ویدئو نشان می دهد که سارقان آبجو را از Fort Lauderdale 7-Eleven جدا می کنند – WSVN 7News | اخبار میامی ، آب و هوا ، ورزش

خبرهای روز جهان

FORT LAUDERDALE ، FLA. (WSVN) – ویدئوی نظارتی نشان داد که دو سارق از 7-Eleven در فورت لودردیل آبجو می گیرند و پلیس گفت این اولین بار نیست که آنها فروشگاه های منطقه را بیرون می کشند.

این سرقت روز پنجشنبه در فروشگاهی در امتداد بلوک 2600 بلوار داوی اتفاق افتاد.

وحید که نام خانوادگی خود را ارائه نکرد ، در فروشگاه مشغول کار بود که سارقان وارد آن شدند.

وی گفت: “آنها آبجو را گرفتند ، و آنها پیچ و مهره کردند.” “آنها از فروشگاه ما سرقت کردند و من می دانم که آنها از فروشگاه های دیگر منطقه سرقت کرده اند.”

در این ویدئو ، کلاهبرداران دیده می شوند که قبل از رفتن به سمت عقب ، وارد فروشگاه می شوند. چند ثانیه بعد ، آنها دوباره به چشم می آیند و بدون پرداخت هزینه نوشیدنی های الکلی از فروشگاه بیرون می روند.

آنها سپس به یک نیسان آلتیما سدان با درب سمت سرنشین آسیب دیده قدم زدند.

کارمندان فروشگاه رفاه امیدوارند که تصاویر کلاهبرداران به جلوگیری از ولگردی و دزدی کمک کند.

وحید گفت: “به محض دیدن آنها ، توضیحات آنها را دریافت کردم و بلافاصله به مدیر خود گفتم.” “من تا آنجا که می توانستم توصیف کردم ، بنابراین ما می توانیم آنها را پیدا کنیم و از زمان سرقت از فروشگاه ما جلوی آنها را بگیریم.”

مقامات گفتند که کلاهبرداران در چندین شهر دیگر Broward از جمله Sunrise و Oakland Park 7-Elevens را زده اند.

اگر اطلاعاتی در مورد این سرقت دارید ، با شماره های 954-493-TIPS با Broward County Crime Stoppers تماس بگیرید. به یاد داشته باشید ، شما همیشه می توانید ناشناس بمانید ، و ممکن است واجد شرایط پاداش 3000 دلار باشید.

حق چاپ کپی رایت 2020 Sunbeam Television Corp. کلیه حقوق محفوظ است. این ماده ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا توزیع مجدد نشود.