وی با بالا رفتن از 58 قله 14000 فوت کلرادو ، 85000 دلار برای امداد Covid-19 جمع کرد

خبرهای روز جهان

با این حال ، هنگامی که بیماری همه گیر ویروس کرونا آغاز شد ، وودروم پذیرفت که برنامه های سفر وی باید به تعویق بیفتد. اما چیزی که او نمی توانست قبول کند این است که در خانه بماند و “انتظار این چیز را بکشد”.

بنابراین ، بومی کنتاکی شروع به جستجوی سازمانی کرد که بتواند با آن شریک شود تا از برنامه تازه انعطاف پذیر خود بیشتر استفاده کند. او به سرعت ShelterBox را پیدا كرد و متعهد شد – یك سازمان عمدتاً داوطلبانه كه سرپناه اضطراری و ابزارهایی را برای خانواده های بیجا شده در سراسر جهان فراهم می كند – كه توسط جعبه فیروزه ای كه از نظر جسمی محصولات امدادی را در خود جای داده است ، در سطح بین المللی شناخته شده است.

او به عنوان یک سفیر پیوست و فهمید که شرکت در پروژه های چالش برانگیز فیزیکی با جعبه سبز آبی مأموریت اصلی سازمان است.

به عنوان یک کوهنورد مشتاق و عاشق فضای باز ، 27 ساله تصمیم گرفت که با هدف افزایش آگاهی و بودجه برای خانواده هایی در سراسر جهان که خانه خود را از دست داده اند و اکنون هستند ، از 58 قله 14000 فوت کلرادو بالا برود. با تهدید Covid-19 روبرو می شود.

وودروم در قله کوه صلیب مقدس در کلرادو.

بعد از هفتاد و هشت روز و تقریباً 600 مایل پیاده روی ، وودروم 850000 دلار از دوستان ، خانواده و غریبه های سراسر دنیا جمع کرد. همه در حالی که جعبه نمادین – و مفید – 14 پوندی را حمل می کنید.

وودروم گفت چون این پروژه خیلی زود جمع شد ، فکر نمی کرد بیش از 5000 دلار درآمد داشته باشد. وی گفت: “به نظر می رسید که کلمه خیلی سریع پخش می شود و بسیاری از مردم به همان اندازه از مأموریت ShelterBox و کاری که من انجام می دهم احساساتی شده بودند. “من بسیار سپاسگزارم از همه کسانی که بیرون آمدند تا از لحاظ جسمی و جسمی از من حمایت کنند.”

سفر آسان نبود. وی گفت: “متغیرهای زیادی در این امر دخیل بودند.” “از هوا گرفته تا سلامتی و سلامتی ام. من خیلی راحت هستم و همه چیز بهتر از حد انتظار پیش رفت.”

وودروم بیشتر شب ها را در اردو می گذراند اما سهم عادلانه شب خود را در اتومبیل خود می گذراند.

در بالای کوه آکسفورد ، کلرادو.

وودروم – که گفت فقط در طول کل سفر فقط دو بار به خرید مواد غذایی رفته است – به CNN گفت: “من واقعاً می خواستم از رفتن به شهرها و هتل ها جلوگیری کنم تا تأثیر خود را در شیوع ویروس کرونا کاهش دهم.” “این قطعاً یک ماجراجویی بود. من مقدار زیادی سیب زمینی له شده خوردم.”