شکرگذاری امسال کمی متفاوت به نظر می رسید. در اینجا نحوه سازگاری مردم در سراسر کشور آورده شده است

خبرهای روز جهان

برای فونسکا ، این به معنای یک میز شام با فاصله اجتماعی بود که فقط با سه بشقاب تهیه شده بود.

فونسکا ، یک فناوری مراقبت از بیمار در بیمارستان Covid-19 ICU ، قبلاً تغییرات قابل توجهی در سبک زندگی خود ایجاد کرده بود. او ، همسر و دخترش که مبتلا به آسم هستند ، در اتاقهای جداگانه می خوابند. از حمام جداگانه ، کارد و چنگال یکبار مصرف و ظروف استفاده کنید. و 6 فوت از هم دور بنشینید تا سعی کنید همه را سالم نگه دارید.

بنابراین ، تغییر برنامه های تعطیلات یک کار بزرگ نبود.

فونسکا روز شکرگذاری را با حضور 50 نفر – همه با نقاب – در مراسم Mass آغاز کرد. و اگرچه او نمی توانست با خانواده برای غذا خوردن و بازی بینگو مکزیکی جمع شود ، اما اطمینان حاصل کرد که در خانه همسرانش تاب می گیرد تا آنها و والدین 90 ساله آنها را از فاصله ای امن ببیند.

ژانت فونسکا با خانواده اش دیدار می کند.

وی گفت: “من از سلامتی و ناراحتی برای همه دوستانی که عزیزانشان را از دست داده اند سپاسگزارم.”

تعویض ظروف فرعی در بزرگراه

خانواده پاول کینگزلی عاشق آشپزی هستند. بنابراین ، وقتی دخترش پرسید امسال چه برنامه ای دارید ، طولی نکشید که به یک راه حل رسیدید که شامل همه اعضای خانواده باشد.

به طور معمول ، خانه کینگزلی در روچستر ، نیویورک ، نقطه ملاقات شکرگذاری است ، اما او گفت ، چند هفته پیش ، خانواده چرخ دنده ها را تغییر دادند تا تعطیلات را به خانه ای امن تبدیل کنند.

پسر کینگزلی هفته گذشته پس از شرکت در آزمون Covid-19 که توسط مدرسه اش ارائه شد ، از دانشگاه به خانه آمد. وی گفت که دختر کینگلزی با شخص مهم دیگر در نزدیکی او است و برادرش و مادر 91 ساله آنها در شهرهای کانادایگوآ ، نیویورک ، خیلی دور زندگی نمی کنند.

کینگلزی با خانواده اش در سه خانه مختلف گفت که اعضا مأمور شدند ظرف غذای جانبی تهیه کنند که در مبادله بزرگراه صبح روز پنجشنبه به اشتراک گذاشته شود. همه ماسک زده بودند – و با یک وعده غذایی کامل آنجا را ترک کردند. کینگزلی سپس 30 مایل جنوب را به کانادایگوا رساند تا بخشی از پاداش را تحویل دهد زیرا مادرش بیرون نمی رود.

پل کینگزلی و دخترش ، سارا کینگزلی ، صبح روز شکرگذاری با یکدیگر تبادل نظر می کنند.

وی گفت: بنابراین ، همه ما غذای یکسانی داشتیم تا بتوانیم همزمان غذا بخوریم ، اما این کار را در سه مکان مختلف انجام دادیم. “ما هنوز وقت خانوادگی داشتیم ، اما جداگانه و با خیال راحت غذا می خوردیم.”

کینگسلی گفت: یک نفر می توانست همه مواد غذایی را بپزد ، اما با دادن تکلیف آشپزی به همه ، در مکالمه ویدیویی آنها چیزهای بیشتری برای صحبت وجود داشت.

همسر پل ، کاتلین مک گراث و پسرش با یک تماس خانوادگی از زوم از وعده غذایی شکرگذاری خود لذت می برند.

شام در ایوان

كلی آن اوده معمولاً در دو یا سه جلسه دیدار روز شکرگذاری بین 50 تا 75 نفر از اقوام و دوستان خود را می بیند. امسال ، او در کنار راحتی قابل توجهی که در خانه داشت با میز مهم دیگر به راحتی دو نفره از میز خود لذت برد – و هنوز هم آن را با تزئین میز خود خاص کرد.

کلی آن اوده فقط برای دو نفر میز آرایش کرد.

اوده گفت که او با عزیزان به طرق مختلف ارتباط برقرار کرده است – برخی به طور مجازی و برخی دیگر با تحویل ایوان با ماسک های صورت. در این فهرست: بوقلمون ، شیرینی باقلا سبز ، ماک و پنیر ، قیمه ، رول ، قره قاط و دسر.

اوه در توئیتر خود نوشت: “میز دو نفره ، محل های رفت و آمد در ایوان ، جهنم های بیرون و ماسک”. “شکرگذاری سطح جدیدی از سپاسگزاری و ظاهر متفاوت را به ارمغان می آورد. آنچه مهم است روابط است. از همه شما سپاسگزارم ، شغلی که دوست دارم ، فرصتی برای بازگشت و سلامتی است.”

با تشکر از شما برای بزرگنمایی و FaceTime

معمولاً قوانین مربوط به وقت روزانه شامل هیچ تلفن ، لپ تاپ یا تبلت نمی شود. خانواده ها در همه جا با ظاهری متفاوت و احساس متفاوت ، مشکلی در استثنا ندارند.

زوم حتی برای جلسات کوتاه مدت جلسات 40 دقیقه ای خود را در روز شکرگذاری به صورت رایگان برداشته است.

و کسانی که مجبور به کار بودند هنوز برای لذت بردن از همراهی و یک وعده غذایی عزیزانشان استراحت می کردند.