پلیس: مرد گلوله ها را از طریق پنجره آپارتمان ساحل میامی شلیک می کند – WSVN 7News | اخبار میامی ، آب و هوا ، ورزش

خبرهای روز جهان

ساحل میامی ، FLA. (WSVN) – پلیس در حال بررسی گزارش های شلیک شده در ساحل میامی است پس از آن ، به اعتقاد آنها ، مردی از پنجره آپارتمان طبقه اول گلوله شلیک کرد.

پلیس ساحل میامی در حوالی ساعت 10 شب چهارشنبه به صحنه در امتداد بلوک 7000 خیابان گرانویل پاسخ داد.

کسانی که در آپارتمان طبقه اول زندگی می کنند گفتند که صدای پاپ شنیده و درب شیشه ای کشویی آنها خرد شده است. وقتی به بیرون نگاه کردند ، مردی را دیدند که اسلحه در دست داشت.

قربانی که خواست نامش فاش نشود ، گفت: “ناگهان ، من” پاپ “را شنیدم. “آره ، مثل اسلحه بود. من یک “پاپ” را شنیدم. این را می شد در دست او ، در دست راستش دید. وقتی قدم می زد ، به نوعی شبیه این بود که جلو می رود. »

پلیس معتقد است یک مرد در خیابان مشغول شلیک گلوله اسلحه بود. او قبل از رسیدن پلیس پرواز می کرد.

دوربین های 7News بازرسان داخل آپارتمان را در حال صحبت با ساکنان ، که در زمان عبور گلوله ها از پنجره در آپارتمان بودند ، ضبط کرد. این تصاویر همچنین شیشه های خرد شده را روی درب کشویی نشان می دهد که به بالکن آپارتمان منتهی می شود.

مقتول گفت که هنگام شلیک گلوله در مقابل درب شیشه ای کشویی ایستاده بود.

او گفت: “سپس من این طرف را نگاه می کنم و مثل این می شدم که” اوه ، خدای من ، آنها پنجره را شلیک کردند. “

ساکن افزود مرد در خیابان تاریک کلاه و کلاه پوشیده بود اما نگاهی به او نکرد.

قربانی گفت: “این واقعاً ترسناک است.” “من پنج سال است که در اینجا زندگی می کنم و هرگز به هیچ وجه مشکلی از این قبیل نداشته ام. من هیچ دشمن و چیزی شبیه به آن ندارم و می توانستم یک فرد بی گناه باشم. اگر از پنجره عبور می کرد به معنای واقعی کلمه از سر من عبور می کرد ، بنابراین واقعاً ناراحت کننده است. “

وی گفت پلیس به او گفت اتومبیلی که از آنجا رد می شود یک پنجره را نیز شلیک کرده است.

هیچ آسیبی گزارش نشده است.

اگر در مورد این تیراندازی اطلاعاتی دارید ، با Miami-Dade Crime Stoppers با شماره 305-471-TIPS تماس بگیرید. به یاد داشته باشید ، شما همیشه می توانید ناشناس بمانید ، و ممکن است واجد شرایط پاداش 1000 دلاری باشید.

حق چاپ کپی رایت 2020 Sunbeam Television Corp. کلیه حقوق محفوظ است. این ماده ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا توزیع مجدد نشود.