مدیران عامل ، اکنون زمان آن است که با کارمندان خود ارتباط برقرار کنید

خبرهای روز جهان

همچنین ترس ، اضطراب و خستگی را برانگیخته است ، نیازی به گفتن نیست که یک نیاز دائمی برای بررسی تلفن ها ، رایانه ها و تلویزیون های ما وجود دارد برای آخرین تحولات

همه اینها یک حواس پرتی بزرگ را برای افراد محل کار اثبات می کند. حتی پس از شمارش آرا، ، چند ماه آینده به احتمال زیاد یک دوره اضطراب آور و بی ثبات برای همه خواهد بود.

جوسلین کونگ ، مدیرعامل The Kung Group ، یک شرکت مشاوره مربیگری رهبری و مشاوره ، گفت: به همین دلیل اکنون زمان مناسبی برای مدیران عامل و سایر رهبران است تا با کارمندان خود ارتباط برقرار کنند. “این روی افراد در چنین سطح احشایی تأثیر می گذارد.”

و این می تواند منجر به کاهش بهره وری ، عصبانیت ، رفتار منفعلانه – پرخاشگرانه یا سایر روشهای منفی کنترل تعارض در محل کار شود.

کونگ گفت: “حتی اگر کسی ناراحت یا مضطرب به نظر نرسد ، احتمالاً زیر سطح است.”

دستیابی به آن – به صورت کتبی و در جلسات – در صورت انجام صحیح می تواند نکاتی را محقق کند.

ابتدا می توانید به کارمندان اطلاع دهید که می فهمید این دوره برای همه چقدر سخت است. همدلی ، اگر صمیمانه باشد ، راهی قدرتمند برای برقراری ارتباط با کارکنان شما است.

قوانین گفتگوی سیاست در محل کار

رهبران سرتاسر سازمان باید در هر جلسه فضایی را فراهم کنند تا از مردم احساس خود را بپرسند. کونگ توصیه می کند: “هیچ کس ابهام را دوست ندارد. آن اضطراب را به اتاق دعوت کنید و بگذارید نفس بکشد.”

در مورد هر یادداشتی که می توانید برای کارمندان ارسال کنید نیز همین امر وجود دارد. تاد مک کینون ، مدیر عامل و بنیانگذار ارائه دهنده خدمات ابری Okta ، در یک ایمیل به کارمندان اطمینان داد که مهم نیست که گرایش سیاسی آنها چیست ، “شما در Okta هستید.”

“روند انتخابات در حال انجام و نتیجه بعدی به طور متفاوتی بر همه تأثیر می گذارد. ما آگاه هستیم ، ما برای شما اینجا هستیم ، و شما را تشویق می کنیم که به مدیر خود متکی باشید و [the company’s mental health] در صورت نیاز به شخصی برای گفتگو با آنها ، “ مک کینون فردای انتخابات نوشت.

تماس با کارمندان اکنون نیز فرصتی برای تقویت ارزشها و انتظارات شرکت است ، از جمله نیاز به گفتمان مدنی ، هر چقدر هم شرایط احساسی یا بحث برانگیز باشد.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی دلتا اد باستین در یادداشت روز انتخابات خود به کارمندان با عنوان “زمانی برای وحدت” این یادداشت ها را به یادگار گذاشت.

“[I]باستیان نوشت: “این بسیار مهم است که ما همیشه به آن گوش فرا دهیم و از آن احساس همدردی کنیم ، اما همچنین مهم است که بدانیم رفتار بی احترامی نسبت به کارمندان یا مشتریان توسط هیچ کس تحمل نخواهد شد.”

و در آخر ، فرصتی برای یادآوری و تشویق کارکنان برای ادامه کار در جهت یک هدف مشترک است. کونگ خاطرنشان کرد: “مدیران عامل باید به یک حضور وحدت بخش و بدون اضطراب تبدیل شوند.”

تیم رایان ، رئیس PwC ، روز بعد از انتخابات از کارمندان خود خواست تا تمرکز خود را بر روی آنچه در توان آنها است انجام دهند ، حتی اگر جهان احساس بسیار ناآرامی داشت.

رایان نوشت: “من می خواهم از همه ما بخواهم که به یاد بیاوریم چه عواملی باعث موفقیت های ما در سال گذشته شده است – و آن این است که بر آنچه می توانیم کنترل کنیم تمرکز کنیم.” “[W]کلاهی که می توانیم کنترل کنیم خدمت به مشتریان ، تأمین نیازهای آنها و مراقبت از یکدیگر است. س Myال من این است که ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به صورت تیمی دور هم جمع شویم و با ادامه نتایج انتخابات ، روی این موارد تمرکز داشته باشیم. “