هواداران نوتردام به پیروزی بزرگ مقابل کلمسون واکنش نشان می دهند

خبرهای روز جهان

ST جوزف کانتی ، هند – بسیاری از هواداران نوتردام برای جشن پیروزی بزرگ مقابل کلمسون به میله ها رفتند. مردم آن را هیجان انگیزترین بازی فصل و راهی عالی برای پایان دادن به یک ترم طولانی و بی سابقه می دانند.

“بسیار شگفت انگیز بود ، بسیار الکتریکی بود و رفتن به میدان بازی به عنوان یک کل دانش آموز تقریباً تجربه ای غیر از بدن بود ، زیرا ما در این مدت طولانی با ماسک به این شکل دور هم جمع نشده ایم و این پایان بسیار خوبی برای این ترم با داشتن چنین سال سختی. “مگان گرین ، دانشجوی Notre Dame گفت.

لیندزی رینا ، دانشجوی نوتردام گفت که بازی فوتبال روز شنبه یکی از این کتاب ها بود.

“این فقط یکی از مواردی بود که ما می دانیم قرار است به تاریخ بپیوندد ، جایی که ما می خواهیم به بچه ها و مادربزرگ هایمان بگوییم ، ما بسیار هیجان زده هستیم که به خانه برویم و در مورد آن به خانواده هایمان بگوییم و زندگی کنیم این لحظه تا زمانی که می توانیم ، “لیندزی رینا ، دانشجوی نوتردام ، گفت.

از آنجا که این بازی بسیار نزدیک بود ، طرفداران ایرلندی مبارز در لبه صندلی های خود بودند. برخی اظهار داشتند که این یک پیروزی پیش بینی شده است ، در حالی که برخی دیگر می گویند این یک پیروزی بود. جوی توبریدنی گفت حتی اگر نوتردام بدون شکست باشد ، آنها نمی توانند از خود جلو بیایند ،

“مسابقات قهرمانی کشور حداقل شش ، هفت بازی باقی مانده است ، بنابراین ما کمی کار برای انجام کار داریم. توبریدنی گفت: “ما یک قهرمانی ACC را برای پیروزی بدست آوردیم و دو بازی پلی آف نیز بدست می آوریم ، ما اطمینان داریم که در آن شرکت خواهیم کرد ، اما من فکر می کنم هنوز یک بازی کوچک برای انجام بازی داریم.”

بازی بعدی در خانه 5 دسامبر است. مدتی طول می کشد تا طرفداران نوتردام بتوانند دوباره تیم را در زمین بازی خود تماشا کنند.