مدیر عامل صدای آمریکا قانون اصلاحیه اول روزنامه نگاران خود را مهار کرد ، قضاوت کرد

خبرهای روز جهان

در یک حکم 76 صفحه ای ، قاضی منطقه ای ایالات متحده ، بریل هاول دریافت که مایکل پک ، مدیرعامل آژانس رسانه ای جهانی ایالات متحده و تیمش حقوق متمم اول روزنامه نگاران خود را نقض کردند. وی همچنین دریافت که پک و تیم وی “الگوی گسترده ای برای مجازات کردن کارمندان USAGM و شبکه که متهمان آنها را به اندازه کافی حمایت نکرده از رئیس جمهور ترامپ” نشان دادند.

حكم حاكم از ادامه اقدامات پك و دیگران برای جلوگیری از استقلال تحریریه صدای آمریكا ، از جمله اقدامات پرسنلی علیه روزنامه نگاران یا سردبیران ، تلاش برای نفوذ در محتوا از طریق ارتباط با روزنامه نگاران یا سردبیران منفرد و تحقیق در مورد “نقض اخلاق اخلاقی روزنامه نگاری” منع می شود.

این حکم در پاسخ به دادخواست پنج مدیر ارشد در USAGM است که پک آنها را از کار اخراج یا تعلیق کرده بود. مدیران ارشد ادعا کردند که پک و سایر کارمندان ارشد سعی در مداخله در کار آنها دارند زیرا این کار با منافع سیاسی رئیس جمهور همخوانی ندارد. آنها خواستار دستور مقدماتی برای جلوگیری از تداخل شدند.

قاضی در حکم خود نوشت: “الگوی گسترده متهمان برای مجازات آن دسته از کارمندان USAGM و شبکه که متهمان آنها را به اندازه کافی از رئیس جمهور ترامپ حمایت نمی کنند ، منجر به ختم ، انضباط و تحقیقات از چندین کارمند و روزنامه نگار شده است.

شاون پاورز ، مدیر ارشد استراتژی USAGM و شاکی پرونده ، گفت که “دستور قاضی هاول علیه آقای پک ، اصل اصلی مأموریت USAGM را تأیید می کند: این که حمایت و صادرات حقوق و ارزش های متمم اول مستقیماً از منافع ملی آمریکا حمایت می کند.”

سی ان ان برای اظهارنظر متهمان با USAGM تماس گرفته است.

الز بیبراج ، سرپرست سرپرستی صدای آمریکا در بیانیه ای به سی ان ان گفت که استقلال تحریریه بدون هیچ گونه دخالت سیاسی ، صدای صدای آمریکا را “صدای آمریکا” می کند.

بی باراج گفت: “83٪ از مخاطبان صدای آمریكا روزنامه نگاری ما را قابل اعتماد می دانند.” “در صورت وجود ، سازمانهای رسانه ای کمی وجود دارند که بتوانند چنین اعتمادی را ادعا کنند. من به روزنامه نگاران ما افتخار می کنم که همچنان سنت های صدای آمریکا را در ارائه گزارش دقیق ، عینی و جامع به مخاطبان ما حفظ می کنند.”

قاضی هاول در حکم خود ، پک و همكارانش را به عنوان “افرادی بدون روزنامه نگاری یا تجربه پخش قابل تشخیص” توصیف كرد. وی افزود كه پك تلاش كرده است تا “مطابق عمل هشتاد ساله آنها ، كه در قانون ثبت شده است ، در زمینه استقلال روزنامه نگاری” در اتاقهای خبری آژانس دخالت كند.

آژانس رسانه ای جهانی ایالات متحده به دنبال اخراج روزنامه نگاران بین المللی است

صدای آمریكا یكی از چندین رسانه پخش شده توسط دولت آمریكا است كه اخبار را برای مردم در سراسر جهان به ارمغان می آورد. بر اساس وب سایت آن ، برای مقابله با تبلیغات نازی ها در سال 1942 ایجاد شده است.

در ماه ژوئیه ، یک گروه دو حزب از سناتورها متعهد شدند که بودجه USAGM را در مورد نگرانی ها درباره آتش سوزی گسترده پک بررسی کنند. در ماه اکتبر ، بازرس کل وزارت امور خارجه و دفتر مشاوران ویژه ایالات متحده پس از شکایت شش مقام ارشد USAGM که ادعا می کردند پک در استفاده از سو authority استفاده از اختیارات و سوageمدیریت شدید عمل کرده است ، سوالات مربوط به سو into رفتار و قصاص را آغاز کردند ، به گفته مارک زید ، وکیل نماینده افشاگران
اندکی پس از آنکه پک سکان هدایت آژانس را در ژوئن به دست گرفت ، مقامات ارشد صدای آمریکا دسته جمعی استعفا دادند. در اواخر همان ماه ، پك سران چهار سازمان تحت نظارت آژانس را كه در آن “كشتار چهارشنبه شب” نامیده شد ، اخراج كرد.

پک قبل از پیوستن به آژانس به خاطر ساخت فیلم های مستند با محافظه کاری مشهور بود و متحد استیو استیو بنون استراتژیست سابق کاخ سفید بود. وی از سال 2015 تا 2017 رئیس م Instituteسسه محافظه کار Claremont بود.