نمایندگان واگن والدین را با بیش از 50 گرم هروئین و اسلحه پر شده در منطقه اوکی دستگیر کردند

خبرهای روز جهان

شهرستان واگنر ، اوکلا – دفتر کلانتری شهرستان واگنر دو نفر را با بیش از 50 گرم هروئین و سه قبضه اسلحه دستگیر کرد.

در 23 نوامبر سال 2020 ، از نمایندگان خواسته شد تا به بخش خدمات بشری در بررسی رفاه کودک کمک کنند.

نمایندگان گزارش هایی دریافت کردند که والدین از مواد مخدر استفاده می کنند و چندین سلاح در اطراف کودک دارند.

DHS و معاونین والدین را به منطقه خاصی فراخوانده و منتظر ورود آنها هستند.

وقتی آنها رسیدند ، والدین نمایندگان را دیدند و سعی کردند از دید خارج شوند. نمایندگان گفتند که به نظر می رسد والدین “در آینده وسیله نقلیه را برای مخفی کردن مواد مخدر یا اسلحه گرم” انجام می دهند.

وقتی نمایندگان با والدین تماس گرفتند ، نمایندگان گفتند که بوی ماری جوانا می دهند و یک قاشق فلزی با قیر قهوه ای مانند ماده را در صندلی عقب دیدند.

نمایندگان گفتند ، همه افراد در این وسیله نقلیه بازداشت شدند. والدین ، ​​کیتلین کاتبورث و سامی آلن از تله کوا ، و یک نفر دیگر ، کینان پترسون ، مظنونان این وسیله نقلیه بودند.

نمایندگان در بازرسی از خودرو ، سه اسلحه پر شده ، 53.33 گرم هروئین ، یک سرنگ با 10 میلی لیتر هروئین ، کیسه های شفاف ، دو ترازو ، ماری جوانا ، مهمات و سایر مواد مخدر کشف کردند.

گالری عکس: جفتی با بیش از 50 گرم هروئین ، اسلحه پر شده در منطقه Okay دستگیر شد

کاتبیرت ، آلن و پترسون با حکم راجر کانتی بازداشت شدند. نمایندگان گفتند که آنها آلن را نیز جستجو کردند و با ورود به زندان مواد مخدر بیشتری پیدا کردند.

نمایندگان گفتند که کاتبورت به جرم قاچاق هروئین 28 گرم یا بیشتر متهم شده است ، در هنگام ارتکاب یا اقدام به ارتکاب جرم جنایی ، جنایی دوم یا متعاقب آن ، از سلاح گرم یا سایر سلاح های توهین آمیز استفاده می کند ، هر متهم محکوم شده ای اسلحه گرم را حمل می کند یا دارای آن است ، از آن برای کاشت مواد مخدر استفاده می کند یا دارای آن است. تکثیر ، پرورش ، رشد و غیره برای ورود یک ماده خطرناک کنترل شده به بدن در بدن انسان به جز شخص دارای مجوز در حرفه های پزشکی پا ، دندانپزشکی ، پزشکی و غیره ، و اسلحه گرم را حمل می کند.

نمایندگان گفتند که آلن به قاچاق هروئین 28 گرم یا بیشتر متهم شده است ، هر نوع سلاح ، مواد منفجره ، مواد مخدر ، الکل یا پول یا سند مالی را برای شخص دیگری غیر از زندانی وارد زندان یا م institutionسسه های کیفری می کند ، در هنگام ارتکاب یا استفاده از سلاح گرم یا سلاح های تهاجمی دیگر تلاش برای ارتکاب جرم ، مرتکب جرم دوم و بعدی ، هر مجرم متهمی اسلحه گرم داشته یا دارای آن است ، از مواد مخدر برای کاشت ، تکثیر ، پرورش ، رشد و غیره برای استفاده در بدن انسان استفاده می کند یک ماده خطرناک کنترل شده به جز شخص مجاز در مشاغل مربوط به طب اعصاب ، دندانپزشکی ، پزشکی و غیره ، و یک اسلحه گرم را حمل می کند.


داستانهای پرطرفدار:


در هر زمان و هر مکان با ما در ارتباط باشید –