شهردار و رئیس پلیس مینیاپولیس سیاست جدیدی را برای احکام منفی اعلام کرد

خبرهای روز جهان

جیکوب فری ، شهردار مینیاپولیس و مداری آرداندو ، رئیس پلیس ، مینارآرادوندو ، رئیس پلیس ، در یک خبر خبری مشترک گفتند که افسران اکنون ملزم خواهند بود قبل از ورود ، حضور و هدف خود را اعلام کنند ، مگر در شرایط خاص مانند شرایط گروگان گیری.

شهردار در بیانیه ای گفت: “این مربوط به سیاستگذاری فعالانه و القای مسئولیت است.” “ما نمی توانیم از هر فاجعه ای پیشگیری کنیم ، اما می توانیم احتمال نتایج بد را محدود کنیم. این سیاست جدید بدون ضرب و شتم انتظارات مشترک برای جامعه ما و استانداردهای مشخص و عینی را در این بخش تعیین می کند.”

قوانینی که پس از مرگ برونا تیلور به حکم عدم ضرب و شتم خاتمه می دهند

این سیاست همچنین می گوید که پلیس همچنین باید به طور دوره ای در طول جستجوی خود و حداقل یک بار که یک افسر به منطقه ای نقل مکان کرده است که ممکن است اطلاعیه های قبلی آنها شنیده نشود ، خود را اعلام کند. این گزارش می افزاید ، افسران “باید حواستان به موانع شناخته شده یا موجه موانع همکاری باشد مانند موانع درک ، ظرفیت ذهنی یا عاطفی ، موانع جسمی و زبانی ، از جمله اینکه فرد ناشنوا یا کم شنوا شناخته شده است. “

در خبرنامه آمده است که پلیس مینیاپولیس سالانه به طور متوسط ​​حدود 139 حکم ضرب بدون ضرب و شتم را اجرا می کند.

در پی مرگ برونا تیلور ، که در خانه اش توسط مأموران پلیس لوئیزویل ، کنتاکی ، به ضرب گلوله کشته شد ، دیگر رهبران محلی نیز در حال بررسی مجدد سیاستهای ضمانت ضرب و شتم بوده اند. شورای مترو لوئیزویل در ژوئن به اتفاق آرا به تصویب مصوبه ای مبنی بر منع ضمانت جستجوی بدون ضربه دست زد و ماه گذشته ، فرماندار ویرجینیا قانون اصلاحات پلیس را امضا کرد که شامل ممنوعیت ضمانت های بدون ضرب نیز بود. اورگان و فلوریدا نیز حکم عدم ضرب را ممنوع کرده اند.
شورای لوئیزویل
اعلامیه پلیس مینیاپولیس نزدیک به شش ماه پس از کشته شدن جورج فلوید به دست پلیس مینیاپولیس ، که باعث اعتراضات چندین هفته ای در سرتاسر کشور شد و گفتگوهایی درباره وحشی گری و اصلاحات پلیس را در پی داشت. چند روز پس از مرگ فلوید ، شورای شهر مینیاپولیس رأی به ممنوعیت نگهداری چوخه دارها داد ، افسران را ملزم كرد كه سایر افسران را كه از چوك هاولد می بینند گزارش دهند و در چنین مواردی مداخله كنند. در آن زمان ، شهردار قول داد که در تغییر نحوه اداره پلیس شهر کمک کند و گفت: “اکنون ما سرانجام می توانیم این مسئله را درست کنیم.”

در خبر انتشار این هفته ، شهردار و رئیس گفت که چندین تغییر سیاست دیگر در طی چند ماه گذشته انجام شده است ، از جمله “برای اولین بار در تاریخ بخش لازم است که افسران تلاش برای کاهش تنش در تمام گزارش های استفاده از زور را حساب کنند” “