پزشکان ضد سقط جنین از دادگاه عالی می خواهند که محدودیت های مایفپریستون را حفظ کند

خبرهای روز جهان



CNN

گروهی از پزشکان مخالف سقط جنین از دادگاه عالی خواستند تا دسترسی به داروی کلیدی سقط جنین را در حالی که دیگر چالش های قانونی در جریان است، محدود کند، زیرا آخرین مهلت چهارشنبه شب برای دادگاه برای اقدام نزدیک می شود.

این پرونده به این معنی است که پس از ارسال پاسخ وزارت دادگستری که انتظار می‌رود سه‌شنبه شب یا صبح چهارشنبه، دادگاه ممکن است در هر زمانی که نبرد حقوقی بر سر میفپریستون ادامه دارد، تصمیم بگیرد، تقریباً دو هفته پس از اینکه یک قاضی فدرال در تگزاس گفت که این دارو نباید تأیید می‌شد. در سال 2000.

هفته گذشته، قاضی ساموئل آلیتو به درخواست دولت بایدن و یک تولیدکننده دارو مبنی بر توقف موقت تصمیم برای دادن فرصت بیشتر به قضات برای بررسی پرونده، پاسخ داد. آلیتو خواستار شنیدن پزشکان شد و گفت که دادگاه تصمیم نهایی خود را تا ساعت 11:59 شب به وقت شرقی چهارشنبه خواهد گرفت.

در این پرونده، پزشکان از قضات خواستند که در نهایت درخواست دولت بایدن را رد کنند و استدلال کردند که برای “نزدیک به ربع قرن” دولت و یک تولید کننده دارو “به طرز وقیحانه ای قانون و مقررات قابل اجرا را زیر پا گذاشته، حفره ها و حفره ها را نادیده گرفته اند. پرچم‌های قرمز در داده‌های ایمنی خودشان، عمداً از بررسی قضایی طفره می‌رفتند و مدام سیاست را بالاتر از سلامت زنان قرار می‌دادند.»

Erik C. Baptist، وکیل پزشکان، گفت که سازمان غذا و داروی ایالات متحده به اندازه کافی برای مطالعه ایمنی دارو انجام نداده است.

در طول دهه‌ها، آژانس هر گونه حفاظت معنی‌دار و ضروری در مورد سقط جنین شیمیایی را از بین برده است و بی‌اعتنایی بی‌رحمانه به رفاه زنان، زندگی متولد نشده و محدودیت‌های قانونی نشان داده است.»

او گفت که استدلال دولت به عنوان یک استدلال «آسمان در حال سقوط است که سقط جنین شیمیایی را با داروهایی مانند ایبوپروفن مقایسه می‌کند» است و احکام دادگاه‌های پایین‌تر که دسترسی به دارو را محدود می‌کند «تصمیمات دقیقی» است که به گفته او، «صرفاً « سازمان را ملزم به رعایت قانون کند. ”