شهرهای ایالات متحده سالانه 36 میلیون درخت از دست می دهند. در اینجا دلیل مهم بودن آن و چگونگی جلوگیری از آن آورده شده است

خبرهای روز جهان

دیوید نوواک ، دانشمند ارشد خدمات جنگل آمریكا و از نویسندگان این تحقیق ، گفت: اگر این مسیر را ادامه دهیم ، “شهرها برای ساكنان گرمتر ، آلوده تر و به طور كلی ناسالم تر می شوند.”

نواک می گوید به دلایل زیادی کاهش سایبان درخت ما وجود دارد ، از جمله طوفان ، گردباد ، آتش سوزی ، حشرات و بیماری ها. اما یکی از دلایل از بین رفتن درخت که انسان می تواند آن را کنترل کند ، رشد معقول است.

نواک گفت: “ما می بینیم که پوشش درخت برای پوشش غیر قابل نفوذ عوض می شود ، به این معنی که وقتی به عکس ها نگاه می کنیم ، آنچه در آنجا بود اکنون با یک پارکینگ یا یک ساختمان جایگزین شده است.”

نواک می گوید ، بیش از 80 درصد جمعیت ایالات متحده در مناطق شهری زندگی می کنند و بیشتر آمریکایی ها در مناطق جنگلی در امتداد سواحل شرقی و غربی زندگی می کنند.

“هر بار که جاده ای را پایین می آوریم ، یک ساختمان می گذاریم و یک درخت می بریم یا یک درخت اضافه می کنیم ، این فقط بر آن سایت تأثیر نمی گذارد ، بلکه بر منطقه نیز تأثیر می گذارد.”

این مطالعه مقداری از دست دادن درخت را بر اساس نقش درختان در حذف آلودگی هوا و صرفه جویی در انرژی تعیین کرد.

چرا باید در جنگل غسل کنید (و منظور ما از شامپو نیست)

ارزش از دست رفته سالانه 96 میلیون دلار بود.

لیست های نواک 10 مزیت درختان فراهم می کند به جامعه:

کاهش گرما: درختان سایه ای برای خانه ها ، ساختمانهای اداری ، پارکها و جاده ها ایجاد می کنند ، دمای سطح را خنک می کنند. آنها همچنین آب را گرفته و بخار می کنند و هوای اطراف خود را خنک می کنند. نواك گفت: “فقط در سایه درخت در یك روز گرم قدم بزنید. نمی توانید از چمن آن را بدست آورید.” طبق یک مطالعه اخیر در مجموعه مقالات آکادمی علوم ملی ، برای دستیابی به مزایای کامل دما ، پوشش تاج درخت باید بیش از 40٪ از منطقه خنک کننده باشد. نویسندگان نوشتند: “یک بلوک واحد شهری باید تقریباً به نصف توسط یک شبکه سبز برگ و شاخه و برگ پوشانده شود.”

کاهش آلودگی هوا: درختان کربن را جذب می کنند و آلاینده ها را از جو خارج می کنند.

کاهش انتشار انرژی: بر اساس مطالعه نواک ، درختان هزینه های انرژی را سالانه 4 میلیارد دلار کاهش می دهند. “سایه انداختن آن درختان روی ساختمان هزینه های تهویه مطبوع شما را کاهش می دهد. این درختان را بردارید ؛ اکنون ساختمانهای شما گرم می شوند ، سیستم تهویه هوا را بیشتر می کنید و سوخت بیشتری از نیروگاه ها می سوزانید ، بنابراین آلودگی و تولید گازهای گلخانه ای بالا می رود. ”

بهبود کیفیت آب: درختان به عنوان فیلتر آب عمل می کنند ، آب سطحی کثیف می گیرند و نیتروژن و فسفر را به خاک جذب می کنند.

کاهش سیل: درختان با جذب آب و کاهش رواناب به جوی ها ، سیلاب را کاهش می دهند.

کاهش سر و صدا: درختان می توانند صدا را منحرف کنند ، یکی از دلایل مشاهده آنها در کنار بزرگراه ها ، در امتداد نرده ها و بین جاده ها و محله ها است. آنها همچنین می توانند صدا را از طریق صدای جیرجیرک پرندگان و وزش باد از طریق برگ ها ، صداهایی که مزایای روانشناختی دارند ، اضافه کنند.

محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش: نواک می گوید: درختان 96٪ اشعه ماورا بنفش را جذب می کنند.

زیبایی شناسی بهبود یافته: از هر بنگاه معاملات ملکی ، معمار یا برنامه ریز شهر بپرسید: درختان و پوشش برگ ظاهر و ارزش هر ملک را بهبود می بخشد.
بهبود سلامت انسان: بسیاری از مطالعات ارتباط بین قرار گرفتن در معرض طبیعت و سلامت روحی و جسمی بهتر را یافته اند. بعضي از بيمارستانها در نتيجه اين مطالعات ، نماهاي درختي و کاشت را براي بيماران افزوده اند. پزشکان حتی پیاده روی در طبیعت را برای کودکان و خانواده ها تجویز می کنند ، زیرا شواهد نشان می دهد قرار گرفتن در معرض فشار خون و هورمون های استرس را کاهش می دهد. و مطالعات مربوط به زندگی در نزدیکی مناطق سبز با میزان مرگ و میر پایین تر است.

زیستگاه حیات وحش: پرندگان برای پناه دادن ، غذا و لانه سازی به درختان اعتماد می کنند. در سراسر جهان ، جنگل ها تنوع عظیمی از حیوانات را فراهم می کنند.

برنامه ریزی برای درختان

باغبانی با درمان باغبانی بهبود می یابد

نواک می گوید که یک نقطه ضعف در درختان وجود دارد ، مانند حساسیت به گرده گل یا ریزش شاخه های بزرگ در هنگام طوفان ، “و مردم دوست ندارند برگ های چنگک را بزنند.” اما ، او می گوید ، روشهایی وجود دارد که شهرها و شهرستانها می توانند درختان را برای کمک به رشد جوامع مدیریت کنند. “شما نمی توانید فقط بگویید” ما جنگل نخواهیم داشت. ” ما همچنین می توانیم درختان را مدیریت و کار کنیم. “

“شما یک درخت در وسط یک زمین بیس بال نمی خواهید. اگر شما در میان درختان قرار دارید ، ورزش کردن بسیار دشوار است. یا درختانی در وسط آزادراه ها.”

نواک می گوید ما می توانیم سایبان های درختان را در شهرهای خود طراحی و مدیریت کنیم تا به “تأثیر بر هوا ، تأثیر بر آب ، بر رفاه ما” کمک کنند.

جنگل های شهری به ویژه برای جایگزینی درختان افتاده به کمک ما نیاز دارند. برخلاف مناطق روستایی ، برای درختان بسیار دشوار است که بتوانند خود را در یک محیط شهری با این همه روسازی و آسفالت جمع کنند.

گرگ لوین ، مدیر اجرایی شرکت Trees Atlanta ، توضیح می دهد: “بسیاری از درختان بومی ما واقعاً جایی برای انداختن بلوط پیدا نمی کنند تا بتوانند دوباره تولید شوند.”

“به همین دلیل جامعه مجبور است وارد شود و در واقع درخت بکارد زیرا مناطق دیگر دیگر طبیعی نیستند.”

وقتی نهال ریشه می زند کار کامل نیست. سازمان هایی مانند Trees Atlanta و داوطلبان آنها بیشتر سال خود را برای مراقبت از این درختان جوان برنامه ریزی می کنند تا زمانی که آنها به اندازه کافی بالغ شوند و بتوانند به تنهایی رشد کنند.

“ما سعی می کنیم 10 سال هرس درختان را انجام دهیم تا مطمئن شویم که ساختار سالم خوبی دارند.” لوین اضافه می کند. “ما همچنین به مالچ اطراف درختان مالچ اضافه می کنیم تا به حفظ رطوبت زمین کمک کند تا درخت خشک نشود. ما باید با کاشت درختان اطراف روسازی صبر زیادی داشته باشیم و مطمئن شویم که می توانند در برابر چالش قرار بگیرند.”

چگونه می توانید به جلوگیری از از بین رفتن درخت کمک کنید

از آنچه در اختیار دارید محافظت کنید: نواک می گوید اولین قدم مراقبت از درختان موجود در ملک شخصی شماست. “ما فکر می کنیم که هزینه خانه خود را می پردازیم و بنابراین باید آن را حفظ کنیم. اما از آنجا که ما برای طبیعت هزینه نمی کنیم ، نیازی به آن نداریم. و این لزوما درست نیست.”

اندام های مرده را از درختان خود هرس کنید: اگر آنها به اندازه کافی کوچک هستند ، خودتان این کار را انجام دهید یا یک شرکت استخدام کنید. نواک گفت ، خطر آسیب اندام به خانه شما هنگام نگهداری درخت به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

توجه کنید که درختان شما در کجا دچار مشکل می شوند: اغلب اوقات ، می توانید مشاهده کنید که مشکلی پیش آمده است ، مانند شاخه ها در حال از بین رفتن برگها و یا شکستن آنها و یا رشد قارچ در پایه یا درختان هستند. شما همچنین می توانید یک متخصص درختکاری یا تاج پوشش درخت استخدام کنید تا سلامت درختان خود را سالانه ارزیابی کند. یا می توانید برای مشاوره با دفتر توسعه کشاورزی محلی خود تماس بگیرید.

در صورت لزوم درختان قدیمی را حذف نکنید: درعوض ، سعی کنید کارهای کوچکتر مانند برداشتن شاخه ها را انجام دهید. “مدت زیادی طول می کشد تا این درختان بزرگ بزرگ شوند: 50 تا 100 سال. و هنگامی که آنها تاسیس شدند ، می توانند مدت طولانی زندگی کنند. اما بیرون آوردن یک درخت بزرگ و گفتن” ما دوباره کاشت خواهیم کرد ، ” تضمین می کند درختان کوچک آن را تولید می کنند و رشد آن بسیار طولانی خواهد شد. ”

اجازه دهید درختان در ملک شما رشد کنند: اگرچه زیبایی شناسی همه متفاوت است ، اما این روش ارزان قیمت برای بدست آوردن محوطه های خنک تر و کاهش هزینه های انرژی است. این همچنین یک رویکرد ارزان برای کنترل سیل و سر و صدا است.

نواک می گوید وقتی همسایه هایش تعجب می کنند که چرا اموالشان درخت بیشتری ندارد ، می خندد ، زیرا “من می شنوم که مردم ماشین های چمن زنی خود را اجرا می کنند.” دانه های افتاده نیاز به فرصتی برای کاشت دارند و تراش مداوم از این امر جلوگیری می کند. اگر دوست ندارید جایی که یک نهال در حال رشد است ، می توانید آن را حفر کنید و آن را بکارید یا یک درخت جدید که دوست دارید بکارید.

خود را در مورد درختان آموزش دهید و درگیر شوید: بسیاری از شهرها دستورالعمل های درختی دارند که به دنبال محافظت از درختان بسیار قدیمی و قابل توجه هستند. با شرکت در جلسات شورای شهر می توانید درگیر آن شوید. همچنین با عضویت در گروه های غیرانتفاعی محلی می توانید به شهر خود کمک کنید تا درختان را بکارد.

داوطلب شوید یا به سازمان های تحقیقاتی کاشت درخت کمک کنید:

کریستوفر داوسون خبرنگار CNN در این ماجرا سهیم بوده است.