فترمن پس از درمان افسردگی بالینی به مجلس سنا بازگشت

خبرهای روز جهان



CNN

سناتور جان فترمن پس از درمان افسردگی بالینی در مرکز ملی پزشکی نظامی والتر رید به سنا بازگشت. دموکرات پنسیلوانیا درمان بستری را در فوریه آغاز کرد و در پایان ماه مارس مرخص شد.

بعدازظهر دوشنبه هنگام ورود به کاپیتول به خبرنگاران گفت: “بازگشت عالی است.” او به سوالات پاسخ نمی داد.

فترمن پس از آزادی در بیانیه‌ای گفت: «می‌خواهم همه بدانند که افسردگی قابل درمان است و درمان مؤثر است». “این در مورد سیاست نیست – در حال حاضر افرادی هستند که در شهرستان های قرمز و آبی از افسردگی رنج می برند. اگر به کمک نیاز دارید، لطفا کمک بگیرید.» دفتر او گفته بود که وقتی مجلس سنا در 17 آوریل پس از یک تعطیلی دو هفته‌ای به جلسه نشست، به واشنگتن دی سی بازخواهد گشت.

در حالی که فترمن در طول زندگی خود با “افسردگی دائمی و مداوم دست و پنجه نرم می کرد، اما در هفته های اخیر شدیدتر شده بود”، رئیس ستاد وی در فوریه اعلام کرد که سناتور تصمیم به درمان گرفته است.

فترمن، سناتور سال اول 53 ساله که در نوامبر سال گذشته انتخاب شد، در آستانه انتخابات مقدماتی سنا دموکرات در ماه مه 2022 در پنسیلوانیا، دچار سکته مغزی شد و در نهایت پیروز شد.

قانونگذاران در هر دو طرف راهرو حمایت خود را از دموکرات پنسیلوانیا اعلام کردند، زیرا او تحت درمان افسردگی بالینی قرار می گرفت – و تصمیم فترمن برای درمان، گفتگوی گسترده تری را در کاپیتول هیل درباره سلامت روان باز کرد.

سناتور الیزابت وارن، دموکرات ماساچوست، لورن فاکس از سی ان ان که فترمن با اعلام عمومی در مورد کمک گرفتن برای افسردگی خود، “زندگی ها را نجات داد”.

وارن گفت: «من فکر می‌کنم جان فترمن با این که یک فرد برجسته بود، جان‌ها را نجات داد و گفت که با مشکلات روانی مشکل دارد و به‌طور کاملاً آشکار و عمومی به دنبال درمان خواهد بود.»

یادداشت سردبیر: اگر شما یا شخصی که می شناسید با افکار خودکشی یا مسائل مربوط به سلامت روان دست و پنجه نرم می کنید، لطفاً با خط زندگی خودکشی و بحران 988 تماس بگیرید یا از وب سایت خط تلفن بازدید کنید.