قربانی قتل در تلاش بود زندگی خود را به عقب برگرداند

خبرهای روز جهان

بوفالو ، نیویورک (WKBW) – میز موری هولمن رو به دیواری است که در تصاویر قربانیان قتل پوشانده شده است. تعداد ادای احترام و یادبودهای یادبود ترک می شود اما اینچ رنگ سفید کشف نشده است. چهره های قربانیان قتل باعث ایجاد شخصیت در دیوار می شود – چهره غریبه ها ، دوستان و پدرشوهرش.

هولمن مدیر اجرایی ائتلاف توقف خشونت است. او شبانه روز کار می کند تا میزان تیراندازی و قتل در بوفالو را کاهش دهد.

هولمن گفت: “وقتی دیوار رشد نكند ، این واقعا انگیزه ام می كند.”

اما پنجشنبه شب ، دیوار هولمن بزرگ شد. یک کارمند پمپ بنزین هنگام کار در Speedway در خیابان بیلی در بوفالو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. بیست و یکمین سالگرد تولد او بود.

“[It was a] صحنه غم انگیز ، فقط تیراندازی و قتلهای بی معنی ، “هولمن گفت.

هولمن به عنوان یک صلح ساز بوفالو بارها صحنه های قتل را تکرار می کند. او اغلب قربانیان و خانواده ها و دوستانشان را می شناسد. او می دانست جوان 21 ساله پنجشنبه شب کشته شده است.

هولمن گفت که قربانی در اوایل سال جاری با SNUG تماس گرفت. این یک برنامه ارتباطی خیابانی است که برای کاهش خشونت با اسلحه و انتقال جوانان با خطر بالا به یک سبک زندگی سالم کار می کند.

“این مرد جوان در سن 21 سالگی مشغول کار بود ، تلاش می کرد زندگی خود را با هم زندگی کند ، احتمالاً قبل از آن اتفاقات بدی در زندگی او رخ داده بود اما فقط سعی داشت زندگی مشترک خود را بدست آورد. این کار برای ما دشوار است که کاری را که انجام می دهیم انجام دهیم. “

پلیس بوفالو گفت که آنها معتقدند قربانی دو تیرانداز را می شناخت.

کاپیتان جف رینالدو گفت: “این یک سرقت نبود ، آنها چیزی را از فروشگاه سرقت نکردند ، بنابراین این یک رویداد هدفمند از نظر انتخاب قربانی بود.”

کاپیتان پلیس بوفالو ، رینالدو گفت که تیراندازان با استفاده از ماسک صورت و کاپشن در فیلم ضبط شده در داخل فروشگاه دیده شده اند.

رینالدو گفت: “ما در حال استفاده از برنامه دوربین های ایمن ایمن خود هستیم ، نظارت را از خود مشاغل تجاری و همچنین محله های تجاری اطراف و برنامه دوربین خیابانی خود در تلاش برای شناسایی افراد مسئول این جنایت هولناک هستیم.”

هرکسی که اطلاعاتی در مورد این جنایت داشته باشد می تواند با شماره راهنمای محرمانه پلیس بوفالو به شماره 716-847-2255 تماس بگیرد.