مدرسه Mendota Heights نام فرماندار اول را در میان شکایات اعضای جامعه رها می کند – WCCO

خبرهای روز جهان

مینیاپولیس (WCCO) – به دنبال شکایت اعضای جامعه و فارغ التحصیلان در مورد رفتار وی با مردم داکوتای این ایالت ، یک دبیرستان در منطقه دو شهر دوقلو دیگر به نام اولین فرماندار مینه سوتا نامگذاری نخواهد شد.

هیئت مدیره مدارس ناحیه West St. Paul-Mendota Heights-Eagan (منطقه 197) دوشنبه شب به اتفاق آرا به تغییر نام دبیرستان هنری سیبلی رای دادند. و برخی از فارغ التحصیلان پرشور بودند که آن را محقق کردند.

دبیرستان هنری سیبلی یک مدرسه حومه ای است که فارغ التحصیلان افتخاری دارد. بتانی فیشر ویلیامز در سال 1997 فارغ التحصیل شد.

وی گفت: “من درگیر شورای دانشجویی بودم و كرسی ریاست جمهوری را بر عهده داشتم و تشویق كننده و اهل تئاتر بودم.” “در آن زمان هیچ چیز نمی فهمید که در مورد این نام مشکل ساز باشیم ، راستش را بخواهید ما اصلاً چیز زیادی در مورد این مسئله نمی دانستیم.”

مسئله تاریخچه ای است که وی می گوید در مورد همنام مدرسه به آنها آموزش داده نشده است.

“اکثر مردم می دانند که او اولین فرماندار ما بود و این درست است. آنچه در پایان اتفاق می افتد این است که سیبلی به شخصی که مسئول ریشه کن کردن داکوتا از سرزمین محل دبیرستان است ، اشاره کرد. “

او و دیگر گریدها مشاهده کردند که تنش نژادی پس از مرگ جورج فلوید به شدت به اوج خود رسید و تصمیم گرفتند که زمان تغییر نام فرا رسیده است. آنها شروع به جمع آوری حمایت کردند و رهبران بومی را با هیئت مدیره مدرسه صحبت کردند.

دکتر کیت بین مدیر ابتکارات بومیان آمریکا در انجمن تاریخی MN است. او چند هفته قبل با هیئت مدیره صحبت کرد.

وی گفت: “پدربزرگ و مادربزرگ و مادربزرگ من توسط ارتش سیبلی مجبور به ترک خانه های خود در اینجا در مینه سوتا شدند ، و این یک واقعیت است.”

آلیشیا واوکائو-باتلر ISD 197 لیاسون هندی آمریکایی است. او به هیئت مدیره گفت ، “بسیاری از والدین با بچه های کوچکتر وجود دارند که سوال آنها این است که بچه های خود را فقط به دلیل نام به Sibley فرستاده اند.”

هیئت مدیره گوش فرا داد ، برای تغییر نام رأی داد و نوع جدیدی از تاریخ را ساخت.

فیشر ویلیامز گفت: “من امیدوارم که این یک درس برای دانش آموزان نیز باشد که بزرگسالان می توانند نظر خود را تغییر دهند ، بزرگسالان می توانند چیزهای بیشتری یاد بگیرند و بهتر عمل می کنند و من فکر می کنم گفتگوی قدرتمندی است که باید در سال 2020 انجام شود.” “من فکر می کنم مهم است که توجه داشته باشید در حالی که این برای جوامع بومی بسیار مهم است ، اما کار آنها این نیست که این اشتباه را برطرف کنند. وظیفه آنها این نیست که برای رفع آن کار عاطفی انجام دهند. و این روشن شد. این مدرسه ما بود و ما باید آن را درست کنیم. “

او می گوید کمیته ای از افراد با زمینه های مختلف در انتخاب نام جدید کمک خواهد کرد.