شرکت هارتفورد درایدل های مهندسی دقیق می فروشد

خبرهای روز جهان

دریدل ، درایدل ، درایدل ، آنها شما را از … تیتانیوم خارج کردند؟

مهندسی هورست از شرق هارتفورد ، معروف به ساخت اجزای هوافضا ، آخرین محصول خود را به مردم عرضه می کند: یک درایدلد ماشینکاری دقیق.

در اصل برای یک رویداد روز خانواده در سال 2017 برای کارمندان و خانواده های آنها طراحی شده بود – به عنوان نمایشی از روند شرکت – dreidel بهبود یافته است و اکنون در یک نسخه تولید محدود در دسترس است.

“هنگامی که عکس هایی از دریدل را در شبکه های اجتماعی منتشر کردیم ، سوالات زیادی در مورد خرید آنها داشتیم ، بنابراین تصمیم گرفتیم سعی کنیم آنها را در دسترس عموم قرار دهیم. پاسخ بسیار خوبی بوده است! ” رئیس جمهور هورست اسکات لیوینگستون گفت.

وی گفت در حالی که اجزای هوافضا و دقیق شرکت به مشتریان در سراسر دنیا می رسد ، کودکان کارگران تحت تأثیر قرار نگرفتند. آ

“در روز خانواده ، بچه ها قطعات ما را می دیدند و می پرسیدند ،” چه کاری انجام می دهد؟ ” و تنها چیزی که می توانستیم بگوییم این بود که این هواپیما بخشی از یک هواپیمای جدید بود. حالا ، وقتی ما به آنها یک dreidel نشان می دهیم و آنها می پرسند چه کاری انجام می دهد ، می گوییم ، “یک چرخش بده” و می بینی.

درایدل ها با استفاده از همان مواد ، فن آوری و کار ساخت دقیق در محصولات هوافضا این شرکت ساخته می شوند.

لیوینگستون گفت: “صادقانه بگویم ، هر درایدل یک نمونه عالی از تولید پیشرفته هورست است و به یک روش سرگرم کننده برای نشان دادن توانایی های ما به مشتریان جدید تبدیل شده است.”

از دریدل ها به طور معمول در جشنواره یهودیان هانوکا ، که از غروب آفتاب در 10 دسامبر آغاز می شود ، استفاده می شود.

هورست دریدلز انواع مختلفی از فلزات از جمله آلومینیوم ، تیتانیوم و فولاد ضد زنگ را دارد و قیمت آن بین 54 تا 72 دلار است.

برای سفارشات و یا کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه آنلاین هورست مراجعه کنید.