شرکت KC Hemp به دلیل شیوع بیماری همه گیر در فروشگاه فقط آنلاین فعالیت می کند

خبرهای روز جهان

پارک OVERLAND ، کانادا – تقریباً سه سال پس از افتتاح فروشگاه خود ، KC Hemp. شرکت ، هدر و کایل استپ مجبور به ایجاد تغییراتی شدند.

هدر استپ گفت: “وقتی همه گیری شروع شد ، ما فقط دیدیم که چه اتفاقی برای همه فروشگاه های خرده فروشی ما در اطراف منطقه ، از جمله فروشگاه های ما می افتد.” “ما می دانستیم که وقت یک محوری است و به نوعی از آن استفاده کردیم و آن گاو را کنار شاخ گرفتیم و با آن دویدیم.”

زن و شوهر تصمیم گرفتند فروشگاه آجر و ملات خود را تعطیل کرده و چرخ دنده را به صورت آنلاین تغییر دهند.

هدر استپ گفت: “وقتی ما فروشگاه خرده فروشی خود را تعطیل کردیم ، نوعی قرص سخت برای بلعیدن بود.” “منظور من این است که کودک ما بود ، جایی که ما تمام وقت و تلاش خود را صرف کردیم. ما در آن فروشگاه نامزد شدیم ، به بچه هایمان گفتیم که آنها در آن فروشگاه یک برادر نوزاد پیدا می کنند.”

هدر استپ می گوید در حالی که در آنجا ارزش عاطفی وجود داشت ، ارزش مالی اینگونه نبود.

وی گفت: “هنگامی که تصمیم به تعطیل کردن گرفتیم ، کل تجارت خود و آنچه را” مدل شیری “می نامیم عوض کردیم.

یکی از مهمترین اشکال این تعطیلی قطع ارتباط حضوری با مشتریان بود.

“وقتی تصمیم گرفتیم فروشگاه خود را تعطیل كنیم ، قادر به دیدن جامعه نیستیم و نمی توانیم چهره به چهره با آنها صحبت كنیم. بلعیدن برای ما بسیار دشوار بود ، زیرا ما از مرکز شهر Overland Park پشتیبانی زیادی دریافت کردیم ، ما بهترین تجارت جدید در 2018 ، “او گفت. “بنابراین ما واقعاً به نوعی نشان خود را گذاشته بودیم ، اما می دانستیم که نمی خواهیم بدون مشتری خود باشیم و می دانستیم که بدون دیدن آنها نمی خواهیم.”

این دلیلی است که آنها “مدل شیرمرد” را ایجاد کرده اند.

کایل استپ گفت. “و بنابراین این به ما این امکان را می دهد که اگر آنها راحت هستند که به درب خانه آمده و با ما صحبت می کنند و فقط می توانند آنها را از این طریق ببینند ، همچنان جلوی چشم ما بیرون برویم.”

انتقال به حالت آنلاین فقط آسان نبوده است.

کایل استپ گفت: “این در ابتدا اعصاب خردکن بود ، اما به نوعی یک طوفان کامل بود.” “از آنجا که وقتی این سفارش در خانه در ماه مارس اتفاق افتاد ، همه را مجبور کرد که به هر حال شروع به خرید آنلاین کنند. و بیشتر مشتریان ما بیش از 60 سال دارند و آنها مشتریانی نیستند که خرید آنلاین می کنند. اما آنها باید یاد بگیرند که خرید آنلاین سریع سریع و بسیاری از کارها را از طریق گرفتن سفارشات تلفنی انجام دادیم.

هدر و کایل استپ گفتند که با خلاص شدن از فروشگاه توانستند 85 درصد از سربار خود را برش دهند.

کایل استپ گفت: “همچنین ، به جای اینکه 60-70 ساعت در هفته در فروشگاه کار کنیم ، ما با خانواده در خانه هستیم. و ما یک نوزاد تازه متولد شده داریم.” “و بنابراین شما می دانید ، ما تمام این مدت را با نوزاد خود داشته ایم که هرگز نخواهیم داشت ، می دانید.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تجارت و معاملات جمعه سیاه آن ، به وب سایت آن مراجعه کنید.

ما یک گروه فیس بوک ایجاد کرده ایم ، ما کانزاس سیتی را باز می کنیم، جایی که اعضای انجمن می توانند کسب و کارهایی را برای جامعه خود ارسال کنند.