ویروس کرونا ویروس ایالات متحده: اکنون زمان توسعه یک استراتژی آزمایش برای موارد بدون علامت Covid-19 است ، مدیر CDC می گوید

خبرهای روز جهان

داده های دانشگاه جان هاپکینز نشان می دهد که میانگین هفت روزه پرونده های روزانه در سراسر کشور در حال حاضر در حدود 86363 است – بیش از دو برابر در 4 سپتامبر. تعداد روز افزون هشدارهای متخصصان را تأیید می کند که افزایش دیگری در حال انجام است و فقط بدتر خواهد شد.

“اکنون زمان آن فرا رسیده است که یک استراتژی آزمایش برای به حداکثر رساندن توانایی ما در شناسایی اپیدمی خاموش عفونتهای بدون علامت COVID-19 فراهم شود ،” ردفیلد روز چهارشنبه توییت کرد. طبق تخمین CDC ، 40٪ از افراد مبتلا به Covid-19 هیچ علامتی ندارند.

توییت ردفیلد جلسه آخر هفته خود را با همکار عضو گروه ویژه کاخ سفید کرونا ویروس دکتر دبورا بیرکس و فرماندار یوتا گری هربرت توصیف کرد تا در مورد تلاش های آزمایش و کاهش در یوتا بحث کند. روز سه شنبه ، یوتا در میان 21 ایالتی بود که میانگین هفت روزه خود را برای موارد جدید روزانه به اوج خود رساند.

دکتر توماس تسای از م Instituteسسه بهداشت جهانی هاروارد در یک ایمیل به CNN گفت که زمان تهیه یک استراتژی آزمایش ملی برای شناسایی عفونت های بدون علامت Covid-19 که چند ماه پیش تصویب شده است.

تسای گفت: “اما آن کشتی قایقرانی کرده است.” “اکنون زمان اجرای یک استراتژی تست متمرکز بر غربالگری افراد بدون علامت است.”

ایالات متحده روز سه شنبه 91 میلیون و 530 مورد جدید عفونت کووید -19 را ثبت کرد در حالی که میلیون ها آمریکایی رای خود را به صندوق انداختند و به یک سری موارد حیرت انگیز گزارش داد که طی هفته گذشته گزارش شده است.

و در حالی که پزشکان تأکید کرده اند اقدامات اساسی بهداشت عمومی مانند ماسک و فاصله اجتماعی می تواند شرایط را تغییر دهد ، این اقدامات در برخی از مناطق ایالات متحده همچنان محل اختلاف است.

ایالت ها مشاوره سفر را در میان موج تغییر می دهند

داده های جان هاپکینز نشان می دهد که از روز سه شنبه ، حداقل 36 ایالت موارد جدید بیشتری را در هفته گذشته نسبت به هفته قبل گزارش کرده اند. و شش ایالت – آیداهو ، مین ، مینه سوتا ، نیومکزیکو ، اوهایو و پنسیلوانیا – روز سه شنبه بالاترین آمار یک روزه خود را گزارش کردند.

بر اساس اعلامیه مطبوعاتی دفتر فرماندار فیل مورفی ، نیوجرسی مشاوره قرنطینه خود را برای کسانی که به این ایالت سفر می کنند به روز کرد. هر کسی که از 43 ایالت و سرزمین به نیوجرسی سفر کند ، به مدت 14 روز باید قرنطینه شود.

نیویورک مشاوره اولیه خود را چهارشنبه آغاز کرد ، و یک آزمایش جدید صادر کرد که می گوید هر کسی که به نیویورک سفر کند ، سه روز قبل از سفر به یک آزمایش منفی Covid-19 نیاز دارد. پس از ورود به ایالت ، مسافر باید قبل از انجام آزمایش دیگری سه روز قرنطینه کند.

هشدار شدید دکتر دبورا بیرکز زنگ خطری است

در کنتاکی ، جایی که فرماندار مدتهاست هشدار می داد که عفونتها به سرعت در حال افزایش است ، وی روز سه شنبه گفت که “هر روز ، به نظر می رسد اوضاع بدتر می شود.”

اندی بشیر ، فرماندار ، گفت: “ما نه تنها شاهد افزایش ویروس هستیم ، بلکه تعداد بیشتری از بچه های ما با درصدی که به آن مبتلا می شوند”.

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی ، در نتیجه ، بشیر دستورالعملی را صادر کرد که حکم پوشش صورت را برای 30 روز بیشتر تمدید کرد. وی دستورات اجرایی قبلی را که به داروسازان اجازه می دهد تا 30 روز توزیع مجدد اضطراری را تمدید کنند ، تمدید کرد.

سخنان وی به دنبال گزارش جدید نگران کننده ای مبنی بر اینکه تعداد پرونده های Covid-19 در “سطح بی سابقه ای” کودکان در سراسر کشور را تحت تأثیر قرار داده است ، در آخرین هفته اکتبر بالاترین میزان یک هفته ای آلودگی های نوجوانان تاکنون مشاهده شده است.
تعداد بیماران Covid-19 در بیمارستان های ایالات متحده در حال افزایش است و روزانه صدها نفر جان خود را از دست می دهند. به گفته جان هاپکینز ، حداقل 9.4 میلیون مورد در ایالات متحده وجود دارد و بیش از 233000 مورد از ابتدای شیوع بیماری همه گیر شده اند. پیش بینی های موسسه سنجش و سنجش بهداشت دانشگاه واشنگتن نشان می دهد و حدود 100000 آمریکایی دیگر ممکن است فقط در طی دو ماه آینده بمیرند.

بستری شدن در بیمارستان در غرب میانه به شدت افزایش می یابد

طبق گزارش ، در سراسر کشور ، 50،340 نفر در بیمارستان با ویروس در بیمارستان بودند پروژه ردیابی Covid. این از حدوداً 76 درصدی از 20 سپتامبر که بستری در بیمارستان Covid-19 در کمترین میزان افزایش بود.
بستری شدن در بیمارستان “به شدت افزایش می یابد” در غرب میانه ، پروژه پیگیری در توییتر گفت.
ال پاسو هنگام تلاش برای رأی دادن در روز انتخابات با بدترین شیوع Covid-19 روبرو است

در نبراسکا ، مقامات بهداشتی می گویند که افزایش عفونت ها فشار روحی را بر بیمارستان های استان تحمیل کرده است. افسران ارشد پزشکی سه سیستم اصلی بیمارستان روز دوشنبه گفتند که بستری شدن در بیمارستان Covid-19 در منطقه مترو اوماها از 17 اکتبر تا 31 اکتبر 91٪ افزایش یافته است. مقامات بیمارستان گفتند ، اکنون ظرفیت و کارکنان بیمارستان به مرزهای خود نزدیک می شوند.

دکتر کری وارد ، افسر ارشد پزشکی CHI Health ، گفت: “در چند هفته گذشته شاهد دو برابر شدن بیماران مثبت کووید بوده ایم.” “بدون شک اگر این روند ادامه یابد ، نه تنها بیمارستان های ما ، بلکه هر بیمارستان در این ایالت می تواند ظرفیت بالایی داشته باشد.”

در مینه سوتا ، موج اخیر باعث شد تا فرماندار تیم والز از آژانس مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) بخواهد پرسنل بیشتری را به بیمارستانها و مراکز مراقبت طولانی مدت بفرستد.

در این خبرنامه آمده است: “فرماندار ضرورت تمدید پشتیبانی كارمندان فعلی فدرال و ارائه 10 متخصص پزشكی اضافی را برای كمك به دولت برای مقابله با شیوع COVID-19 تشریح كرد.”

والز نوشت ، پرستاران فدرال قبلاً به مینه سوتا اعزام شده اند.

والز نوشت: “این متخصصان پزشکی از آنجا که با کمبود کارکنان در مراقبت های طولانی مدت روبرو هستیم ، و همچنین پیش بینی افزایش کمبود کارکنان پزشکی در مراقبت های طولانی مدت و تنظیمات اضافی ، بسیار حیاتی هستند.”

مدیر NIH: ماسک ها می توانند تا ماه مارس 130،000 پس انداز کنند

یکی از کارشناسان برجسته در این هفته تأکید کرد که ماسک های صورت ، ابزاری قدرتمند که پزشکان و مقامات بهداشت عمومی در نبرد با ویروس متعهد شده اند ، می توانند در ماه های آینده ده ها هزار نفر را نجات دهند.

بحث پیرامون ماسک ها امروزه بسیار شبیه جنگ چندین دهه ای برای تعیین کمربند ایمنی است

دکتر فرانسیس کالینز ، مدیر انستیتوهای ملی بهداشت ، پیش بینی های مدل IHME دانشگاه واشنگتن را برجسته کرده است ، که پیش بینی می کند در صورت استفاده از ماسک در بیش از 130،000 نفر از اکنون تا ماه مارس ، می تواند در ایالات متحده نجات یابد

فرانسیس در یک پست وبلاگی نوشت: “آنچه در اینجا مهم است تعداد دقیق نیست.” “این درک است که ، تحت هر سناریویی ، این همه گیر همه چیز دور از دسترس است ، و ، با هم ، ما این توانایی را داریم که آنچه را که بعد اتفاق می افتد شکل دهیم.”

این استدلالی است که در ماه های گذشته چندین بار توسط مقامات سراسری مطرح شده است: پوشیدن پوشش صورت ، فاصله اجتماعی و شستن منظم دستها می تواند تقریباً به اندازه قفل شدن در جلوگیری از گسترش ویروس قدرتمند باشد.

کالینز نوشت: “به همان روشی که در مورد بستن کمربند ایمنی فکر می کنید – این یک ناراحتی جزئی است که می تواند جان انسان ها را نجات دهد”. “من مراقب هستم که هر بار که بیرون از خانه هستم بیرون از خانه خود ماسک بزنم. اما ، در نهایت ، نجات جان و معیشت در حالی که به این ماه های زمستان می رویم نیاز به یک تلاش جمعی از همه ما دارد.”

نادیا کونانگ ، کلودیا دومینگز ، جیسون هانا ، آماندا واتس ، جنیفر هندرسون ، جسیکا فلین ، جو ساتون و ربکا ریس ، خبرنگار CNN در این گزارش همکاری داشتند.