مرکز توانبخشی Belvvue بیماران COVID-19 را برای کمک به بیمارستانها می پذیرد

خبرهای روز جهان

OMAHA ، نوامبر (WOWT) – زنی که تحت مراقبت در Hillcrest Rehab در Belvvue تحت مراقبت قرار گرفت ، گفت که او ترسیده است که چند روز قبل از ترک مرکز ، از شیوع COVID-19 مطلع شود.

اما معلوم است که داستان کمی بیشتر است.

Hillcrest یک مرکز مراقبت طولانی مدت و یک مرکز بهداشت و توانبخشی در بالهای جداگانه یک ساختمان را اداره می کند. با این وجود ، وقتی مارگارت استیل ، 73 ساله ، افرادی را پیدا کرد که با ویروس کرونا مبارزه می کردند آدرس موقت او را به اشتراک گذاشتند ، او نگران بود.

استیل پس از حمله قلبی برای چند هفته از عمل جراحی قلب باز در مرکز توانبخشی بهبود یافت. در آنجا گفت که یک پرستار به او گفته است که هفده مورد ویروس وجود دارد. “این مرا ترساند.” او اعتراف کرد ، هم به دلیل سن و هم به دلیل اینکه به تازگی تحت چنین درمان جدی قرار گرفته است.

جیم جانیکی ، معاون ارتباطات Hillcrest تایید کرد که تقریبا 30 مورد وجود دارد ، اما توضیح داد که تنها نیمی از آنها از مرکز مراقبت طولانی مدت آنها ناشی شده است. موارد باقیمانده ، از خارج به داخل تاسیسات آورده شد. از طریق مشارکت با پزشکی نبراسکا.

“ما با پزشكی نبراسكا تماس گرفتیم تا بگوییم” آیا به شما كمك می كند برخی از بیماران مثبت COVID خود را بگیرید؟ ” “هیچ کس برای انجام این کار قدمی بر نداشته است.” گفت جانیکی.

وی همچنین توضیح داد که امکانات وی هم ظرفیت و هم منابع لازم برای گرفتن 32 بیمار را داشت. “این کار درستی است که باید انجام شود. البته هیچ کس نمی خواهد با COVID سر و کار داشته باشد ، اما این مشارکت به آنها امکان می دهد آن تخت های بیمارستانی را برای افراد بیشتری ذخیره کنند. ” جانیکی گفت: کارکنان پزشکی همچنین در ارتباط منظم با بخش بهداشت برای اطمینان از رعایت کلیه اقدامات ایمنی و پروتکل هستند.

همه ساکنان مبتلا به ویروس ، چه موقت و چه دائم ، در یک منطقه جداگانه و با کارکنان جداگانه هستند. منطقه نیز به رنگ تقسیم شده است. قرمز زرد و سبز. منطقه قرمز برای افرادی است که مثبت بودن آنها تأیید شده است. رنگ زرد برای افرادی است که هنوز منتظر نتیجه آزمایش هستند و رنگ سبز برای ساکنینی است که به عنوان سالم و عاری از ویروس پاک شده اند.

“بیشتر مردم خوب عمل می کنند و با عبور از مرز 20 روزه و داشتن یک تست منفی ، می توانند به بقیه افراد جامعه برگردند.” جانیکی اظهار داشت ، با تکرار اینکه عبارت “شیوع” می تواند ترسناک به نظر برسد ، اما همه موارد آنها کنترل می شود.

شیوع به عنوان یک یا چند مورد از یک بیماری در زمان یا مکان بیش از حد انتظار تعریف می شود ، بنابراین هرگاه هر سه مرکز به سه مورد برسد ، از آن طریق نیز در نظر گرفته می شود.

جانیکی گفت که امکانات آنها COVID را سبک نمی داند و از مردم درخواست ماسک می کند ، به آنها یادآوری می کند که هر بار که این کار را نکنند ، همه افراد اطراف را در معرض خطر قرار می دهد و این تأثیر مستقیم بر افزایش مواردی دارد که در سراسر کشور دیده می شود نبراسکا

جانیکی همچنین امیدوار است که از حساسیت های عمومی برخوردار شود زیرا این امر مربوط به خساراتی است که همه گیر بر کارکنان بهداشت و درمان و افرادی که از امکانات آنها استفاده می کنند و زندگی می کنند ، دارد.

در یک واحد COVID ، تمام کارمندان با لباس ، ماسک ، دستکش ، محافظ صورت و غیره پوشیده شده اند. “فکر کنید که برای یک فرد مسن که ممکن است کمی گمراه یا گیج شود ، چقدر ترسناک است.” جانیکی تربیت کرد.

همچنین ، اگر میزان مثبت بودن بیش از 10 درصد باشد ، لازم است هفته ای دو بار آزمایش کارکنان انجام شود. اگر بین 5 تا 10 درصد باشد ، آنها هفته ای یک بار آزمایش می شوند و زیر 5 درصد هر ماه یک بار آزمایش می شوند. بنابراین کارکنان مستقیماً تحت تأثیر اعمال دیگران ، ساکنان و عزیزانشان که نمی توانند ملاقات کنند ، قرار می گیرند. به همین دلیل جانیکی بار دیگر بر اهمیت درک رفتارهایی که خطر بیشتری برای انتشار ویروس دارند تأکید کرد.

حق چاپ 2020 WOWT. کلیه حقوق محفوظ است