معرفی برترین ریمل های فرکننده

خبرهای روز جهان

 

بر اساس نظرات مشتریان ، 10 بهترین ریمل برای فر کردن مژه

 

برای برخی از افراد ، چشم و ریمل خوب بازی نمی کنند. یک ضربه تند وشدید زدن از نوع اشتباه می تواند شما را ملتهب ، اشک آور و خون آلود کند – ظاهر خوبی نیست.

 

اما نگران نباشید – هنگام احساس آن درد (خارش دار ، سوزاننده) تنها نیستید. جسیکا لتمن ، MD ، چشم پزشک در نیویورک می گوید: “بسیاری از زنان مبتلا به درماتیت یا حساسیت به آرایش چشم هستند ، به ویژه به ریمل مژه و ابرو ، زیرا نزدیک تر به کره چشم است.” او توضیح می دهد که خشکی چشم اغلب در این زمینه مثر است ، زیرا این وضعیت مانع از دفع چشمان شما از مواد مضر می شود.

 

کسانی که تماس می گیرند و مستعد آلرژی هستند حتی بیشتر احتمال دارد واکنش نشان دهند (با تشکر ، Universe). اما خبر خوب این است که اگر مایل به اصلاح روش های خود هستید ، هنوز هم می توانید مژه های شاداب و شاداب داشته باشید. در اینجا ، توصیه های متخصص در مورد نحوه استفاده از بهترین ریمل حالت دهنده بدون چشمان خود در جهنم خونین ، به علاوه بهترین انتخاب برای جالت دادن به مژه

 

یک تست پچ DIY انجام دهید

دکتر لتمن توصیه می کند قبل از قرار دادن آن عصا در نزدیکی چشمان خود ، محصول را در قسمت داخلی ساعد خود امتحان کنید (با یک انگشت Q کمی از محصول را از پایه عصا بکشید ، سپس روی پوست بمالید). یک تکه نوار یا بانداژ چسبی بپوشانید و در پایان روز دوباره بررسی کنید. اگر متوجه هیچ قرمزی نشدید ، خوب است بروید.

 

مدرسه قدیمی خرید کنید

الیاف اکستنشن؟ فرمولهای اختصاصی ضخامت مگا؟ نه برای شما. دکتر لتمن می گوید: “هرچه ساده تر ، بهتر.” “زنگ و سوت کمتر به معنای مواد کمتری است که شما را تحریک می کند.” دبرا جلیمان ، دکتر ، متخصص پوست مستقر در شهر نیویورک ، در کنار خواندن برچسب ها و جستجوی ریمل با کمترین میزان مواد ، فرمول هایی را انتخاب کنید که فاقد مواد معدنی ، ضد حساسیت و آزمایش شده توسط چشم پزشکان باشند.

 

مشکی اصلی برو

دکتر جلیمان توصیه می کند از ریمل های رنگی خودداری کنید ، زیرا این رنگها حاوی رنگهایی هستند که به احتمال زیاد ریمل فرکننده مژه  را اذیت می کنند. علاوه بر این ، شما بسیار پیچیده تر از آن هستید که شبیه ملکه جشن دهه 1980 باشید.

 

مطالب مرتبط: 15 بهترین ریمل حجم دهنده که به نظر می رسد ظاهری جعلی دارید

 

از ضد آب خودداری کنید

صدای مقاوم در برابر ضربه خوب به نظر می رسد ، تا زمانی که مجبور شوید خود را به طور خام تمیز کنید تا آن را (تا حدودی) از بین ببرید. دکتر لتمن خاطرنشان می کند: “حذف فرمول های ضد آب سخت تر است” ، این بدان معناست که چشم ها و پوست حساس شما دچار شکستگی نمی شود. بله ، ممکن است گهگاه لکه ای ایجاد کنید ، اما آیا این بهتر از خارش و تحریک چشم نیست؟ یا مخاطبین شما درست روی شما ظاهر می شوند؟

 

خودی های زیبایی را نادیده بگیرید

بنابراین جدیدترین آرایشگر vlogger به شما دستور می دهد که آن عصا را بسیار نزدیک خط مژه ها بچرخانید. پزشکان چشم از شما می خواهند که این کار را نکنید. دکتر لتمن دستور می دهد: “از قاعده مژه ها و خط مژه تحتانی خودداری کنید.” و P.S. هنگام استفاده از خط چشم ، از خط آبی (آن لبه داخلی صاف چشم در داخل خط مژه) صرف نظر کنید تا از عفونت باکتریایی چشم جلوگیری کنید.

 

ببرید. آی تی. همه. خاموش

شما این را می دانید. من این را می دانم. اما ما هنوز هم گاهی اوقات بدون پاک کردن آرایش چشم تصادف می کنیم. (حداقل من این کار را می کنم. شما احتمالاً نظم و انضباط بیشتری دارید.) هیچ چیز خوبی از این عادت به دست نمی آید. این به بلفاریت ، التهاب پلک که منجر به احساس سوزش و پارگی می شود ، کمک می کند. دکتر لتمن از طرفداران شستشوی ملایم مژه ها و پلک ها با پدهای پاک کننده آرایش چشم بدون روغن Almay (9 دلار ؛ amazon.com) است: “این مانند دادن شامپو به مژه های شما است.”

 

مطالب مرتبط: این ریمل مژه های من را آنقدر باورنکردنی می کند که 8 سال از آن استفاده می کردم

 

بدانید کی باید بگویید “این من نیستم ، این تو هستی”

روابط تغییر می کند و آن ریمل محبوب که از دوران دانشگاه به آن وفادار بوده اید ، ممکن است ناگهان شما را از بین ببرد. “من زنانی دارم که سالها از محصولی استفاده می کنند و می گویند:” ناگهان قرمزی ، سوزش و ظاهر پوسته پوسته شدن دارم – این به محصول حساسیت دارد. “” زمان جدا شدن راه ها فرا رسیده است. “

 

اوه و یک نکته مهم دیگر از پزشک: “هر سه ماه یکبار ریمل را دور بیندازید زیرا قطعا باکتری ها می توانند تجمع کرده و باعث عفونت شوند.”