فرد مسلح مینه سوتا در کمین پلیس قرار گرفت و جنجالی را برای چندین ساعت در مجتمع آپارتمانی ایجاد کرد

خبرهای روز جهان

اداره پلیس آلبرت لیا در بیانیه ای که در فیس بوک منتشر شد ، گفت که پلیس در آلبرت لیا پس از شنیدن صدای تیراندازی و آتش بازی ، به گزارش های مربوط به شکایت صدا یا نقض سلاح پاسخ می داد.

ALPD گفت ، هنگامی که پلیس در ساعت 2:18 بامداد وارد صحنه شد ، مظنونین Devin Matthew Weiland ، 21 ساله ، چندین گلوله به سمت مأموران شلیک کرد ، به یک افسر از ناحیه قفسه سینه برخورد کرد و حداقل به دو ماشین جوخه پلیس برخورد کرد.

KIMT وابسته به CNN گزارش داد ، پس از کمین ، ویلاند به داخل یک مجتمع آپارتمانی دوید ، در آنجا او را جمع کرد و ادعا کرد که با یک اسلحه پرقدرت شلیک می کند.

KIMT و ALPD گفتند ، پلیس همه غیرنظامیان را از مجتمع پاکسازی کرد و برق ساختمان را قطع کرد ، زیرا مذاکره کنندگان و یک تیم SWAT برای کمک به این وضعیت که تا 11 صبح ادامه داشت ، وارد کار شدند.

براساس گزارش ALPD ، در این حادثه دو مرد 52 ساله و 38 ساله به همراه یک افسر پلیس آلبرت لیای 30 ساله زخمی شدند.

پلیس آلبرت لی گفت که این دو غیرنظامی به بیمارستان کلینیک مایو در آلبرت لیا منتقل شدند در حالی که افسر به دلیل جراحات وارده تحت مداوا قرار گرفت و پس از آن آزاد شد.

تیم والز ، فرماندار مینه سوتا ، در بیانیه ای که یکشنبه بعد از ظهر صادر شد ، گفت: “افکار ما با مردم مینه سوتا است که امروز در تیراندازی در آلبرت لیا آسیب دیده اند.”

والز گفت: “از مأموران اجرای قانون ، از جمله تیم های محلی و سربازان گشت دولت و مأموران اداره جلب جنایی ، که تلاش کردند ساکنان آلبرت لیا را از آسیب های بعدی مصون نگه دارند ، متشکرم.