عکس یک عمر: 3 ژست بول موز برای عکاس در شمال مینه سوتا – WCCO

خبرهای روز جهان

مینیاپولیس (WCCO) – کیتی مأمور ساکن شمال مینه سوتا در دیدار نزدیک خود با سه موش گاو نر در مسیر Gunflint جشن می گیرد.

مام گفت: “وقتی به اینجا منتقل شدم ، روز را به یاد می آورم … من یک گوزن گاو را دیدم که دو ساله است ، و بعد قلاب شدم و دیگر نمی توانستم به دنبال آنها باشم.”

اما او به سرعت فهمید که بدست آوردن گوزن دریایی آسان نیست. هنوز هم ، او به عنوان یک عکاس آماتور در تمرین صبر مهارت دارد. و هفته گذشته نتیجه داد.

“هر سه آنها سر خود را پایین انداختند و شاخهای بزرگ خود را از طریق جنگل مانور دادند. آنها خیلی عالی هستند. ”

او نه تنها یک ، بلکه سه موش گاو نر را با هم گرفته است. این حتی در این قسمت ها نادر است.

“قطعاً هیجان انگیز بود. قلبم می پیچید. من می دانم که نگران بودم که نتوانم تصاویر درستی بدست آورم ، بنابراین به نوعی برای دریافت آن عجله داشتم. ” “و سپس با Wi-Fi به نزدیکترین نقطه رسیدم و با مادرم تماس گرفتم [laughs]! بنابراین من واقعاً هیجان زده شدم. “

آنچه این مورد را منحصر به فردتر می کند این است که تعداد مورس در مینه سوتا دارای نوسان زیادی است. طی 12 سال گذشته ، جمعیت به 9000 نفر رسیده است. اما از آن زمان به بیش از 3200 واحد کاهش یافته است.

تام راشچ ، مدیر حیات وحش اداره منابع طبیعی مینه سوتا ، می گوید این کوچکترین جمعیت موس است که در 20 سال گذشته دیده است. وی می گوید: گرگ ، خرس ، بیماری گوزن و حتی تغییرات آب و هوایی جمعیت را تحت تأثیر قرار داده اند. اما گوزن پس از آتش سوزی در جنگل و طوفان های باد نیز رشد می کند ، چیزی که اخیراً منطقه Arrowhead آن را زیاد ندیده است.

“باز کردن آن سایبان متراکم خوب است ، بنابراین نور خورشید به زمین می خورد. این باعث تولید غذا می شود و گیاه مورس به غذای زیادی احتیاج دارد. “

اره مومیایی گوزن در حال جستجوی غذا بود. این برخورد نزدیک او بود که برای همیشه گرامی خواهد داشت.

مامی گفت: “کسی به من گفت که این یک عکس شغلی سازنده است و من مثل این بودم که:” واقعاً مدت زیادی منتظر آن لحظه بودم. ”

صرف نظر از تعداد کم ، DNR می گوید جمعیت موش ها ثابت مانده است و حیوانات خود را نگه می دارند.

بیشتر در مورد WCCO.com: