مادر مرد اسپرینگ فیلد که توسط DEA مورد اصابت گلوله قرار گرفت می گوید مرگ پسرش “غیرضروری” است

خبرهای روز جهان

اسپرینگفیلد ، مو (KY3) – اکنون درباره فرد اسپرینگ فیلد که پس از صحبت با مادرش توسط مأموران فدرال کشته شد ، بیشتر می دانیم. روز دوشنبه ، کالب اسلی 25 ساله پس از تیراندازی درگیر در اداره مبارزه با مواد مخدر ، در حیاط خانه خود درگذشت. پلیس در ابتدا او را “مظنون” خواند ، اما مادرش مخالف است.

تینا اسلی ریچاردسون گفت: “پسرم در حیاط جلوی خود مشغول مراقبت از تجارت خود بود.” لازم نبود این اتفاق بیفتد. “

ریچاردسون اکنون در جایی نشسته است که پسرش کالب اسلی دوشنبه شب آخرین نفس را کشید.

“استخر خون او قلب کاملی بر زمین بود. یک قلب کامل و کامل ، شما نمی توانستید آن را بهتر ترسیم کنید “.

خانواده در حالی که قلب آنها در حال شکستن بود ، آن را با خاک پوشانده بودند ، به این امید که تا آنجا که می توانند آن را ایمن نگه دارند.

ریچاردسون گفت: “پسرم کالب ، مهربان ترین و سخاوتمندترین فردی است که تاکنون ملاقات خواهی کرد. او دوست داشت شما را بخنداند ، دوست داشت شانه ای برای گریه کردن شما باشد.”

ریچاردسون گفت کالیب در دبیرستان کیکاپو فوتبال متفاوتی بازی می کرد و در دانشگاه ایالتی میسوری نیز یکی از مرشدان بود. وی گفت که او هفت سال در کلوپ شبانه زن در امنیت کار می کرد و در یک لحظه فکر کرد که یک افسر پلیس شود.

“کالب” جنایتکار نبود. او یک شهروند مطیع قانون بود “.

وی گفت آنچه پلیس گفت روز دوشنبه اتفاق افتاده داستان دیگری است. به گفته اداره مبارزه با مواد مخدر ، ماموران ویژه “در حال نظارت” در نزدیکی بلوک 1800 S. Maryland ، نزدیک بیمارستان Mercy بودند. آنها به فردی نزدیک شدند که فکر می کردند مرتکب جرمی می شود. در طی مکالمه بین مأموران و آن شخص ، DEA گفت که نفر دوم ، بعداً بعنوان Caleb Slay شناخته شد ، به مأموران نزدیک شد. آنها گفتند که درگیری شروع شد و کالب مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

ریچاردسون گفت: “آنچه می خواهم مردم درک کنند این است که او یک قربانی است. او مظنون نیست.”

ریچاردسون گفت او واقعیت را می داند و آماده جنگ برای عدالت است. این خانواده وكلائی استخدام كرده اند كه تمركز آنها بر جراحات شخصی و دعاوی نادرست مرگ است.

“من دوست دارم به همه بگویم که واقعاً چه اتفاقی افتاده است. من دوست دارم جزئیات را برای شما بازگو کنم ، اما برای جلب عدالت کالیب نمی توانم چیزی بگویم. ”

تا آن روز فرا برسد ، پیام این مادر به پسرش ساده است.

“من صدای شما خواهم بود. ما شما را به دست آوردیم برو استراحت کن. اشکالی ندارد ، “ریچاردسون گفت.

خانواده کالب به جای مراسم تشییع جنازه ، شنبه ، 7 نوامبر ساعت 5:30 بعد از ظهر در زمین فوتبال دبیرستان کیکاپو مراقبت خواهند کرد.

ریچاردسون گفت که وضعیت تکان دهنده دوشنبه هنگامی که پلیس نام کالب را زودتر از آنچه وی قول داده بود منتشر کرد ، حتی فاجعه بارتر شد. وی گفت وقت ندارد که این موضوع را به تمام خانواده خود اطلاع دهد. وی گفت كه دوست دارد قبل از انتشار نام قربانی ، مجری قانون 24 ساعت منتظر بماند.

پلیس اسپرینگ فیلد در حال تحقیق درباره تیراندازی است. از بعدازظهر چهارشنبه ، هیچ به روزرسانی جدیدی وجود ندارد. از هر کسی که اطلاعات دارد خواسته می شود با شماره 417-864-1810 با اداره پلیس اسپرینگ فیلد تماس گرفته یا با شماره 417-869-TIP (8477) با Crime Stoppers تماس ناشناس برقرار کند.

حق چاپ 2020 KY3. کلیه حقوق محفوظ است