فورت هود: ارتش پس از قتل و سایر موارد مرگ در پایگاه تگزاس ، 14 افسر ارشد را مجازات می کند

خبرهای روز جهان

وزیر ارتش ریان مک کارتی گفت ، مسائل در فورت هود “مستقیماً به شکست رهبری مربوط می شود.”

وی با بیان اینکه 14 افسر ارشد “از تعلیق در سمت خود خلاص شدند” گفت: “من كمك فرماندهان و سایر رهبران را از سپاه به سطح گروهان هدایت كردم.”

یک مقام ارتش روز سه شنبه به CNN گفت ، این تصمیم یکی از بزرگترین اقدامات انضباطی است که حتی توسط این سرویس انجام شده است ، با تأکید بر جدی بودن مشکلات در فورت هود و نگرانی های گسترده تر در مورد نحوه برخورد ارتش به طور کلی با مسائل مربوط به حمله جنسی ، آزار و اذیت و خشونت در صفوف خود است.

تحقیقات خود ارتش ادامه دارد و ممکن است اقدامات رسمی انتظامی بیشتری علیه افسران انجام شود.

ژنرال تاپ فورت هود پس از ادعای افسران ناشناس در مورد سو m رفتار در محل ، اطلاعات را می خواهد
دستورالعمل مستقل پس از مرگ ونسا گیلن ، یک سرباز 20 ساله ، که بقایای او در اواخر ماه ژوئن ، چند ماه پس از ناپدید شدن در آوریل ، در یک قبر کم عمق کشف شد ، صادر شد. بعدا مشخص شد که او را با چکش در زره پوش محل کار خود کشته اند و بدن او توسط قاتل خود که قبل از دستگیری خود را کشت ، توسط جسد منتقل شد.

مقامات مظنون اصلی ناپدید شدن گیلن را Spc نامیده اند. آرون دیوید رابینسون. به گفته فرماندهی تحقیقات جنایی ارتش آمریکا ، مظنون 20 ساله پس از رویارویی پلیس با وی در اول ژوئیه خود را کشت.

قتل Spc. مک کارتی روز سه شنبه گفت: “ونسا گیلن” ما را شوکه کرد و به مشکلات عمیق تری توجه کرد.

وی افزود: “تحقیقات اولیه در مورد مرگ ونسا ، همراه با تعداد زیادی از جنایات و مرگ در فورت هود ، مجموعه ای از اقدامات غلط و چندین شکست در سیستم ما و درون رهبری ما را نشان داده است.”

بازبینی مستقل خارج از آن که روز سه شنبه رونمایی شد ، جزئیات نگرانی عمیق راجع به فرهنگ پایگاه ، که بیش از 60،000 نفر جمعیت دارد ، از جمله نزدیک به 37،000 عضو خدمات ، دارد.

این نشان می دهد که ژنرال های ارشد و کارمندان ارشد سربازی به رفاه حال نیروها توجه کافی ندارند ، و نگرانی های خاصی را درباره چگونگی رسیدگی به جستجو برای سربازان مفقود شده و همچنین موارد تجاوز جنسی و آزار جنسی بیان می کند.

“یک کمبود آب و هوا” در پایه

کمیته بررسی مستقل فورت هود ، که وظیفه بررسی فرهنگ و آب و هوا را در پست ارتش داشت ، “یک آب و هوای کمبود” را در آنجا پیدا کرد ، از جمله “اجرای بی اثر برنامه آزار و اذیت جنسی / پیشگیری و جلوگیری از حمله (SHARP) که منجر به عدم اعتماد به نفس فراگیر ، ترس از قصاص ، و گزارش نکردن قابل توجه موارد ، به ویژه در رده های ثبت نام شده ، “طبق پنتاگون.

بر اساس این گزارش ، رهبری فورت هود می دانستند که خطر بالای آسیب رساندن به سربازان زن را دارد.

“در طول دوره بررسی ، هیچ فرمانده ارشد یا فرماندهی زیرمجموعه تصمیم نگرفت که به طور پیشگیرانه مداخله کند و خطرات شناخته شده از جرایم زیاد ، حمله جنسی و آزار جنسی را کاهش دهد. نتیجه عدم اعتماد فراگیر به برنامه SHARP و عدم پذیرش دانش غیرقابل قبول بود. م componentsلفه های اصلی SHARP در مورد گزارش و برخی خدمات قربانی ، “می گوید.

ارتش می گوید ونسا گیلن

کریس سویکر ، رئیس کمیته ، گفت: “حمله و آزار سربازان به سربازان دیگر مغایر ارزشهای ارتش است و نیاز به تغییر چشمگیر فرهنگ دارد.” “کمیته تشخیص داد که در دوره زمانی تحت بررسی ما ، یک فضای مجاز برای حمله جنسی و آزار و اذیت جنسی در فورت هود وجود دارد. ما تغییراتی را در کارکنان ، ساختار و اجرای برنامه SHARP در فورت هود پیشنهاد کرده ایم ، و احتمالاً فراتر از آن ، برای پرداختن به هنجارهای عمیق ناکارآمد و جلب اعتماد سربازان. “

گزارش کمیته 9 یافته و 70 توصیه “مربوط به مناطقی از جمله SHARP ؛ فرماندهی تحقیقات جنایی فورت هود (CID) ؛ فقدان پروتکل های سرباز و اقدامات پیشگیری از جرم و روابط عمومی” را نشان می دهد.

در این گزارش آمده است: “اعضای FHIRC همچنین به این نتیجه رسیدند كه فورت هود و ارتش به طور كلی باید اقدامات بیشتری برای پرورش فرهنگ فراگیر و احترام انجام دهند كه به مشاركت همه اعضای خدمات اهمیت می دهد.”

ارشد حزب جمهوریخواه و دموکرات در کمیته خدمات مسلح سنا روز سه شنبه با صدور بیانیه ای مشترک ، کمیته کار را برای برجسته کردن موضوعات فورت هود تحسین کرد اما گفت که این یافته ها نشان می دهد که پایگاه هنوز با چالش های قابل توجهی روبرو است ، به ویژه در اجرای برنامه SHARP.

“اول ، ما تشویق می شویم که ارتش در حال گام برداشتن برای پاسخگویی به رهبران خود در هر سطح ، از طریق تغییر در رهبری و اقدامات انضباطی است. واقعیت امر این است که بسیاری از مشکلات به اشتباهات فاحش ناشی از زنجیره فرماندهی که یک محیط غیرقابل قبول برای سربازان در فورت هود ، به ویژه برای سربازان زن ایجاد می کند ، “سناتور جیم اینهوفه ، رئیس GOP هیئت ، و سناتور ارشد حزب دموکرات ، جک رید نوشت.

آنها افزودند: “از همه بدتر اینکه رهبران پاسخگو نبودند. وقتی این اتفاق می افتد ، روند خراب می شود. رفع این مشکل اولین قدم درست است.” “ما باید ایمان و اعتماد سربازان خود را به افسران فرمانده آنها ، واحد آنها و خدماتشان جلب کنیم.”

باربارا استار از CNN در تهیه این گزارش مشارکت داشته است.