شارژ مودم ایرانسل | خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل

خبرهای روز جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این بسته ویژه سه گیگابایتی در فاصله زمانی بامداد جمعه ۱۰، تا شامگاه شنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۳۹۹ قابل تهیه و استفاده است. به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی ایرانسل، این بستۀ ویژۀ سه گیگابایتی در فاصله زمانی بامداد جمعه ۱۰، تا شامگاه شنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۳۹۹ قابل تهیه و استفاده است. در همین راستا با پیگیری های دولت، ایرانسل شب گذشته با وجود کاهش قیمت تعرفه های اینترنت به تمامی مشترکین خود 2 گیگابایت اینترنت هدیه داد. بسته مذکور برای کلیه شمارههای خبرنگارانی که سال گذشته بسته اینترنتی را دریافت کردهاند، حداکثر ظرف مدت ۲۴ساعت آتی فعال میشود. اگر چراغ وای فای شما مدام قطع و وصل میشود میتوان مشکل سخت افزاری مودم باشد موضوع را با یک مودم دیگر تست کنید یا با یک آداپتور مودم را تست کنید. همچنین میتوان این بستهها را از طریق اپلیکیشن ایرانسل من به صورت مستقیم و بی واسطه نیز خریداری نمود. تنظیمات اینگونه مودمها هم بسیار راحت است و میتوان به کمک راهنما آنها را تنظیم کرد.

این سرویس در مقایسه با سایر سرویس های موجود اینترنت ثابت از جمله Dial-up، ADSL و WiMAX تجربه ی سرعت بسیار بالاتری را برای کاربر به ارمغان می آورد و محدودیت هایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار است. در صورت به پایان رسیدن حجم اینترنت خود هنگام استفاده از بسته بوم پلاس میتوانید از اعتبار مکالمه برای بهره بردن از اینترنت همراه خود استفاده کنید. دلایل اتمام زود هنگام حجم بسته های اینترنت موبایل چیست؟ چرا بسته های اینترنتی زود تمام می شوند؟ مردم» اخبار مرتبط مراقب تله بسته های اینترنت ارزان قیمت باشید سازمان رگولاتوری گران شدن بسته های اینترنتی را پیگیری می کند/ مردم برای VDSL ثبت نام کنند افزایش 10 درصدی حجم بسته های اینترنت بدون تغییر قیمت بسته های اینترنتی خود را چگونه کنترل کنیم؟ این هدیه ظرف مدت کوتاهی بین خبرنگارانی که درخواست خود را به ثبت رسانده بودند، توزیع شد. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی ایرانسل، متقاضیانی که قصد تهیه سیم کارتهای نسل چهار ثابت TD-LTE بدون تهیه مودم را دارند، میتوانند «سیمکارت مختص مودمهای اینترنت ثابت TD-LTE» را به همراه بسته اینترنت اولیه، به صورت مجزا بدون نیاز به خرید مودم در زمان ثبت نام، تهیه کنند.

با قیمت ۱۲ هزار تومان در دسترس است. مثلا بسته یکساله ۷۲ گیگابایتی این اپراتور ۱۵۵ هزار تومان است و بسته یکساله ۷۰ گیگابایتی همراه اول با حجم کمتر و قیمت بیشتر یعنی ۱۵۹ هزار تومان فروخته میشود. اگر یک بسته را بیش از یک بار با قابلیت تمدید خودکار بخرید، این قابلیت فقط روی آخرین بسته خریداری شده اعمال میشود. همچنین می اگر برای خرید مودم ایرانسل نیاز به مشاوره دارید می توانید از طریق نظرات همین صفحه اقدام نمایید. اگر برای اطلاع از مانده بسته اینترنت خود روش استفاده از کد USSD را انتخاب کرده اید پس شروع کنید و کد ستاره ۱۰۰ ستاره ۰ مربع یا کد ستاره ۱۰ ستاره ۳۲۰ را شماره گیری فرمایید. تاریخ انتشار: 14:24 – 19 مرداد 1399 – کد خبر: ۶۴۵۱۱۳ خبرگزاری میزان – ایرنا نوشت: «سید جمال هادیان طبایی زواره» درباره جزییات اینترنت هدیه خبرنگاران و این که چرا اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در این لیست نیستند، گفت: همراه اول و ایرانسل بستههای سالانه را حذف کردهاند، فقط رایتل بسته سالانه ارائه میکند، به همین دلیل است که امسال اپراتور رایتل، اهدای هدیه روز خبرنگار را بر عهده گرفته است. در همه روشهای بالا، وارد کردن شماره IMEI مودم و شماره ملی مالک آن الزامی است.

البته برای فعال کردن هر کدام از بستهها، کد­های دستوری هم در نظر گرفته شده است. ایرانسل به عنوان یکی از اپراتور های برتر و پیشتاز ایران در خدمات شبکه موبایل و اینترنت شناخته شده است که حتی آوازه آن به کشور های همسایه نیز رسیده است. هیچ گاه از کد ملی، شماره شناسنامه، شماره تلفن منزل یا موبایل و کلمه عبور های قابل حدس زدنی مانند اینها برای هیچ پسوردی استفاده نکنید. اینترنت ایرانسل رایگان با کد اینترنت رایگان ایرانسل که در تخفیف هات موجود است به راحتی قابل دریافت می باشد. مراجعه به مرکز مخابراتی: در این حالت حضور شخص مالک یا قائم مقام قانونی وی به همراه مدارک شناسایی معتبر در مرکز ضروری است. قیمت مودم بی سیم ۳G و ۴G قابلحمل ایرانسل مدل LH 92 یک میلیون و ۵۳۲ هزار تومان است. تعداد حداکثری ۱۶ نفر میتوانند از طریق WIFI از این مودم استفاده کنند. همچنین مشترکان ایرانسل در انتخاب بستههای کوتاهمدت قدرت انتخاب بالاتری دارند و میتوانند سراغ بستههای ساعتی، یک روزه، سه روزه، هفتگی و ۱۵ روزه بروند. آفتابنیوز : سال گذشته رئیسجمهوری برای اولین مرتبه به وزیر ارتباطات اعلام کرد برای خبرنگاران هدیه اینترنت یکساله رایگان در نظر بگیرد.