صف طولانی برای کمک در جنوب فلوریدا نشان می دهد که نیاز به لایحه 2 امداد و نجات بسیار جدی است

خبرهای روز جهان

LAUDERDALE LAKES ، فلوریدا – از آنجا که او پایش را شکست ، روزماری واز از عصا برای ایستادن در صف روزهای پنجشنبه در بیرون از تالار شهر دریاچه های لودردیل استفاده کرد. وی گفت که ماهها بیکار است ، بنابراین واقعاً به یکی از 2300 کوپن غذایی 250 دلار با بودجه فدرال که شهر توزیع کرده بود ، نیاز داشت.

واز گفت که او از کمک دولت قدردانی می کند. با بحران اقتصادی در حال گسترش ، واز گفت که او تنها نیست. وی گفت ، جلوگیری از ناامنی غذایی برای برخی از اعضای خانواده اش و برای برخی از افرادی که می شناسد نیز بسیار دشوار بوده است.

واز گفت: “این افراد ، آنها واقعاً به آن احتیاج دارند.”

صف طولانی برای کمک در جنوب فلوریدا نشان می دهد که نیاز به لایحه 2 امداد و نجات وخیم است
صف طولانی برای کمک در جنوب فلوریدا نشان می دهد که نیاز به لایحه 2 امداد و نجات وخیم است

مقامات محلی می گویند که آنها به کمک بیشتری نیاز دارند. نانسی پلوسی ، رئیس مجلس و میچ مک کانل ، رهبر اکثریت مجلس سنا ، هر دو روز پنجشنبه گفتند که به تصویب لایحه تسکین دوم نزدیک می شوند. رئیس جمهور دونالد ترامپ گفت که آماده امضای آن است. اولین امداد در پایان سال منقضی می شود.

دایان سوونک ، اقتصاددان ارشد گرانت تورنتون ، با اشاره به افرادی در سراسر کشور که می توانند مزایای بیکاری خود را در پایان ماه از دست بدهند ، گفت: “حدود 13 میلیون نفر می توانند از صخره مالی سقوط کنند و از 31 دسامبر هیچ چیزی ندارند.” “این در اقتصاد ایالات متحده خیره کننده است.”

شدت سختی های مداومی که خانواده های جنوب فلوریدا با وجود اولین بسته امداد فدرال قبلاً با آن روبرو بوده اند ، در تمام حوادث توزیع غذا در فیدینگ جنوب فلوریدا مشهود است.

در میرامار ، هر پنجشنبه 2000 تا 3000 راننده در صف ایستاده اند. در این هفته ، برگزار کنندگان سبزیجات ، حبوبات ، میوه ها ، تخم مرغ و شیر داشتند. داوطلبان گفتند افراد زیادی در جنوب فلوریدا بیکار هستند.

دانیلا لوین کاوا ، شهردار دانیلا لوین کاوا گفت: “هنگامی که به داده ها دقت کنیم ، درمی یابیم که نرخ بیکاری در زنان و خانواده های اسپانیایی تبار و سیاه پوست حتی بیشتر است.

جستجو برای مشاغل

انجمن مجازی فرصت های شغلی در جنوب فلوریدا را برجسته می کند

میامی – با هدف کمک به بیکاران در طی شیوع ویروس کرونا ، اتحادیه لنگر فلوریدا جنوبی و بنیاد بهداشتی فلوریدا جنوبی با همکاری League Urban of Broward و Beacon Council از میامی-داد در روز پنجشنبه میزبان یک مجالس مجازی هستند.

ملیدا آکیتی ، نایب رئیس بنیاد بهداشت فلوریدا جنوبی ، گفت: “ما می دانیم که بدون دسترسی به مشاغل خوب ، هیچ سلامتی وجود ندارد.”

آکیتی افزود شیوع ویروس کرونا باعث نابرابری اقتصادی در فلوریدا جنوبی شده است.

آكيتي گفت: “فقط با همكاري مي توانيم به افراد بيشتر كمك كنيم.” “این مجمع فرصتی برای اشتراک منابع ما برای پشتیبانی از افرادی بود که به دنبال فرصت های شغلی و آموزشی هستند.”

در این گردهمایی ، دانیلا لوین کاوا ، شهردار میامی-دد ، استیون گلر ، شهردار Broward ، دیل VC Holness ، کمیسر Broward ، ریک بیسلی ، منبع شغلی فلوریدا جنوبی و رون موفت ، از منبع شغلی Broward حضور داشتند.

نمایندگان مدارس دولتی میامی-داد و بروارد ، کالج میامی داد ، کالج بروارد ، دانشگاه بین المللی فلوریدا ، بیمارستان باپتیست و بهداشت باروارد نیز حضور داشتند.

·

حق چاپ 2020 توسط WPLG Local10.com – کلیه حقوق محفوظ است.