پدر و پسر آکادمی پلیس فارغ التحصیل پلیس با هم در تارنت کانتی تگزاس – CBS دالاس / فورت ورث

خبرهای روز جهان

تصاویر نظارتی منتشر شده از مظنون ، وسیله نقلیه در قتل دالاس رپر Mo3پلیس دالاس تصاویر نظارتی از مظنون و وسیله نقلیه استفاده شده در تیراندازی به مرگ رپر Mo3 در هفته گذشته در Interstate-35E را منتشر کرد.

بنیاد Cowboys Legend بنیاد چارلز هیلی میزبان شکرگذاری مواد غذایی استاین همه بخشی از بنیاد Tackle Tomorrow چارلز هیلی است که بر افزایش نرخ مطالعه در میان کودکان و خانواده ها در برخی از مدارس منطقه دالاس تمرکز دارد.

پیش بینی آب و هوا اسکات پدگتهوای عالی جمعه قبل از جبهه سرد و احتمال بارندگی در آخر هفته وجود دارد.

I-Team: سردرگمی در مورد ممنوعیت تخلیه CDC می تواند افراد ساکن در متل ها را بی خانمان کنددر حالی که توقف تخلیه CDC به بسیاری از تگزاسی ها کمک کرده است تا در خانه های خود بمانند ، برخی از کسانی که بیشترین تلاش را می کنند خود را در مبهم قانونی می بینند – که با بی خانمانی روبرو هستند.

همه گیر تكنسری های شمالی را مجبور به بازنگری در برنامه های شكرگذاری می كندCDC از ساکنان خواسته است تا امسال برای شکرگذاری از مسافرت خودداری کنند.

3 کارگر پس از شخم زدن وسایل نقلیه به نانوایی دالاس به شدت آسیب دیدندسه کارگر یک نانوایی دالاس پس از یک حادثه عجیب و غریب که توسط فیلم گرفته شده بود ، صدمات جدی دیدند.

‘Annie’s Place’ در دالاس با هدف از بین بردن مراقبت از کودکان به عنوان مانعی برای مراقبت های بهداشتی استفاده می کنداین بخشی از معمای مراقبت های بهداشتی است که بعضاً فراموش شده است: چه کسی از بچه ها مراقبت می کند در حالی که والدین به مراقبت دسترسی دارند ممکن است یکی از افراد غیرانتفاعی مستقر در دالاس پاسخی پیدا کرده باشد.

MedStar شاهد افزایش تماس های اضطراری با توجه به COVID-19 استروز چهارشنبه ، آمبولانس های تلفن همراه MedStar Mobile به 111 تماس مرتبط با COVID-19 اعزام شدند که بیشترین تعداد در یک روز از زمان ابتلا به بیماری همه گیر است.

CBS 11 اکنون اخبار: عصر پنجشنبهببینید عصر امروز پنجشنبه چه خبرهایی در سرتاسر تگزاس شمالی خبرساز است.

مرکز تئاتر دالاس برای اجرای “یک کارول کریسمس مجازی” در عصر COVID-19مرکز تئاتر دالاس در حال تنظیم تولید در عصر COVID-19 است.

پدر و پسر آکادمی پلیس فارغ التحصیل پلیس با هم در Tarrant County Texasوینستون و کریستین ادموندسون برای همان هدف از همان مسیر پیش رفتند.

COVID-19 ممنوعیت تخلیه تخلیه COVID-19 دارای برخی از ساکنان در منطقه خاکستری قانونی استبرخی از ساکنان طولانی مدت در هتل ها ممکن است در هنگام بیماری همه گیر COVID-19 از تخلیه در امان نمانند.

خدمات خانواده یهودیان در دالاس بزرگ بیش از 900 بوقلمون توزیع می کندصبح روز پنجشنبه ، 19 نوامبر ، صدها نفر از تگزاسی های شمالی برای تهیه یک بوقلمون رایگان برای شکرگذاری و همه تجهیزات رفع تعطیلات به خدمات خانواده یهودی دالاس بزرگ عزیمت کردند.

فرشتگان آبی نیروی دریایی ایالات متحده بیش از فورت ورث اوج می گیرندفرشتگان آبی نیروی دریایی ایالات متحده امروز بازدید سالانه خود را از شمال تگزاس انجام دادند.

پنجشنبه عصر به روز رسانی آب و هواآسمانهای صاف. پایین حدود 60F وزش باد با سرعت 10 تا 15 مایل در ساعت.

اکنون استخدام: کوهل به دنبال پر کردن موقعیت برای تعطیلات استفصل خرید 2020 علی رغم بیماری همه گیر COVID-19 در اوج است و مسئولان شرکت در فروشگاه های کوهل می گویند که آنها نیاز به استخدام هزاران نفر در سراسر شمال تگزاس دارند.

گردهمایی های تعطیلات در طول COVID-19: آنچه CDC می گوید“این فصلی است که خانواده ها و دوستان به طور معمول برای تقسیم غذا و هدایا جمع می شوند. اما با همه گیری بیماری COVID-19 ، امسال متفاوت است.

قاضی حكم اعدام فدرال زندانی زندانی اورلاندو هال را كه نوجوان تگزاس شمالی را ربود ، تجاوز كرد و دفن كرد ،یک قاضی اجرای برنامه اعدام مردی را که به جرم آدم ربایی و تجاوز به دختر 16 ساله تگزاسی محکوم شده بود متوقف کرد و بیل را به گردن انداخت و او را زنده به خاک سپرد. کتی جانستون گزارش می دهد.

تگزاس برای دریافت میلیون ها میلیارد دلار از محل تسویه حساب با اپل در مورد آیفونکن پاکستون ، دادستان کل ایالت ، روز پنجشنبه اعلام کرد که تگزاس پس از توافق در پرونده ای در مورد مضر شدن آیفون های مشتری در سال 2016 میلیون ها دلار از اپل دریافت خواهد کرد. کتی جانستون گزارش می دهد.

اعدام امروز برای زندانی فدرال اورلاندو هال که نوجوان تگزاس شمالی را ربود ، تجاوز و دفن کرد ، لیزا رنه زندهوی به جرم آدم ربایی ، تجاوز و دفن زنده یک نوجوان در شمال تگزاس مقصر شناخته شد ، اکنون دولت فدرال در حال آماده سازی برای اعدام زندانی اورلاندو هال است. کتی جانستون گزارش می دهد.

ابوت ، فرماندار تگزاس ، توزیع درمان COVID-19 را به روز می کندابوت ، فرماندار تگزاس ، توزیع درمان COVID-19 را به روز می کند

کاهش اوراق قرضه برای شون لوکاس ، افسر سابق شهر ولف ، به اتهام قتلشاون لوکاس ، افسر سابق شهر ولف ، متهم به قتل ، پس از آنکه قاضی درخواست تخفیف در روز پنجشنبه را رد کرد ، با یک وثیقه 1 میلیون دلاری در زندان خواهد ماند.

جشن گرفتن فصل تعطیلات با خیال راحت با دوستان و عزیزانجشن تعطیلات با خیال راحت با دوستان و عزیزان