پلیس در جستجوی 2 مرد است که گفته می شود مسئول مسلح شدن مردی است که به دنبال پارک در فیلادلفیا جنوبی است – CBS Philly

خبرهای روز جهان

فیلادلفیا (CBS) – خانواده یک مرد اسلحه که در حین دور زدن در محوطه پارکینگ در فیلادلفیا جنوبی سرنگون شد امیدوارند که فیلم نظارت تازه منتشر شده به پلیس راهنمایی لازم برای حل این پرونده را بدهد. آن مرد یک برادر ، یک دایی و یک پسر بود و اکنون خواهرش برای کمک به پیدا کردن چه کسی شخص عزیزش را کشته است ، به کمک مردم نیاز دارد.

لحظات آخر زندگی جوی تامس صرف کاری شد که بسیاری از فیلادلفی ها انجام داده اند.

جولی تومس ، خواهرش ، گفت: “فقط منتظر می مانم ، اساساً دور بلوک را می بندم تا جای پارک را بگیرم.”

در 28 اکتبر ، حوالی ساعت 11 شب ، دو مرد به وانت کار سفید بیکار تامس نزدیک شدند ، آتش گشودند و سپس فرار کردند. تامس به بنزین برخورد کرد و سپس در نزدیکی بلوک 2400 خیابان South Bouvier در فیلادلفیا جنوبی سقوط کرد. پس از آن 33 ساله به بیمارستان جفرسون منتقل شد.

جولی گفت: “آنها دو ساعت بر روی برادرم کار کرده بودند و او فوت کرده بود.”

این خبر البته برای خواهر کوچکتر تومس ، جولی و کل خانواده ، ویرانگر بود. این تلفات به قدری استرس زا بود که به اعتقاد او تنها یک ماه بعد منجر به مرگ برادر بزرگتر دیگرش جیمی تومس شد.

وی گفت: “تا زمانی که خون برادر خود را از وانت مورد اصابت گلوله پاک نکنید ، متوجه آسیب دیدگی خانواده شما نمی شوید.” “برای جیمی ، این خیلی زیاد شد. او به معنای واقعی کلمه در فروشگاه گوشه کنار خانه اش بود و بس. “

در حال حاضر ، جولی خوشحال است که پلیس فیلادلفیا ویدیوی نظارتی را منتشر کرده و امیدوار است که در پرونده ای که تاکنون فاقد هرگونه پرونده است ، منجر شود.

وی گفت: “ما واقعاً اعتقاد داریم كه نوعی تصادفی است.”

خانواده معتقدند که اصلی ترین وسیله نقلیه مظنون است. محققان می گویند این یک سدان سفید با رینگ های تیره ، پنجره های رنگی ، سانروف و یک ناحیه دارای دندان در صفحه چهارم سمت چپ است.

جولی گفت: “کسی چیزی به خصوص در مورد آن ماشین می داند.”

و جولی امیدوار است که کسی با اطلاعاتی روبرو شود که منجر به دستگیری شود.

وی گفت: “برای افرادی که این کار را انجام دادند ، شما برادرم را از نظر جسمی بردید ،” اما هرگز از خاطرات ما نخواهید گرفت. “

شهر فیلادلفیا برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری و محکومیت مظنونین شود ، 20000 دلار پاداش در نظر گرفته است.

اطلاعات بیشتر در CBSPHILLY.COM

بروزرسانی بسته محرک: قانون گذاران طرح امداد دو طرفه کرونا ویروس را اعلام کردند

پلیس ایالتی نیوجرسی ، هوشیاری خود را در آموزش از دست می دهد

پلیس: دوست دختر سابق شلیک شده مرد قلعه نویی ، مردی را در حین مشاجره کشته است