مرد ایالت آیووا دیگران را ترغیب می کند که پلاسما اهدا کنند در حالی که همسر با COVID-19 در اوما مبارزه می کند

خبرهای روز جهان

OMAHA، Neb. (WOWT) – یک زوج مترو منطقه و بانک خون در حال هشدار درباره کمبود خون و بهبودی پلاسما در منطقه هستند که برای درمان بیماران COVID-19 که با عفونت های جدی یا تهدید کننده زندگی روبرو هستند ، مورد استفاده قرار می گیرد.

سندی ، همسر تونی وینتون بخشی از هفته را در انتظار دریافت پلاسما در بیمارستان رحمت Burgan گذراند. شوهر خواهش می کند افراد در بانک خون محلی خود پلاسما اهدا کنند.

تونی گفت: “ما می توانیم فقط با دادن پلاسما از خود مراقبت كنیم.”

از تخت بیمارستان ، سندی گفت که وی از درمانگران عالی در Bergan Mercy درمان عالی شده است. اما کمبود پلاسمای بهبودی از کنترل آنها خارج است.

برای مقابله با عفونت روز سه شنبه به او پلاسمای بهبودی داده شد. سندی از طریق شکرگذاری منتظر ماند و سرانجام روز جمعه آن را دریافت کرد.

تونی می گوید که باید از خارج از کشور حمل می شد زیرا تأمین کنندگان محلی به اندازه کافی در دسترس نیستند.

تونی گفت: “کارکنان بهداشت و درمان آن را سفارش می دهند و آنها در این مورد تماس می گیرند و آن را بررسی می کنند و به ما گفتند ،” این در راه است و می آید. “

بانک خون جامعه نبراسکا یکی از بانک هایی است که از ماه مارس در تلاش برای پاسخگویی به تقاضای خون است.

كاری لوندین از بانك خون جامعه نبراسكا گفت: “هنگامی كه بیماری همه گیر شروع شد ، ما دائماً در یك منبع تأمین خون یك تا دو روزه بوده ایم – یك منبع خطرناك كم برای انواع مختلف خون.”

همانطور که برای پلاسمای نقاهت ، این آنتی بادی است که در بیماران در حال مرگ با ویروس مبارزه می کند. تونی نگران است كه این كشور راضی باشد و زندگی با بیماری همه گیر ویروس كرونا را بیاموزد. او امیدوار است که Iowans و Nebraskans که از بیماری COVID-19 بهبود یافته اند ، نه تنها برای خانواده های خود ، بلکه برای افرادی که می توانند عزیزان خود را به دلیل ویروس کرونا از دست بدهند ، پلاسما اهدا می کنند.

تونی گفت: “من در گذشته پلاسما داده ام ، می دانم که تجربه خوبی نیست. “اما افرادی که آنچه همسرم متحمل شده است را تجربه می کنند – آنها به آن نیاز دارند.”

بانک خون جامعه نبراسکا افرادی را که از COVID-19 بهبود یافته اند را به اهدا پلاسما تشویق می کند ، خون آنها احتمالاً حاوی آنتی بادی است. برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید

حق چاپ 2020 WOWT. کلیه حقوق محفوظ است