پذیرایی عروسی Massive Northbrook Hotel به نام “رویداد فوق العاده پخش کننده” احتمالی توسط بخش بهداشت کوک کانتی – CBS Chicago

خبرهای روز جهان

NORTHBROOK ، Ill. (CBS) – مقامات بهداشت شهرستان یک جشن عروسی روزانه در هتلی در Northbrook بدون شرکت را “یک رویداد فوق العاده پخش کننده” می نامند و هتل می تواند با استنادات مدنی روبرو شود.

همانطور که چارلی دی مار از CBS 2 گزارش داد ، وزارت بهداشت عمومی کوک گفت که عروسی زندگی افراد را به خطر می اندازد.

صدها نفر روز چهارشنبه در سالن اجتماعات هتل جمع شده و در حال نان تست کردن تازه عروسها بودند. این داستانی بود که CBS 2 به طور انحصاری چهارشنبه شب پخش شد و مقامات بهداشت عمومی شهرستان دیدند: عروس در روز خاص خود وارد اتاقی پر از صدها نفر شد. همه نگاهها به او بود و هیچ نقابی برای جلوگیری از لبخندها نبود. در هیلتون شیکاگو / نورث بروک ، CBS 2 در مراسم عروسی هیچ فاصله اجتماعی نداشت – و گروهی از مردم بدون ماسک که راه می رفتند. فقط تعداد معدودی از افراد تحت پوشش قرار گرفتند.

دکتر راشل روبن ، افسر ارشد پزشکی در بخش بهداشت عمومی کوک ، گفت: “عمیق مأیوس است.” “این واقعه نباید اتفاق می افتاد. بسیاری از افراد را در معرض خطر قرار داده است. “

روبین پس از تماشای داستان CBS 2 صحبت کرد که نشان می داد چگونه عروسی آشکارانه تلاش های کاهش COVID-19 را شکست.

روبین گفت: “آنها دستور ناهار خوری داخل خانه را نقض کردند.” “آنها همچنین دستورالعمل دولتی یا نظم ایالتی را که مربوط به محدود کردن حوادث بزرگ بود ، نقض کردند.”

به میهمانان عروسی و کارمندان به طور یکسان گفته می شود که قرنطینه کنند و این شهرستان در حال آماده شدن برای موارد مثبت COVID-19 است.

روبین گفت: “ما درخواست لیست مهمان خواهیم کرد و با فرض دریافت آن ، سعی خواهیم کرد تا با افراد بیشتری تماس بگیریم.” “من آن را به عنوان یک رویداد فوق العاده پخش کننده بالقوه می بینم.”

روبین و همکار ، دکتر کیران جوشی ، رئیس بخش بهداشت عمومی کوک ، در بخش بهداشت عمومی در بیانیه ای گفتند که “آنها در حال بررسی استناد به هتل هستند و گزینه های قانونی ما را امروز بررسی می کنند.”

روبین گفت: “ما باید به افرادی که در عروسی در آنجا بودند تمرکز کنیم ، اما همچنین این مهم است که هتل بداند تا آنها بتوانند آن اتاق ها را به طور کامل تمیز کنند.”

چهارشنبه شب تخمین زده شد که 200 تا 300 میهمان وجود داشته باشد ، علی رغم اینکه ایالت در همه مهمانی های خصوصی و اجتماعات مجالس رقص متوقف شده است.

عکس های ارائه شده به CBS 2 یک ساعت کوکتل مملو از شلوغ را نشان می دهد – جایی که دوستان و خانواده در آغوش می کشند و اشتها آوران انگشت خوبی دارند.

پنجشنبه شب ، دی مار از یکی از اعضای گروه که در مراسم عروسی برنامه اجرا می کرد ، صحبت کرد. عضو گروه گفت که او در محاصره گروهی از افراد بدون نقاب کاملاً محافظت نشده احساس می کند و اکنون نگران است که ممکن است در معرض او قرار گرفته باشد.

جف یانگ گفت: “من فکر می کردم این دیوانه ترین محیطی است که از زمان شیوع بیماری در آن بوده ام.”

یانگ ، ویولونیست مستقل ، در عروسی اجرا کرد و به او اطمینان داده شد که اقدامات ایمنی COVID-19 انجام خواهد شد.

وی گفت: “ما قرار بود پلکسی گلاس داشته باشیم تا ما و میهمانان را از هم جدا کنیم و وقتی به آنجا رسیدیم اساساً هیچ یک از این موارد وجود ندارد.”

یانگ در مورد اینکه آیا میهمانان نقاب زده بودند ، گفت: “تعداد بسیار کمی – بعضی از بچه ها بودند ، اما تعداد بسیار کمی از مردم بودند.”

در واقع ، فیلم اختصاصی عروسی ما پشت آن است – بدون نقاب برای آغوش و خنده. علی رغم ممنوعیت ناهار خوری در داخل کشور ، مردم نیز در داخل غذا می خورند.

یانگ گفت: “این كاملاً شوك آور بود كه در این مرحله ما چنان مرگ و میر زیادی در اطراف ایالات متحده و ایلینوی داریم كه به نظر می رسد هیچ كسی نگران آن نیست.”

دی مار از یانگ پرسید که چرا فکر می کند گفتن برای او مهم است.

یانگ گفت: “فقط برای یک همنوع – من برای افرادی که ازدواج می کنند احساس بدی دارم.” “ما فقط باید مراقب باشیم ، زیرا این شوخی نیست.”

هیلتون در Northbrook به طور مستقل اداره می شود. رهبری هتل در پرونده سلب مالکیت 2017 نامگذاری شد.

هالیون شیکاگو / مدیر کل نورتبروک ، هالی آلگاور-سیر ، اظهارات زیر را در اواخر عصر پنجشنبه منتشر کرد و تعداد سر را 150 قرار داد تا 200 تا 300 را که براساس شمارش و اطلاعات افراد داخل مشاهده کردیم.

عصر روز گذشته ، هیلتون شیکاگو / نورتبروک یک عروسی خانوادگی با حضور تقریباً 150 نفر برگزار کرد. در حالی که این رویداد قبل از اجرای آخرین اقدامات تخفیف در ایالت رزرو شده بود ، ما صمیمانه متأسفیم که اجازه دادیم این اجتماع ادامه یابد و خانواده ما از مهمانان ، کارمندان و جامعه شیکاگولند عذرخواهی می کنند.

“بیماری همه گیر ویروس کرونا چالش های بی سابقه ای را برای صنعت مهمان نوازی و تجارت خانوادگی ما ایجاد کرده است. با این حال ، امید ما برای زنده نگه داشتن هتل و کارمندان نباید بیش از سلامت و ایمنی باشد.

“ما متعهد هستیم که با مقامات بهداشتی ایالتی و محلی همکاری کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هتل ما از تمام اقدامات ایمنی و دستورالعمل های تخفیف پیروی می کند. ما بلافاصله رزروهای خود را بررسی کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر مشاغل مغایر با دستورالعمل های ایالت در این ملک نگهداری نمی شود و ما متعهد می شویم پروتکل های ردیابی و آزمایش تماس را که توسط مقامات بهداشتی توصیه شده اند دنبال کنیم.

“این زمان می برد ، اما ما امیدواریم که بتوانیم اعتماد مهمانان ، کارمندان و جامعه خود را برای سالهای زیادی به ما جلب کنیم.”

سخنگوی شرکت هیلتون روز پنجشنبه گفت: “امنیت و سلامتی مهمانان و اعضای تیم ما همیشه اولویت اصلی ما بوده و هست. ما از دانستن اینكه یكی از هتلهای مستقلاً تحت مالكیت و اداره ما ترجیح داد میزبانی رویدادی را انجام دهد كه هم مقررات محلی و هم استانداردهای نام تجاری هیلتون را نادیده بگیرد شوكه شدیم. ما بلافاصله با مالکیت هتل ارتباط برقرار کردیم تا حقایق را درک کنیم و اکنون مستقیماً با آنها انتظارات خود را برطرف می کنیم. “

فرماندار JB پریتزکر گفت که “او عمیقاً نگران افرادی است که در آن عروسی شرکت کرده اند.”

“من درک می کنم که مردم در نزدیکی یکدیگر بودند. من درک می کنم که این افراد به خانه خود بازمی گردند ، یا به اجتماعات خود بازمی گردند و ممکن است در واقع افراد دیگری را آلوده کرده باشند. و این برای همه ما بسیار نگران کننده است. در لحظه ای که COVID-19 بی نظیر در سراسر ایلینوی داریم ، جامعه گسترش می یابد ، در اینجا افرادی داریم که به روشی متمرکز اکنون قادر به گسترش آن به هرجای دیگری هستند که به آن بازمی گردند. “

فرماندار گفت که امیدوار است همه کسانی که در آن عروسی شرکت کرده اند اکنون خود را منزوی کرده و از نظر COVID-19 آزمایش شوند.

پریتزکر گفت که وی برای اطمینان از پیگیری این حادثه با بخش بهداشت عمومی کوک کانتی در تماس بوده است.

وی گفت: “این بسیار غیرمسئولانه است ، و همچنین مسئولیت برگزاری چنین رویدادی از طرف هتل نیز غیرمسئول است. آنها نیز قوانین را نقض کرده اند و باید مسئولیت آنها را بر عهده بگیرند. “

همچنین از CBS Chicago: