزار کلمه است و زوایای مختلف موضوع را در بر میگیرد. چون هم لینک طولانی کوتاه می شود و هم بنا به هر علتی که نمی خواهید به کسی لینک اصلی را بدهید می توانید از لینک کوتاه استفاده کنید. اگر می خواهید به هر حال محتوا را خلق کنید ، پس از آن زمان لازم را بدست آورید. مثلا وقتی شما یک ریپورتاژ از یک سایت خریداری می کنید و به سایت خودتون لینک میدید یعنی این یک سئوی خارجی محسوب میشه. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در سئو خارجی فاکتورهای بسیاری وجود دارد ، مانند لینک سازی خارجی یا به اصطلاح لینک بیلدینگ link building که یکی از تاثیر گذارترین موارد در سئو خارجی محسوب می شود. بهتر هست در این مورد از محتوانویسان سوال کنید اما به طور کل می تونم اینطور شرح بدم که محتوای غنی و خوب یعنی محتوایی که به درد کاربر بخوره و کاربر از اون محتوا رضایت کامل داشته باشه. بر اساس آپدیت الگوریتم پنگوئن ، اگر سایت شما توسط سئوی سیاه در حال ضربه خوردن باشد این ابزار می تواند همچون یک نجات غریق به کمک آن بیاید چرا که شما می توانید جزئیات دقیق تمام لینک هایی که با عناوین غیر مرتبط به سایت شما داده شده اند را ببینید.

در صورتی که در طراحی سایت از فاکتورهای سئو خارجی استفاده کنید گوگل امتیاز خوبی به سایت شما می دهد. همانطور که می دانید موتورهای جستجو امروزه دارای ابزارهای قدرتمندی برای آنالیز سایت ها هستند. در بالا ما به صورت کلی به موارد مربوطه اشاره کردیم، برای مثال تبلیغات خود دارای شیوه های مختلفی می باشد که باید در انجام تبلیغات برای سایت خود حواستان باشد. اگر به صورت قوی در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنید، حتماٌ از سایت خود به صفحات شبکه اجتماعی خود لینک دهید. چرا که لینک های این وبلاگ ها نوفالو نیستند و به نوعی سیگنال لینک طبیعی محسوب می شوند. مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم برخی از فاکتورهای سئوی خارجی سایت محسوب می شود که تاثیر بسیار زیادی در سئو خارجی سایت شما خواهند داشت. در قسمت فاکتورهای سئو خارجی اشاره کردیم که یکی از این موارد شبکه های اجتماعی می باشد.

سئو خارجی یکی از دیگر انواع سئو سایت می باشد.قبلاً در رابطه با سئو داخلی در سایت صحبت کردیم و شما با نکات لازم آن آشنا شدید. به عبارت دیگر، لینک هایی که یک وب سایت از وب سایت های دیگر دریافت می کند. اما تنها درصورتی که اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشد. بله، صد البته که هر کسی بعد از کسب اطلاعات لازم در این زمینه می تواند عملیات سئو خارجی را روی سایت خود انجام دهد. تبلیغات از نوع بنر ، تبلیغات متنی و رپورتاژ آگهی که هر کدام هزینه های متفاوتی دارند. اگر سایتی که در آن بک لینک می سازید با موضوع سایت شما مرتبط نیست، باید از روش رپورتاژ آگهی در آن سایت برای ساخت بک لینک استفاده کنید. وب سایت های زیادی هستند که رپورتاژ آگهی قبول می کنند. رتبه بندی سایت ها در نظر گوگل و سایر جستجوگرها با سئو خارجی تعیین می شود. 2-افزایش رتبه صفحه : رتبه صفحه در گذشته یک عدد بین (۰ و ۱۰ ) بود که اهمیت یک وب سایت را از لحاظ گوگل نشان می داد و امروزه Pa , Da جایگزین آن گردیده. اگر تاکنون با این واژه آشنا نبودید باید به شما بگوییم که برخی سایت های بزرگ که به صورت عمومی فعالیت می کنند و بازدید بسیار زیادی دارند، خدمات تبلبغات ارائه می دهند.