ویروس کرونا ویروس آلمان: در بحران کووید ، تختهای مراقبت ویژه ملت به پایان می رسد

خبرهای روز جهان

تعداد آلودگی ویروس کرونا در روز جمعه با تقریباً 24000 مورد جدید ثبت شده در روز ثبت شد – و همچنین تعداد بیماران در بخش های مراقبت ویژه کشور نیز همین بود. داده های رسمی انجمن بین رشته ای پزشکی فشرده و اورژانس آلمان (DIVI) نشان می دهد که تعداد بیماران Covid-19 در بخش های مراقبت ویژه آلمان (ICU) از 267 نفر در 21 سپتامبر به 3615 نفر از 20 نوامبر رسیده است – بیش از در فاصله فقط دو ماه افزایش 13 برابری.
بزرگترین اقتصاد اروپا در حال حاضر نسبت به کشورهای همسایه خود نسبت به بیماری همه گیر نسبتاً خوب عبور کرده است. این امر تا حدی به دلیل ظرفیت بالای مراقبت ویژه با 33.9 تخت در هر 100000 نفر است. در مقابل ، ایتالیا فقط 8.6 است. اما با افزایش ناگهانی موارد Covid در سراسر منطقه ، حتی سیستم مراقبت های بهداشتی آلمان نیز تحت فشار قرار گرفته و بیمارستان ها در برخی مناطق به طور فزاینده ای به مرزهای خود نزدیک می شوند.

رهبران آلمان روز جمعه هشدار دادند که در صورت ادامه روند فعلی ، این سیستم طی هفته ها ممکن است سقوط کند. استفن سایبرت ، سخنگوی آنگلا مرکل ، رئیس دولت ، گفت: “تعداد موارد شدید در بیماران فشرده هنوز در حال افزایش است. تعداد مرگ و میرها چیزی است که در مورد آن صحبت نمی شود و بسیار زیاد است.”

“ما هنوز نتوانسته ایم اعداد را به سطح پایین برسانیم. ما اساساً فقط توانسته ایم مرحله اول را پشت سر بگذاریم ، یعنی جلوگیری از افزایش شدید ، شیب دار و نمایی عفونت ها و ما اکنون پایدار هستیم ، اما تعداد ما هنوز خیلی خیلی زیاد است. “

“بیماران خیلی زود خراب می شوند”

مایکل اوپرت ، رئیس مراقبت های ویژه در بیمارستان ارنست فون برگمن در پوتسدام ، درست در خارج از برلین ، به همان اندازه نگران افزایش چشمگیر هفته های اخیر است – و انتظار دارد که اوضاع بدتر شود.

وی این هفته به یک تیم بازدید کننده CNN گفت: “ما در حال حاضر در نوک موج نیستیم ، حداقل تا آنجا که من می بینم.” “و ما ظرفیت چند بیمار دیگر را داریم ، اما اگر این کار با سرعتی که اکنون تجربه می کنیم ادامه یابد ، تصور می کنم که حتی بیمارستان ما با بیش از 1000 تختخواب ، به نقطه ای خواهد رسید که باید اعزام کنیم. بیماران در خانه یا بیمارستان های دیگر برای معالجه. ”

جهان در حال تلاش برای یخ خشک است.  این فقط یک سردرد در دریافت واکسن های ویروس کرونا است

بتینا شاد ، پرستار اصلی بخش کوید در همان بیمارستان ، نحوه تغییر بخش در چند هفته گذشته را توصیف کرد. وی گفت: “تعداد بیماران در حال افزایش است. ما تعداد بسیار بیشتری بیمار با درجات مختلف بیماری می گیریم. هر دو برای بخش طبیعی Covid ، اما بسیاری از آنها نیز به بخش اورژانس مراجعه می کنند و خیلی سریع باید در ICU قرار گیرند.” . “ما در حال حاضر مجبور هستیم بیماران زیادی را از بخش طبیعی Covid خیلی سریع وارد ICU کنیم زیرا بیماران خیلی زود خراب می شوند.”

تیلمن شوماخر ، پزشک ارشد بیماری های عفونی گفت: این حتی برای بسیاری از بیماران جوان با علائم شدید نیز صدق می کند. وی گفت: “ما بیماران 30 یا 40 ساله در اینجا داریم كه با دستگاه تنفس روبرو هستند و من مطمئن نیستم كه زنده می مانند.”

فقط دو تخت از 16 تخت ICU خالی بود و کارکنان بیمارستان در حال لغو عملیات غیر فوری برای تخلیه ظرفیت بودند – و همچنین در حال برنامه ریزی برای تبدیل بیشتر امکانات مراقبت های ویژه عمومی خود به واحدهای Covid بودند.

دکتر Uwe Janssens ، رئیس DIVI ، توضیح داد که در صورت ادامه روند فعلی ، چه اقداماتی انجام می شود. “برنامه منظم بیمارستانها باید تعطیل شود ، تعطیلی نسبی عملیات منظم و پذیرش بیماران که می توانید چندین هفته بدون هیچ گونه فشار رو به تأخیر بیندازید ، آنها می توانند به تأخیر بیفتند. افرادی هستند که نیازی به اورژانس ندارند جراحی یا کاتتر اضطراری یا مواردی از این دست. ممکن است به تأخیر بیفتد. و با این کار می توانید ظرفیت لازم را کسب کنید و به پرستاران و پزشکان کمک کنید تا به پزشکان ICU و پرستاران ICU در بخشهای خود کمک کنند. “

پس از در نظر گرفتن بیماران غیر کووید ، تا 20 نوامبر 22،066 تخت مراقبت ویژه در کشور اشغال شد ، در حالی که 6107 تخت خالی مانده است. آلمان دارای حدود 12000 تخت ICU ، از جمله تخت های بیمارستان صحرایی در مرکز همایش های برلین است.

علیرغم ظرفیت زیاد ، در اوایل ماه جاری ، وزیر بهداشت ، جنس اسپان هشدار داد که اگر نرخ عفونت روزانه در سطح فعلی افزایش یابد ، ICU ها بیش از حد قابل تحمل هستند. وی در مصاحبه ای با تلویزیون دولتی ARD آلمان گفت: “ما اکنون به طور فزاینده ای شاهد افزایش فشار و تهدید تحت فشار قرار گرفتن در مراقبت های ویژه ، در بیمارستان ها و پزشکان عمومی هستیم.”

آلمان به کشورهای دیگر اروپایی کمک می کند

و این می تواند خبر بدی برای کل اروپا باشد. تا به حال ، آلمان بیماران Covid را از کشورهای همسایه که سیستم مراقبت های بهداشتی آنها بسیار زیاد است ، پذیرش می کند.

اروپا از فروپاشی Covid-19 جلوگیری کرد - این چیزی است که ایالات متحده می تواند یاد بگیرد

وزارت امور خارجه آلمان به CNN تأیید کرد که در جریان موج اول همه گیری ، بین 21 مارس تا 12 آوریل ، 232 بیمار برای درمان به آلمان منتقل شده اند – 44 نفر از آنها از ایتالیا ، 58 نفر از هلند و 130 نفر از فرانسه. سخنگوی وزارت امور خارجه گفت ، در پاییز نیز ایالت های فدرال نوردراین وستفالن و زارلند به 36 بیمار فضایی ارائه دادند – سه نفر از آنها از هلند ، 25 نفر از بلژیک و هشت نفر دیگر از فرانسه بودند.

آنجا ونگروت ، سخنگوی بیمارستان دانشگاه مونستر در مونستر ، نوردراین-وستفالن ، گفت: “این بیماران به مراقبت های پزشکی شدید احتیاج دارند.” بیمارستان وی در بهار سیستمی ایجاد کرد که به موجب آن کشورهای بنلوکس – بلژیک ، هلند و لوکزامبورگ – می توانند درخواست تخت ICU را ارائه دهند ، طرحی که در حال انجام است. وزارت کار ، بهداشت و امور اجتماعی نوردراین-وستفالن به CNN تأیید کرد که در حال حاضر “46 بیمارستان در حال حاضر با پذیرش بیماران Covid-19 خارجی موافقت کرده اند. در حال حاضر 76 تختخواب ارائه می شود. “

آن فانک ، رئیس بخش همکاری های مرزی در کوچکترین ایالت فدرال آلمان در زارلند ، که همسایه فرانسه است ، به CNN گفت که در جریان موج اول همه گیری ، بیمارستان های آن 32 بیمار فرانسوی را پذیرفته اند. در پایان ماه اکتبر ، زارلند هشت تختخواب به فرانسه پیشنهاد داد. سه بیمار تا به امروز منتقل شده اند.

فانك گفت: “ما دوست داریم هر كجا كه می توانیم كمك كنیم.” “ما نمی خواهیم بین ملیت ها تفاوتی قائل شویم. در حال حاضر هنوز ظرفیت هایی داریم. ما بر اساس نیازهای فردی با مقامات محلی و پزشکی در فرانسه در حال هماهنگی هستیم. ما برای کمک به اینجا هستیم.”

در حال حاضر آنها می توانند به این کار ادامه دهند ، اما با پر شدن سریع ICU آلمان مشخص نیست که برای چه مدت طولانی تر.

پرستاران به بیماران بخش مراقبت ویژه ویروس کرونا در بیمارستان دانشگاه درسدن ، 13 نوامبر 2020 میلادی تمایل دارند.

اعتراضات ضد همه گیر

آلمان اخیراً شاهد یک رشته تظاهرات علیه اقدامات ضد همه گیر این کشور بوده است ، بسیاری از معترضان شدت ویروس را انکار می کنند.

این کشور در یک قفل جزئی در سرتاسر کشور است که نیاز به بسته بودن رستوران و بارها دارد ، مردم برای جلوگیری از مسافرت ، تماس های خود را به حداقل ممکن می رسانند و جلسات عمومی را به اعضای دو خانوار متفاوت محدود می کنند. مدارس و مغازه ها باز مانده اند. رهبران فدرال و ایالت آلمان هفته آینده برای تصمیم گیری در مورد اقدامات بعدی دیدار خواهند کرد.

تظاهرکنندگان در اعتراض به محدودیت ویروس کرونا در دولت در برلین ، 18 نوامبر سال 2020 ، دستان خود را در مقابل افسران پلیس قرار دادند.

روز چهارشنبه ، هزاران نفر در نزدیکی پارلمان برلین جمع شدند ، در حالی كه نمایندگان مجلس در مورد طرح اختیارات قانونی بیشتر برای اجرای محدودیت ها بحث و تبادل نظر كردند. پلیس با استفاده از توپ آب و گاز اشک آور معترضین را متفرق کرد ، بسیاری از آنها ماسک صورت نداشتند.

این یک سیلی است که توسط کادر پزشکی خط مقدم به سختی کار می کند تا مردم را زنده نگه دارد ، مانند شاد. رئیس پرستار گفت: “من همچنین برخی از افرادی را که می شناسم می شنوم که مواردی مانند این را بیان می کنند: مانند آنفولانزا است یا می توان آن را با یک آنفولانزای معمولی مقایسه کرد.” “ما فقط نمی توانیم بفهمیم كه مردم این حرف را می زنند! البته همه ما این ترس را داریم كه شاید در مقطعی دیگر موفق به این كار نشویم و می توانیم وضعیتی مانند وضعیت ایتالیا داشته باشیم كه بیماران در خارج از اتومبیل هستند و با اکسیژن معالجه می شوند زیرا دیگر هیچ ظرفیتی وجود ندارد. ”

آلمان هنوز از چنین سناریوهایی فاصله دارد ، اما در حالی که هنوز هزاران تخت ICU در این کشور وجود دارد ، اوپرت پیام هشدار درباره موج دوم همه گیری و پویایی آن را داشت.

وی گفت: “متفاوت است ، سخت تر است.” “ما تمایل داریم که اکنون بیماران بیشتری را ببینیم. نه تنها در منطقه برلین / پوتسدام ، که در آن بیماران سنگین مراقبت های ویژه ای داریم ، بلکه تعداد آنها در حال افزایش است و آنها هنوز هم در حال صعود هستند ، آنها پایین نمی آیند. درحال حاضر.”