پس از تیراندازی در مرکز ساکرامنتو ، یک نفر کشته و دیگری در شرایط بحرانی بستری شد

خبرهای روز جهان

به گفته کارل چان ، سخنگوی پلیس ساکرامنتو ، مأموران به دنبال گزارش تیراندازی کمی بعد از ساعت 6 جمعه به اردن فیر مال پاسخ دادند.

چان جمعه شب به خبرنگاران گفت: وقتی مأموران به صحنه رسیدند ، دو قربانی را یافتند كه یكی از آنها زخمی شد و به بیمارستان منتقل شد و دیگری كه بعداً در صحنه فوت شد.

وی گفت كه مظنون قبل از رسیدن مأموران فرار كرد.

وی افزود: “در این مرحله می توانیم تأیید كنیم كه به نظر می رسد این حادثه ای منفرد است و نتیجه یك تیرانداز فعال نیست.”

چان گفت ، تیراندازی در داخل بازار انجام شد ، در حالی که “تعداد زیادی از مردم” در آنجا بودند.

محققانی که برای شناسایی مظنون یا مظنون کار می کنند

چان افزود ، محققان در حال پردازش صحنه تیراندازی هستند و در تلاشند تا با شاهدان تماس بگیرند تا اطلاعات بیشتری در مورد این حادثه بدست آورند.

چان گفت: “ما می دانیم كه این مراكز تجاری دارای یک فیلم نظارتی بسیار قوی است ، بنابراین این چیزی است كه كارآگاهان ما در مورد قتل قطعاً مورد بررسی قرار می دهند.”

وی از هرکسی که اطلاعات بیشتری در مورد تیراندازی دارد خواست تا با بازرسان تماس بگیرد.

وی گفت: “ما … همه تلاش خود را برای شناسایی مظنون یا مظنونانی که در این حادثه نقش داشته و دستگیری در این ماجرا انجام می دهیم ، انجام می دهیم.”

شهردار نگران خشونت است

دارل اشتاینبرگ ، شهردار ساکرامنتو در بیانیه ای در توییتر خود از این خشونت ابراز نگرانی کرد و گفت که او منتظر جزئیات بیشتر پلیس است.

وی گفت: “ما به شدت از افزایش خشونت با اسلحه در ساکرامنتو و سایر شهرها در طی همه گیر نگرانیم و از افزایش تلاش های خود برای دستیابی به جوانان در معرض خطر حمایت کرده ایم.” نوشت.

شهردار افزود: “اسلحه هرگز جوابگو نیست”.

سارا مون ، خبرنگار CNN در تهیه این گزارش مشارکت داشته است.