پیشاهنگی پسران: تیم حقوقی گفت: حداقل 92000 نفر ادعای سو abuse استفاده جنسی را علیه پسر پیشاهنگی مطرح کرده اند

خبرهای روز جهان

برآورد اولیه 82000 ادعا روز یکشنبه آزاد شد. Andrew Van Arsdale ، وکیل دادگستری در یک ایمیل به CNN گفت که شماره به روز شده 92700 از دادگاه ورشکستگی پس از مهلت 5 بعد از ظهر برای ارسال ادعا در روز دوشنبه ارائه شد.

گیل گیل ، 58 ساله ، که در لس آنجلس زندگی می کند اما در آلاباما بزرگ شده است ، جایی که او می گوید در دهه 1970 دو بار به عنوان پیشاهنگی مورد سو استفاده قرار گرفت ، گفت که بسیاری از افراد آینده این مسئله را در BSA آگاه می کنند.

گیل گفت: “من از آنجا كه از مردان زیادی این اتفاق افتاده خوشحال نیستم.” “خوشحالم که این گزارش ها توجه مردم را به خود جلب کرده و مانع از تعرض به کودکان دیگر مانند ما می شود.”

گیل می گوید او سخت تلاش می کرد تا بخشی از تماس با قربانیان باشد ، و گفت که او می خواهد “هرچه بیشتر مردان جلو بیایند. من می خواستم آنها بدانند آنچه را که آنها پشت سر گذاشته اند به رسمیت شناخته خواهد شد.”

در بیانیه BSA آمده است: “ما از تعداد زندگیهایی كه تحت سو abuse استفاده گذشته در پیشاهنگی قرار گرفته اند ، خراب شده ایم و با رشادتهای افرادی كه پیش آمده اند تحت تأثیر قرار گرفته ایم.” ما دلمان شکسته است که نمی توانیم درد آنها را برطرف کنیم. “

به گفته ون ارسدیل ، یکی از وکلای دادگستری که می گوید وی در طی 19 ماه گذشته با هزاران نفر از بازماندگان ارتباط برقرار کرده است ، سو abuse استفاده جنسی در BSA یک “قانون ناگفته” بود.

وی در بیانیه ای گفت: “براساس آنچه از بازماندگان می شنویم ، سو abuse استفاده جنسی رسم عبور و مرور در سربازان در سراسر كشور بود ، مانند سایر كارهایی كه بچه ها مجبور به انجام برخی وظایف بودند تا نشان های لیاقت خود را بدست آورند.” .

پرونده BSA پس از دادخواست برای ورشکستگی تشکیل شد

پرونده های مربوط به پیشاهنگی پسران روند عادی دادگاه نیست. این سازمان در ماه فوریه با تشکیل صدها دادخواست سو abuse استفاده جنسی در سراسر کشور ، ورشکستگی خود را اعلام کرد – برخی از آنها ادعای دوست داشتن مکرر ، قرار گرفتن در معرض پورنوگرافی و رابطه جنسی مقعدی یا دهانی را داشت.
مجسمه بنیانگذار پیشاهنگی حذف می شود.  رابرت بادن-پاول کیست و چرا بحث برانگیز است؟

هنگام اعلام ورشکستگی ، BSA گفت: “از این که برخی اوقات افراد از برنامه ما برای سو abuse استفاده از کودکان بی گناه سو advantage استفاده می کردند ، خشمگین بود.”

پرونده ورشکستگی ، که به طور موثری پرونده های قضایی را متوقف می کرد ، حداقل از دسامبر سال 2018 مورد حدس و گمان بود. در آوریل 2019 ، شهادت دادگاه نشان داد که این سازمان معتقد است بیش از 7800 رهبر سابق آن از 12 اواخر دهه 40
مایکل پافو ، وکیل مستقر در سیاتل ، نماینده صدها قربانی ادعا شده ، در ماه فوریه به سی ان ان گفت: بازماندگان ادعا شده اکنون مجبورند ادعاهای خود را در دادگاه ورشکستگی دنبال کنند نه از طریق دادرسی مدنی.

“زندگی آنها مورد موشکافی قرار نمی گیرد ، اما آنها حق خود را برای محاکمه منصفه از دست می دهند. برای بسیاری از بازماندگان سو abuse استفاده ، گفتن داستان خود در دادگاه و مجبور کردن سازمان ها به دفاع از اقدامات خود می تواند یک امر مhaثر باشد. با ورشکستگی اتفاق می افتد “.

پافو در آن زمان تخمین زد که تعداد ادعاها از آنچه کلیسای کاتولیک را هدف قرار داده است پیشی خواهد گرفت.

پفو گفت: “ورشکستگی های کاتولیک از نظر جغرافیایی محدود است. در اینجا از هر 50 ایالت و سرزمین های آمریکا مدعیانی وجود دارد. “ما می توانیم در مورد پرونده ها و اعداد صحبت کنیم ، اما در واقعیت اگر قدم بردارید و به دامنه کشتار انسان پی ببرید ، حیرت انگیز است.”

BSA می گوید ورشکستگی به نفع قربانیان است

پس از گزارش استخدام یک شرکت متخصص در ورشکستگی فصل 11 ، پسران پیشاهنگی تغییرات زیادی را آغاز کردند – اجازه دختران برای پیوستن به نام رئیس جمهور جدید و مشارکت با سازمانی برای مردان بازمانده از سو sex استفاده جنسی – قبل از رسمی شدن پرونده ورشکستگی در اوایل سال جاری .

جیم تورلی ، رئیس ملی BSA در نامه ای سرگشاده به قربانیان ادعا شده نوشت که هدف از تشکیل پرونده ورشکستگی این است که سازمان “قادر به جبران عادلانه تمام قربانیان سو abuse استفاده” باشد. وی نوشت ، BSA داوطلبانه امور مالی خود را بازسازی کرده و اعتماد جبران خسارت ایجاد کرده است.

تورلی نوشت: “BSA نمی تواند آنچه را که برای شما اتفاق افتاده است لغو کند ، اما ما متعهد هستیم که از شما حمایت کنیم و تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا از بروز آن برای دیگران جلوگیری کنیم.”

طرح ورشکستگی پیشاهنگان مسیری مشابه ژیمناستیک ایالات متحده و اسقف های کاتولیک را دنبال می کند

در پرونده ورشکستگی که فقط چند روز پس از 110 سالگی این گروه انجام شد ، دارایی های BSA بین 1 تا 10 میلیارد دلار ذکر شد. بدهی های آن بین 100 تا 500 میلیون دلار برآورد شده است.

در ماه های اخیر ادعاها به سرعت رسیده است. در حالی که وكیل تیم كوسنوف در ماه مه به CNN گفت كه 2000 مرد به دادگاه آمده اند ، ون ارسدیل گفت كه این سرعت پس از صرف میلیون ها BSA برای پخش تبلیغات برای ترغیب بازماندگان به طرح ادعا افزایش یافت. وی گفت که تعداد قربانیان سو abuse استفاده “از ماه سپتامبر افزایش یافت”.

“این س remainsال باقی می ماند که آیا BSA به قول خود عمل می کند و تمام تلاش خود را انجام می دهد تا ده ها هزار زندگی که بهتر شده اند ، بهتر شود. BSA یک بار در کودکی آنها را شکست داد. امیدواریم که این بار دیگر این کار را نکنند ، “ون ارسدیل در یک ایمیل گفت.

در بیانیه اخیر Boy Scout ها آمده است: “ما به عمد یک فرایند قابل دسترسی و باز برای دستیابی به بازماندگان و کمک به آنها در برداشتن گام اساسی در جهت دریافت غرامت توسعه دادیم. پاسخی که از بازماندگان دیده ایم خسته کننده روده است. ما بسیار متاسفیم.”

پس از پایان مهلت دوشنبه ، گام بعدی این است که مشاوران شخص ثالث ادعاها را بررسی کنند ، در حالی که BSA “تلاش می کند تا یک طرح سازماندهی مجدد را تأمین کند تا اعتبار پیشنهادی را تأمین کند”.

در بیانیه BSA آمده است: “ما متعهد هستیم كه هرچه سریعتر تلاش کنیم تا برای بازماندگان سو abuse استفاده با جبران خسارت عادلانه تأمین کنیم.”

در حالی که بسیاری ادعاها را یک گام به جلو می دانند ، گیل می گوید در این شرایط هیچ بردی وجود ندارد.

وی گفت: “در پرونده تجاوز جنسی به کودک هیچ برنده ای وجود ندارد.” “شما هرگز واقعاً از این وضعیت بهبود نمی یابید.”

الیزابت جوزف و لورا لی از CNN در تهیه این گزارش مشارکت داشتند.