مطالعه جان هاپکینز می گوید آزمایش جدید آنتی بادی COVID مبتنی بر بزاق بسیار دقیق است – CBS Baltimore

خبرهای روز جهان

بالتیمور (WJZ) – بر اساس مطالعه اولیه دانشکده بهداشت عمومی جان هاپکینز بلومبرگ ، آزمایش جدید آنتی بادی COVID-19 مبتنی بر بزاق بسیار دقیق است.

این آزمایش وجود آنتی بادی های SARS-CoV-2 ، ویروسی را که باعث COVID-19 می شود ، از نمونه های کوچک بزاق تشخیص می دهد.

نتایج را می توان در عرض چند ساعت بدست آورد و می تواند جایگزینی برای آزمایش آنتی بادی نمونه خون باشد.

“اگر صحت سنجش بزاقی ما در مطالعات بزرگتر مشخص شود ، این روش غیرتهاجمی می تواند شناسایی ، در سطح جمعیت ، که قبلاً به یک عفونت SARS-CoV-2 مبتلا بوده و جایی که شکافها در مثبت بودن وجود دارد ، شناسایی آن را آسان تر کند. زمستان و فراتر از آن ، “نویسنده ارشد مطالعه ، کریستوفر D. Heaney ، PhD ، MS ، دانشیار با انتصابات در بخشهای بهداشت محیط و مهندسی ، اپیدمیولوژی و بهداشت بین الملل در دانشکده بلومبرگ گفت.

COVID-19 در مریلند: ایالت شاهد بالاترین پرونده تک روزه است. بستری شدن در بیمارستان ، میزان مثبت شدن آن افزایش یابد

هینی افزود: “این می تواند تلاش های واکسیناسیون را هدف قرار دهد و پس از شروع واکسن ، به شما کمک می کند تا بدانید که آنتی بادی های ناشی از واکسن چه مدت دوام می آورند – همه بدون خونگیری های مکرر و تهاجمی.”

منابع کروناویروس:

در اینجا نحوه آزمایش بر اساس هاپکینز شرح داده شده است:

این آزمایش بر اساس چندین قطعه یا “آنتی ژن” از ویروس کرونا ویروس SARS-CoV-2 ، بیشتر از سنبله های خارجی و پروتئین های نوکلئوکپسید است. در این مطالعه ، محققان دریافتند که آزمایش آنها آنتی بادی های مختلفی از این آنتی ژن ها را در نمونه های بزاق از 24 شرکت کننده ای که قرار گرفتن در معرض SARS-CoV-2 را تأیید کرده بودند و علائم آنها بیش از دو هفته قبل از آزمایش آغاز شده بود ، شناسایی کرد. این آزمایش همچنین به طور قابل اعتماد نتایج منفی را برای نمونه های بزاقی که قبل از همه گیری COVID-19 از افراد جمع آوری شده بود ، به همراه داشت.

این مطالعه بصورت آنلاین در مجله میکروبیولوژی بالینی منتشر شد.

اطلاعات بیشتر در مورد آزمون را اینجا بخوانید.

برای آخرین اطلاعات در مورد ویروس کرونا به آدرس وب سایت وزارت بهداشت مریلند یا با شماره 211 تماس بگیرید. می توانید همه پوشش های WJZ را در اینجا بیابید ویروس کرونا در مریلند اینجا.