ناحیه مدرسه می‌گوید معلم جایگزین تگزاس پس از اینکه دانش‌آموزان را تشویق به جنگیدن با یکدیگر کرد، اخراج شد

خبرهای روز جهان



CNN

منطقه مدرسه مستقل Mesquite گفت که یک معلم جایگزین در شمال تگزاس پس از اینکه دانش‌آموزان را تشویق کرد تا در طول کلاس با یکدیگر دعوا کنند، اخراج شد.

منطقه در بیانیه ای ایمیلی به سی ان ان گفت که مقامات مدرسه صبح پنجشنبه از ویدئویی مطلع شدند که دعواهای روز قبل را در کلاس مدرسه راهنمایی کیمبرو نشان می داد که باعث “تحقیق فوری” شد. این مدرسه در مسکویت، کمتر از 15 مایلی شرق دالاس است.

در بیانیه آمده است: «تحقیقات ما نشان داد که این معلم جایگزین دانش‌آموزان را تشویق می‌کرد تا در طول کلاس با یکدیگر دعوا کنند، قوانینی را برای دانش‌آموزان ترسیم می‌کرد که باید از آنها پیروی کنند و حتی به دانش‌آموزی دستور می‌داد که در هنگام دعوا بر درب کلاس نظارت کند.»

ولسوالی گفت که معلم جایگزین، که نامش مشخص نیست، از 6 مارس در منطقه کار می کرد و روز پنجشنبه اخراج شد. در این بیانیه همچنین آمده است که این حادثه برای “پیگیری اتهامات جنایی احتمالی” به پلیس ارجاع داده شده است.

بخش افزود: اقدامات معلم جایگزین “وحشتناک و غیرقابل تحمل” بود.

یک سخنگوی به CNN گفت که اداره پلیس Mesquite در حال تحقیق است. این سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: هیچ بازداشتی صورت نگرفته است.

بر اساس این بیانیه، مدیران پردیس بعدازظهر پنجشنبه با والدین دانش آموزان کلاس تماس گرفتند و وضعیت و پاسخ مدرسه را به آنها اطلاع دادند.

در این بیانیه آمده است: «به عنوان مربیان، قلب ما سنگین است که می‌دانیم فردی که سرپرستی و مراقبت از دانش‌آموزان ما را به عهده دارد می‌تواند چنین رفتاری داشته باشد و ما در انزجاری که خانواده دانش‌آموزان این کلاس باید احساس کنند، شریک هستیم.»