سفارش بهترین سیر سیاه تبریز فروش پیاز خشک

خبرهای روز جهان

جالب است بدانید در کشور کره جنوبی این محصول به عنوان ترکیب دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که فرآیند تهیۀ سیر سیاه سخت بوده و هزینههایی را در بر دارد، رایجترین چاشنی نیست؛ اما خواص جالب و بینظیری دارد. شاید تا به حال به این موضوع دقت نکرده باشید ولی جالب است بدانید که فشار خون یکی از عوامل مهم در بیماری قلبی، سکته و نارسایی قلب و کلیه است. این سیر به ویژه برای پاکسازی دستگاه گوارش و سیستمهای تنفسی مفید است. توصیه می شود به منظور پیشگیری از فساد زودرس و از دست رفتن خواص این ترکیب، سیر را داخل یک ظرف شیشه ای و یا پلاستیکی ریخته و در دمای اتاق نگهداری نمایید. در بسیاری از کشورها سیر سیاه را برای درمان بسیاری از بیماری ها مناسب می دانند . از سیستم دفاعی تان محافظت کنید به لطف سیر سیستم ایمنی شما قوی تر شده و به دفاع از شما در برابر میکروب ها و باکتری ها کمک می کند.

با گذراندن این پروسه، سیر به رنگ سیاه در آمده و دارای حالتی ژله ای و مزه ای ترش و شیرین (ملس) می شود ، افزون بر اینکه سیر سیاه در مقایسه با سیر تازه ی اولیه بوی بسیار کمتری هم پیدا می کند؛ در نتیجه شما می توانید از خواص این ماده غذایی ارزشمند، بدون اینکه نگران بو گرفتن دهان خود باشید، بهره مند گردید. همچنین سیر با کاهش فعالیت ماده ای به نام ترومبوکسان B2 باعث جلوگیری از انقباض رگ ها می شود و این امر مانع از افزایش فشار سیر سیاه لاغری خون می شود. مصرف منظم سیر سبب افزایش فعالیت آنزیم اکسید نیتریک سنتتاز در بدن می شود که این آنزیم با اثر بر ماهیچه های کنار رگ های بدن باعث شل شدن آن ها و در نتیجه افزایش خاصیت ارتجاعی رگ ها و کاهش فشار خون می شود. با داشتن تراکم بالاتری از آلیسین نسبت به سیر معمولی، سیر سیاه در تنظیم کردن سطوح قند خون بسیار موثر است. سیر منبعی غنی از ماده ی معدنی پتاسیم است. سیر سیاه یا (Black Garlic) فرآورده ای است که از تخمیر کنترل شده سیر تازه (Allium sativum L. ) حاصل می گرددد. درمان انواع باکتری ها و حتی انگل های روده ای کاربرد بسیاری است.

اضافه نمودن این ماده به موادی همچون اسموتی ها علاوه بر تامین انرژی روزانه بدن طعم دلچسبی به این ماده غذایی می بخشد. این خاصیت برای افرادی که به دنبال بهبود سلامت خود از طریق اضافه کردن یک آیتم غذایی جذاب به رژیمشان هستند، بسیار مهم است. فرایند تخمیر به این صورت است که سیر تازه و خام را به مدت ۳ ماه و توسط دستگاههای مخصوصی در درجه حرارت بین ۶۰ تا ۹۰ درجه سانتی گراد و رطوبت بین ۸۰ تا ۹۰ درصد نگه داری می کنند. با تنظیمات ۵۰ درجه سانتیگراد (۱۴۰ درجه فارنهایت) و ۷۰ درصد رطوبت. به این صورت که سیر تازه و خام را به مدت ۳ ماه و توسط دستگاههای مخصوصی در درجه حرارت بین ۶۰ تا ۹۰ درجه سانتی گراد و رطوبت بین ۸۰ تا ۹۰ درصد نگه داری میکنند که در این مدت رنگ آن سیاه شده، مزه ی آن ترش و شیرین (ملس) میشود و در مقایسه با سیر تازه ی اولیه بوی بسیار کمتری هم خواهد داشت. سیر سیاه چه تفاوتی با سیر معمولی دارد ؟ خوردن سیر سیاه چه تاثیری بر فشار خون دارد؟

گوش کن ببین چه میگویم: در سرزمین زیبای ما کوههایی است بزرگ و سترگ با قلههای برف پوش و چنان بلند که حتی تیر پهلوانی مثل من به نوک آن نمیتواند برسد. دومرول پهلوان توانا، دلاور جوانمرد، اسیر موجود ناجوانمردی شده بود که هزار شکل دارد و با راهزنی جان میگیرد و از پشت خنجر میزند. دومرول گفت: مادر، عزراییل سرخ بال از آسمانهای بلند پر کشید و فرود آمد و برسینهام نشست و بر خرخرم افکند و خواست جانم را بگیرد. مسیر ۴۵ کیلومتری سیاهکل به دیلمان که جاده ای پر پیچ و خم است؛ از میدان بسیج سیاهکل شروع و تقریباً پس از یک ساعت و نیم به دیلمان ختم می سفارش سیر سیاه پرداخت درب منزل شود. برای رسیدن به این روستا باید از دیلمان به آسیابر برویم. نکته: قبل از استراحت هیچ وقت سیر نخورید چون انرژی زااست و موجب بی خوابی می شود. حدود ۱۴ کیلومتر بعد از سیاهکل، به روستای کوچک «توتکی» در کنار جاده میرسید که میتوانید درنگ کنید و به تماشای زیباییهای روستا بنشینید، اما خود را خیلی خسته نکنید، چون حدود ۱۰ کیلومتر بعدتر، به آبشار «لونک» خواهید رسید. البته، ظروف دیگر می تواند مورد استفاده قرار گیرد، اما باید در دمای ثابت نگه داشته شود.