میامی پی دی میامی با سو Ab استفاده از کودک که در آن پسر 4 ساله پس از سوختن درجه 3 در دست خود به جراحی احتیاج داشت ، نگران شد – CBS Miami

خبرهای روز جهان

میامی (CBS میامی) – اداره پلیس میامی از یک مورد جدید که “یک دوره طولانی” سو abuse استفاده از یک پسر 4 ساله را فاش کرده است ، نگران است. قاضی پرونده نیز در دادگاه سخنان محکمی داشت.

مندی گلیزر ، قاضی مدار در حالی که سوزونه تئودور 22 ساله در دادگاه اوراق قرضه در حضور او حضور داشت ، گفت: “من فکر می کنم خیلی وحشتناک است.”

تئودور به چندین اتهام از جمله کودک آزاری و بی توجهی به کودک روبرو است.

در گزارش دستگیری پلیس میامی آمده است که تئودور در ابتدا ادعا کرد که پسرش خود را به طور تصادفی با آب داغ از یک سینک ظرفشویی در آپارتمان خود در NW 4 Ct سوزاند. و 20 سنت در 1 نوامبر. او گفت که او و یکی از دوستانش دست پسرش را زیر آب سرد گرفته و نئوسپورین را روی دست او قرار داده اند. روز بعد که خونریزی شروع شد ، همان وقت او بود که گفت او را به بیمارستان Memorial Jackson منتقل کرد.

سخنگوی PD میامی ، کنیا فالات به Peter D’Oench ، خبرنگار CBS4 گفت که “هنگامی که ما درگیر شدیم و DCF نیز چنین کردیم ، متوجه شدیم که داستانهایی که قربانی و او تعریف می کند با هم مطابقت ندارند.”

در گزارش دستگیری آمده بود که قربانی به بازپرس گفت که دوست پسر تئودور دست او را زیر آب داغ نگه داشته زیرا از او عصبانی شده بود.

“این همان چیزی است که ما اکنون در حال بررسی آن هستیم. و اگر چنین بود ، این اتهامات وجود دارد زیرا مادر ظاهراً حضور داشته است. ” “و ما به دنبال این شخص دیگری هستیم که گفته می شود در این ماجرا دست داشته است و نمی دانیم این شخص دیگر وجود دارد.”

در این گزارش آمده است که پلیس عکس هایی گرفته است که “یک دوره طولانی سو of استفاده” را به تصویر می کشد.

اطلاعات بیشتر از CBSMiami.com
صدها ساعت در صف منتظر می مانند و به صورت رایگان 250 دلار کارت هدیه Publix در میامی
گلوریا استیفان نشان داد که به COVID آلوده شده است
ده ها کفگیر در ایستگاه های گاز فلوریدا پیدا شدند

در این گزارش آمده است: “در قسمت پشتی او نواحی متعددی با علائم وجود داشت که قربانی آن را راه راه می خواند که با ضربه زدن به شلاق باعث پارگی پوست می شود. همچنین قربانیان در بازوی راست و چپ ، شکم ، پشت و پاهای خود نشانه های قدیمی داشتند. “

حتی اگر کودک دچار سوختگی شدید درجه 3 شده و نیاز به جراحی داشت ، فالات گفت که حال او خوب است.

در این گزارش گفته شد تئودور از وجود آب گرم در آپارتمان خود آگاه بود اما او هرگز برای رفع این مشکل با مدیران آپارتمان تماس نگرفت. در این گزارش آمده است که او به دنبال مراقبت های پزشکی فوری از پسرش نبود زیرا نمی خواست DCF و پلیس را درگیر کند.

او اکنون با وثیقه 12500 دلاری در بازداشت است و گلیزر به او دستور داد هیچ ارتباطی با پسرش نداشته باشد. تئودور در دادگاه فاش كرد كه چهار پسر دارد.

وقتی گلیزر یادآوری کرد که در 22 سالگی چهار پسر دارد ، گفت: “هرچه بزرگتر می شوند آسانتر نمی شود.”

همچنین گلیزر دلیل احتمالی اتهامات علیه تئودور را یافت.

Fallat گفت ، “این بسیار نگران کننده است زیرا بسیاری از اوقات قربانیان مراجعه نمی کنند و ما به افراد نیاز داریم که جلو بیایند تا مواردی از این قبیل به نتیجه نرسد. به نظر می رسد سو abuse استفاده درازمدت وجود داشته است ، و ما برای شکستن سکوت به کمک احتیاج داریم و به افرادی که به جلو می آیند نیاز داریم. کودک در این مورد کوچک بود اما خواهران و برادران دیگری نیز وجود داشتند و ما نیاز داریم که همه افراد هنگام وقوع جرم جلو بیایند. دیدن این اتفاق بدون توجه به سن بسیار ناراحت کننده است اما کودک 4 ساله کسی نیست که همیشه بتواند به راحتی توضیح دهد که چه اتفاقی افتاده است. “