پرتره های حیوان خانگی ‘چرند’ انسان هزاران نفر را برای خیریه جمع می کند

خبرهای روز جهان

فیل هکلز ، 38 ساله ، به CNN گفت که محبوبیت او در اینترنت از شش هفته پیش زمانی شروع شد که او می خواست پسر 6 ساله اش را به خاطر تشکر از خانواده خود بسازد.

او تصمیم گرفت سگ خانوادگی ، لابرادور سیاه پوستی به نام نارلا را برای الهام بخشیدن به پسرش ترسیم کند و بعداً عکسی از کار خود را در کنار عنوان شرح جوکی پیشنهاد فروش آن به قیمت 299 پوند (حدود 390 دلار) را در فیس بوک بارگذاری کرد.

هكلز ، از وورتهینگ ، جنوب انگلیس ، كه از اینكه مملو از پیشنهادات برای كار است ، متعجب شد ، گفت: “این چیزهای بسیار خوبی بود.”

در پایان روز او هفت درخواست از دوستانی داشت که می خواستند از حیوانات خانگی خود نقاشی بکشند و در طی چند روز شهرت رو به رشد او را غرق در پیام ها و کمیسیون ها می کند.

هکلز که تمام وقت در املاک و مستغلات تجاری کار می کند ، سپس یک صفحه اختصاصی در فیس بوک ایجاد کرد که خدمات خود را با عنوان “هرکول ون ولف وینکل” ارائه می داد ، نام مستعار ای که بیش از یک دهه در شبکه های اجتماعی از آن استفاده می کرد.

برچسب صفحه می خواند: “تصاویر بسیار واقع گرایانه که به هر خانوار لطف خواهد کرد” ، اما واقع گرایی عکس این نیست.

چشمان گوگل ، اندام های بزرگ و ویژگی های شاد و فراوان زیاد است و هکلز می گوید که او در حد استعداد هنری خود کار می کند.

این هنرمند می گوید اکنون بیش از 1000 درخواست پشتیبان دارد.

وی با اشاره به اینکه وی حتی در GCSE ، معادل انگلیسی مدارک تحصیلی انگلیسی ، هنر نخوانده است ، گفت: “من واقعاً تلاش زیادی می کنم تا آنها را ترسیم کنم.”

وی افزود که مهمترین چیز سرگرمی است.

هکلز به سی ان ان گفت: “من فقط با آن می خندم.” “به نظر می رسد مردم از آن لذت می برند و من مطمئناً از آن لذت می برم.”

وی با بالا رفتن از 58 قله 14000 فوت کلرادو ، 85000 دلار برای امداد Covid-19 جمع کرد

یکی از مشتریان اصرار داشت که برای کار خود هکلز را بپردازد ، اما این هنرمند از گرفتن هزینه راحت نبود.

هکلز گفت: “من نمی توانم برای آن پولی بگیرم پس مقداری پول به امور خیریه بدهم.”

بعداً هکلز برای جمع آوری کمک مالی JustGiving برای Turning Tides تاسیس کرد ، یک موسسه خیریه بی خانمانی که خانواده وی سالهاست از آن حمایت می کند.

در هنگام تهیه این مقاله ، جمع آوری کمک مالی بیش از 11،500 پوند (حدود 15000 دلار) درآمد کسب کرده است و هکلز گفت که او علاقه زیادی به پایان دادن به بی خانمانی دارد.

ماسک های صورت Ai Weiwei بیش از 1.4 میلیون دلار برای امور خیریه جمع می کنند

وی گفت: “داشتن یک سقف بالای سر کاملاً یک نیاز اساسی انسان است” و افزود که تا زمانی که مردم اهدا می کنند و او از کار خود لذت می برد ، به طراحی خود ادامه می دهد.

به گفته وی ، تاکنون حدود 220 پرتره کشیده است ، با پشتوانه “بیش از 1000 درخواست”.

اگرچه او انتظار ندارد که از کل پرونده های عقب مانده عبور کند ، اما هکلز مشتاق است تا آنجا که ممکن است پول و آگاهی جمع کند – در حالی که کمی شادی را برای اوقات سخت ایجاد می کند.

وی گفت: “این وقتی کمی چیزهای شادی آور در دقیقه وجود ندارد ، کمی سرگرم کننده و کمی نور است.” “اگر می توانم بقیه عمرم را برای این کار بگذرانم ، من یک مرد خوشبخت خواهم مرد.”