مک کارتی از جمهوری خواهان درخواست می کند که از طرح سقف بدهی حمایت کنند

خبرهای روز جهان



CNN

کوین مک‌کارتی، رئیس‌جمهور مجلس نمایندگان آمریکا در یک جلسه پشت درهای بسته صبح روز سه‌شنبه برای حمایت از طرح سقف بدهی‌اش از جمهوری‌خواهان درخواست کرد و به آنها گفت که اگرچه لازم نیست همه چیزهایی را که آنها می‌خواهند شامل شود، اما به رساندن او به میز مذاکره با رئیس‌جمهور کمک می‌کند. جو بایدن

به گفته منابع متعدد در اتاق، مک کارتی همچنین به اعضا گفت که به محض حضور در میز میز، می‌تواند برای سایر مفاد سیاستی در ادامه راه فشار بیاورد، و این بر این ایده تأکید می‌کند که رهبری، طرح فقط حزب جمهوری‌خواه را صرفاً راهی برای تقویت دست خود می‌داند. سر میز مذاکره

جمهوری خواهان ارشد مجلس نمایندگان این اطمینان را دارند که می توانند کنفرانس را پشت یک طرح متحد کنند و به سرعت برای تصویب آن حرکت کنند. اما دور از قطعیت است. جزئیات کلیدی این طرح هنوز نهایی نشده است و برخی از اعضا نسبت به این پیشنهاد در حال حاضر – و عناصری که گنجانده نشده اند – ابراز ناامیدی می کنند.

تام کول، رئیس قوانین مجلس نمایندگان آمریکا به سی‌ان‌ان گفت که لایحه محدودیت بدهی حزب جمهوری‌خواه هفته آینده در صحن مجلس خواهد بود، اما دیگر جمهوری‌خواهان مجلس درباره اینکه آیا می‌توان جزئیات این پیشنهاد را به‌موقع بررسی کرد تا رأی‌گیری به زودی انجام شود و بازه زمانی، تردید دارند. ممکن است بلغزد

جمهوری خواهان مجلس اصرار دارند که هر گونه افزایش در سقف بدهی باید با کاهش هزینه ها همراه باشد، در حالی که کاخ سفید استدلال می کند که این سقف باید بدون هیچ قید و شرطی افزایش یابد. مک کارتی می‌خواهد لایحه محدودیت بدهی را از طریق مجلس به عنوان راهی برای تحت فشار قرار دادن کاخ سفید برای آمدن به میز مذاکره به تصویب برساند، حتی اگر این لایحه در سنای تحت کنترل دموکرات‌ها تصویب نشود.

این نشست پشت درهای بسته، فشار دشواری را از سوی رهبران جمهوری خواه آغاز می کند تا 218 رای برای پیشنهادی برای افزایش سقف بدهی و کاهش هزینه های فدرال به چالش بکشند. مک کارتی پیشنهاد خود را شامل بازپس گیری وجوه خرج نشده کووید-19، محدودیت 10 ساله در هزینه ها، ممنوعیت بخشودگی وام دانشجویی بایدن و تصویب لایحه انرژی GOP برای اعضا شد.

محافظه کاران در حال اصرار برای مشارکت بیشتر هستند در حالی که برخی گفته اند تحت هیچ شرایطی از افزایش سقف بدهی حمایت نخواهند کرد، و این نشان می دهد که متحد کردن کنفرانس پشت یک پیشنهاد برای رهبران جمهوری خواه چقدر چالش برانگیز خواهد بود.

اسکات پری، نماینده حزب جمهوری خواه، رئیس گروه تندرو آزادی مجلس نمایندگان، نسبت به فقدان جزئیات از سوی رهبران جمهوری خواه مجلس نمایندگان در مورد سقف بدهی و طرح کاهش هزینه ها ابراز ناامیدی کرد.

پری به خبرنگاران گفت: “من نمی دانم به طور کامل چه چیزی در بسته وجود دارد، این مسئله است.” من می‌دانم چه چیزی روی صفحه نمایش بود، اما فکر نمی‌کنم این کل بسته باشد.»

پری همچنین گفت که با رویکرد رهبری حزب جمهوری خواه در تلاش برای تصویب چیزی در حال حاضر به منظور رسیدن به میز مذاکره با دموکرات ها و سپس درخواست بیشتر در آینده مخالف است. پری یکی از چندین عضوی بود که در جلسه کنفرانس پشت درهای بسته برخاست و از کاهش بیشتر حمایت کرد.

نماینده کوین هرن، رهبر کمیته مطالعات جمهوری خواهان، به سی ان ان گفت که جمهوری خواهان باید در یک طرح سقف بدهی گرد هم بیایند وگرنه در مذاکرات آتی با کاخ سفید با دست بسیار ضعیف تری روبرو خواهند شد.

“این در مورد رهبری است. هرن گفت: اگر نتوانیم رهبری کنیم، مشکل داریم.

هرن گفت که او هیچ مشکلی با رای دادن به زودی در هفته آینده ندارد، با این استدلال که وقت آن رسیده است که جمهوریخواهان متحد شوند.

نماینده جمهوری خواه، دان بیکن، گفت یکی از مواردی که آنها هنوز در مورد آن بحث می کنند این است که چگونه – و چه مدت – سقف بدهی را افزایش دهند، و اینکه آیا آنها باید آن را با یک دلار افزایش دهند یا تا یک تاریخ. برخی از اعضا برای افزایش کوتاه‌تر تلاش می‌کنند، اما بیکن گفت که احتمالاً در سال آینده ادامه خواهد یافت.

او همچنین تأیید کرد که برخی از اعضا همچنان بر کاهش هزینه‌ها و لغو بیشتر فشار می‌آورند، و برخی از قانون‌گذاران در این جلسه از آن حمایت کردند، اما بیکن پیش‌بینی کرد که 18 جمهوری‌خواه در مناطق بایدن، مانند خودش، موافق آن خواهند بود.

مت گاتز، نماینده فلوریدا گفت که مذاکرات کنفرانس در مورد سقف بدهی در حال “نزدیک شدن” است، اما هنوز جزئیاتی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. او گفت مطمئن نیست که رای گیری درباره توافق بودجه در اوایل هفته آینده انجام شود.

او گفت: «من فکر می‌کنم خیلی از اینها بستگی به این دارد که این بحث‌ها امروز، فردا، فردا چگونه پیش می‌رود. “من فکر می کنم تعدادی از جزئیات واقعاً حیاتی وجود دارد که ما هنوز باید قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد رای گیری، آنها را بررسی کنیم، اما این یک بحث بسیار سازنده بود، بسیاری از ایده های خوب” اگرچه او گفت که او خواهد بود ” اگر متن لایحه امروز منتشر شد، بسیار متعجب شدم.

یک منبع داخل اتاق به CNN گفت که در داخل کنفرانس حزب جمهوریخواه مجلس نمایندگان، اعضای گروه آزادی مجلس نمایندگان از جمله پری، چیپ روی و اندرو کلاید خواستار کاهش بیشتر شدند و رهبری را تحت فشار قرار دادند که چرا برخی از مقررات گنجانده نشده است.

این نشان می‌دهد که این امر چقدر برای رهبران سخت خواهد بود، حتی اگر رهبری این را به عنوان فرصتی برای تقویت اهرم‌های فشار در کاخ سفید مطرح کرده باشد.

یکی از موضوعاتی که در جلسه کنفرانس GOP مورد بحث قرار گرفت این بود که چرا چند مورد در چارچوب سقف بدهی لحاظ نشده است.

به عنوان مثال، محافظه کاران از اقدامی که باعث بازپس گیری وجوه اجرای خدمات درآمد داخلی می شود ناامید شده اند. اما یک منبع در اتاق به CNN می گوید که دلیل اینکه شامل نمی شود این است که توسط دفتر بودجه کنگره به عنوان گران قیمت ارزیابی می شود و بدون پول اجرایی، CBO استدلال می کند که درآمد مالیاتی کمتری جمع آوری می شود.

جمهوری خواهان در این لایحه تلاش می کنند تا جایی که می توانند درآمد خود را افزایش دهند و هزینه ها را کاهش دهند.