قهوه گانودرما برای کرونا واقعا موثر است؟

خبرهای روز جهان

 

قهوه گانودرما برای درمان کرونا

قارچ گانودرما یکی از گونه های قارچی است که سال هاست به دلیل خواص فراوان مورد مطالعه قرار گرفته است و گانودرما با نام علمی Ganoderma lucidum بیشتر در شرق و آسیا یافت می شود. این قارچ سابقه طولانی در درمان طیف وسیعی از بیماری ها دارد. گانودرما از دیرباز در طب سنتی در کشورهایی مانند ژاپن، چین و سایر کشورهای آسیایی مورد استفاده قرار می گرفته است.

گانودرما چیست؟

گانودرما نسبتا بزرگ، به اندازه پلاک و رنگ تیره است. نمای بیرونی قارچ دارای بافت چوبی براق است. کلمه لاتین lucidum به معنای درخشندگی و درخشندگی است که به رنگ سطح قارچ اشاره دارد. این قارچ نام‌های مختلفی دارد، چینی‌ها به آن گانودرما لینگژی می‌گویند، در حالی که در ژاپن به آن ریشی می‌گویند.

 

گانودرما چیست؟

گانودرما نسبتا بزرگ است، اندازه پلاک تیره رنگ است. نمای بیرونی قارچ دارای بافت چوبی براق است. کلمه لاتین lucidum به معنای درخشش و درخشش است که به رنگ سطح قارچ اشاره دارد. این قارچ نام های مختلفی دارد، چینی ها به آن گانودرما لینجی می گویند، در حالی که در ژاپن به آن ریشی می گویند.

 

از آنجایی که گانودرما حاوی کربوهیدرات های پیچیده و سایر ترکیبات است، سلول های ایمنی بدن را افزایش می دهد و به بدن در مبارزه با عوامل خارجی و عوامل بیماری زا کمک می کند. از آنجایی که بیماری عروق کرونر قلب توسط یک ویروس ایجاد می شود، یک سیستم ایمنی قوی می تواند در برابر ویروس ها مقاومت بیشتری داشته باشد و آنها را از بین ببرد.

 

به همین دلیل، بسیاری از افراد ادعا کرده اند که می توان با مصرف گانودرما و تقویت سیستم ایمنی، اثرات ویروس کرونا را در بدن کاهش داد یا متوقف کرد. ادعایی که در ابتدا توجه بسیاری را به خود جلب کرد اما هنوز خبر امیدوارکننده ای منتشر نشده است. تحقیقات به دلیل تغییرات جدید در ویروس کرونا ادامه دارد، اما در حال حاضر هیچ محصول موثر یا مورد تایید FDA برای درمان ویروس کرونا وجود ندارد.

 

نقش تقویت سیستم ایمنی در بیماری عروق کرونر قلب

بسیاری از مردم احتمالاً در مورد اثرات تقویت کننده سیستم ایمنی گانودرما شنیده اند، و آنها را به این حدس می رسانند که این قارچ ممکن است در درمان یا پیشگیری از ویروس کرونا موثر باشد. اگرچه این قارچ‌ها حاوی ترکیباتی هستند که سلول‌های ایمنی را تقویت می‌کنند و سلامت کلی سیستم ایمنی را بهبود می‌بخشند، اما تاکنون هیچ تحقیق مستقیمی در مورد تأثیر گانودرما بر درمان یا پیشگیری از COVID-19 انجام نشده است. یا ویروس کرونا

 

بهبود ویروس کرونا با گانودرما و فروشگاه آریوکالا

گانودرما به دلیل فواید فراوانی که دارد به عنوان قارچی حیات بخش شناخته می شود. ترکیب قهوه و گانودرما باعث می شود بدن این قارچ ها را در سریع ترین زمان ممکن جذب کند. قهوه گانودرما در 4 نوع تولید می شود. قهوه سوپریم گانودرما، قهوه لاته گانودرما، قهوه موکا گانودرما و هات چاکلت گانودرما. هر کدام اجزای خاص خود را دارند. گانودرما خواص زیادی دارد که مهمترین آن پاکسازی کبد چرب و تقویت سیستم ایمنی است. گانودرما سرشار از آنتی اکسیدان است. به این ترتیب هر کیسه قهوه گانودرما وارد بدن سه سیب آنتی اکسیدانی می شود.

قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز

گانودرما یک کورتیکواستروئید طبیعی است که تمام بافت های آسیب دیده بدن را ترمیم می کند، حتی ریه ها که هیچ درمانی برای آن وجود ندارد، توسط گانودرما بهبود می یابد. قهوه گانودرما با توجه به این خواص و فواید در پیشگیری و درمان بیماری های عروق کرونر قلب بسیار موثر است. در واقع بهترین راه برای پیشگیری از بیماری عروق کرونر قلب است. برای بهبود هاله باید مزاج بدن را گرم نگه داشت، گانودرما را در نوع سوپر شکلات و در مزرعه داغ اینگونه توصیف می کنند. زیرا این دو نوع قهوه گانودرما گرم هستند.